Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak prowadzić efektywną instytucjonalną stronę na Facebooku w sposób organiczny i płatny? – WARSZTATY ONLINE

Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych i płatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.
Umiejętność efektywnego poruszania się po fanpage’u FB: tworzenia angażujących postów wraz z przyciągającymi grafikami, tworzenie różnych rodzajów i form postów oraz ich planowania w Creator Studio/Facebook Business Suite. Wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, transmisji na żywo. Umiejętność ulepszania komunikacji dzięki danym ze statystyk fanpage. Przybliżenie narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam oraz zapoznanie uczestnikiem z procesem ich tworzenia.
Podczas warsztatów:
  • przedstawię kilka ważnych danych i omówię trendy firmy Meta w 2022 r.,
  • przyjrzymy się ważnym elementom strony oficjalnej (cover photo, profil photo, CTA),
  • nauczymy się wykonać najprostsze grafiki do postów (przy pomocy prostego program Canva.com),
  • omówię różnorodność publikacji jakie mamy aktualnie dostępne na fanpage (post, relacja, live, wydarzenie).
  • przyjrzę się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów,
  • nauczę jak prowadzić swój profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować (narzędzie Creator Studio/Facebook Business Suite),
  • przedstawię inspiracje z innych profili FB,
  • podam kilka wskazówek dotyczących pojawienia się tzw. hejtu na fp,
  • dowiemy się jak dzięki grupom zwiększać zasięg. Jak je zakładać i wyszukiwać,
  • opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
  • opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak z niego korzystać,
  • przejrzymy wspólnie 2-3 strony uczestników i omówimy je,
  • opowiem o jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku – najważniejsze regulaminowe kwestie,
  • wyjaśnię jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam:
    • czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb,
    • omówienie poszczególnych celów reklamowych,
    • przedstawienie ich przeznaczenia do konkretnych potrzeb,
    • omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nic
    • od czego zacząć?
  • opowiem jak targetować reklamy :
    • geolokalizacja, wiek, płeć, język,
    • zainteresowania, dane demograficzne, zachowania.
  • wyjaśnię jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne,
  • wytłumaczę jak wybrać budżet między dziennym i całkowitym,
  • opowiem jak stworzyć ciekawe copy i grafikę/zdjęcie do reklamy na Facebooku,
  • wyjaśnię na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach,
  • omówię podstawy analityki.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie +marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Muzeum Gdańska, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak prowadzić efektywną instytucjonalną stronę na Facebooku w sposób organiczny i płatny?- warsztaty online

    Czas trwania: 2 dni (w sumie 6 godzin zegarowych)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed