Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.

Uczestnicy dowiedzą się jak

  • jakie są możliwości i zasoby online,
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • poruszać się po przestrzeni online w celu promocji projektów, wydarzeń oraz marki instytucji,
  • jakie mają możliwości poszczególne platformy oraz jak na nich działać efektywnie,
  • jak ułatwiać sobie zadania przy pomocy dodatkowych narzędzi online.
  1. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online 2023.
  2. Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – efektywna komunikacja.
  3. Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER). – ćwiczenie
  4. Media społecznościowe:
  5. przegląd platform: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i słabości oraz możliwości, które oferują,
  6. od czego zacząć działania i na jakiej platformie znajdę moich odbiorców
  7. jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
  8. jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach.
  9. Strona www – dlaczego nadal jest ważna i jak na niej działać?
  10. E-mail marketing – jak korzystać z wysyłania cyklicznych maili?
  11. Webinary – jak je wykorzystać do edukowania swoich odbiorców?
  12. Video marketing – jak go wykorzystać do promocji i wzmacniania wizerunku?
  13. Influencer marketing – dlaczego warto wziąć go pod uwagę przy promocji wydarzeń?
  14. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
  15. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych – szkolenie online

    Czas trwania: 2 dni (w sumie 6 godzin zegarowych)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed