Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych – SZKOLENIE ONLINE
- uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
- przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.
Uczestnicy dowiedzą się jak
- jakie są możliwości i zasoby online,
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- poruszać się po przestrzeni online w celu promocji projektów, wydarzeń oraz marki instytucji,
- jakie mają możliwości poszczególne platformy oraz jak na nich działać efektywnie,
- jak ułatwiać sobie zadania przy pomocy dodatkowych narzędzi online.
- Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online 2023.
- Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – efektywna komunikacja.
- Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER). – ćwiczenie
- Media społecznościowe:
- przegląd platform: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i słabości oraz możliwości, które oferują,
- od czego zacząć działania i na jakiej platformie znajdę moich odbiorców
- jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
- jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach.
- Strona www – dlaczego nadal jest ważna i jak na niej działać?
- E-mail marketing – jak korzystać z wysyłania cyklicznych maili?
- Webinary – jak je wykorzystać do edukowania swoich odbiorców?
- Video marketing – jak go wykorzystać do promocji i wzmacniania wizerunku?
- Influencer marketing – dlaczego warto wziąć go pod uwagę przy promocji wydarzeń?
- Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
- Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Beata Tomaszek
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed