Jak promować instytucję publiczną online? Social media i inne narzędzia do promocji i komunikacji – warsztaty dla administracji publicznej

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform social mediów.
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Uczestnicy dowiedzą się jak

  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
  • jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
  • planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.

1. Przegląd i omówienia możliwości działań online i obowiązujących trendów.

2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą?

3. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać?

4. Social Media

  • przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
  • od czego zacząć działania,
  • jak przygotować plan działań,
  • jak zorganizować i usprawnić pracę.

5. Strona www – rodzaje I działanie, reklama w Google.

6. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?

7. Webinary – jak je wykorzystać?

8. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?

9. Influencer marketing.

10. Czym jest i czemu służy osobowość marki?

11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.

12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

4900 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 4900 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Temat wiadomości (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


Jak promować instytucję publiczną online? Social media i inne narzędzia do promocji i komunikacji – warsztaty dla administracji publicznej.

Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

Comments are closed