Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną w mediach społecznościowych? – narzędzia do promocji i komunikacji – SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.

Uczestnicy dowiedzą się jak

  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
  • jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
  • planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
  1. Przegląd i omówienia możliwości działań online i obowiązujących trendów.
  2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą?
  3. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
  4. Media społecznościowe:
    • przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
    • od czego zacząć działania,
    • jak przygotować plan działań,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę.
  5. Strona www – rodzaje i działanie, reklama w Google.
  6. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?
  7. Webinary – jak je wykorzystać?
  8. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
  9. Influencer marketing.
  10. Czym jest i czemu służy osobowość marki?
  11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
  12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak promować instytucję publiczną w mediach społecznościowych? – narzędzia do promocji i komunikacji – szkolenie online

    Czas trwania: 2 dni (w sumie 6 godzin zegarowych)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed