Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram biorąc pod uwagę trendy marketingu online na rok 2025 roku. Jak tworzyć atrakcyjną oprawę graficzną do treści – Kraków

  • SZKOLENIE OTWARTE
  1. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na rok 2025.
  2. Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – czym jest efektywna komunikacja?
  3. Czy znasz swoich odbiorców? – ćwiczenie.
  4. Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER) – ćwiczenie.
  5. Media społecznościowe – funkcjonalności, działanie, efekty:
    • od czego zacząć działania w social media,
    • jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach,
    • jak zaciekawiać treścią i dlaczego różnorodność jest efektywna.
  6. Inne możliwości promocji: influencer marketing, podcasting, webinaria, video edukacyjne.
  7. Kto jest użytkownikiem Facebooka w Polsce dzisiaj?
    • pierwsze kroki na nowym fanpage jeśli go nie mamy lub sprawdzamy te punkty, jeśli uczestnicy mają już działający fanpage,
      • znaczenie cover photo
      • co w zdjęciu profilowym,
      • dlaczego warto używać przycisk CTA,
      • dlaczego warto uzupełnić informacje o Urzędzie,
      • omówimy ustawienia i różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage:
      • różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels, live, wydarzenie.
  8. Przyjrzymy się algorytmowi Meta i wskażę działania, formaty treści, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
  9. Pokażę jak sprawnie prowadzić stronę na FB:
    • jak pisać angażujące różnorodne posty,
    • i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite),
    • gdzie sprawdzać wyniki (statystyki).
  10. Omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj.
  11. Przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów.
  12. Powiem jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać.
  13. Opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu).
  14. Opowiem jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia postów, reelsów, relacji.
  15. Pokażę jak wykorzystać Managera Reklam do tworzenia postów z przekierowaniem bezkosztowo.
  16. Będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.
  17. Jakich odbiorców zyskasz na Instagramie – dane 2025?
  18. Co nam daje prowadzenie oficjalnego profilu na Instagramie?
  19. Co wyróżnia Instagram – zasady działania, możliwości, formaty, strona wizualna.
    • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
      • znaczenie bio wraz z aktywnym linkiem (linktr.ee),
      • zdjęcie profilowe,
      • nazwa profilu a nazwa Urzędu,
      • zapisane relacje – czemu służą,
      • siatka/relacje, czyli Insta Story a Reels:
        • czym jest siatka i co warto na niej publikować,
        • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
        • czy można prowadzić profil tylko w oparciu o grafiki,
        • jak dobierać #hashtagi i dlaczego to takie ważne,
        • co oprócz #hashtagów, które mają zniknąć
        • jak tworzyć atrakcyjne dla odbiorców Insta Story, czyli relacje:
          • tu i teraz, częsty kontakt z Urzędem,
          • angażowanie odbiorców,
          • opowiadanie historii zdjęciami wraz z muzyką oraz linkiem.
  20. Czym jest Instagram Reels (rolki) – jak wykorzystać ten format efektywnie i zasięgowo dla instytucji:
    • inspiracje do tematów rolek,
    • sposoby na ich tworzenie w Canva,
    • na co trzeba zwrócić uwagę przy montażu.
  21. Jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama i co nam to ułatwia.
  22. Jak działają poszczególne formaty, jak działa algorytm, jak działać żeby rozwijać profil.
  23. Jakie nowości mamy na IG i jak je wykorzystać.
  24. Inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów, Insta Story i rolek.
  25. Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych:
    • wybór szablonu czy własna kreatywność przy budowie grafiki,
    • dobór fontów do użytku w grafikach oraz kolorów marki – dlaczego to takie ważne,
    • użycie koloru ze strony www w grafice – aplikacja,
    • darmowe zdjęcia i video do użycia w grafikach (licencja CC0),
    • przyciągająca uwagę ciekawą grafika do posta (formaty, składowe) – czyli jaka,
    • różne formaty (post, relacja, rolka, grafika do wydarzenia, do grupy) w spójnych grafikach (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.),
    • cykle tematyczne – co to takiego i jak robić do nich  grafiki do postów lub relacji,
    • ruchome fonty i elementy graficzne na grafikach – animacje i ruch w  pokazie slajdów, rolkach, filmach ze zdjęć w połączeniu z video,
    • usunięcie tła ze zdjęcia i wykorzystanie go, dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.
    • pytania, dyskusja, wymiana.
  26.  
     
    Uwagi!

    • Programy szkoleń będą aktualizowane wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
    • Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą laptopy, prosimy uczestników o ich zabranie.
    • Każdy z uczestników będzie mógł się skontaktować z trenerką w 7 dni po szkoleniu,  a otrzyma wsparcie i pomoc, gdyby napotkał na problemy we wdrażaniu nabytej wiedzy.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Cena szkolenia bez noclegu: 1970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady.

Cena szkolenia z noclegiem: 2970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady, 1 nocleg ze śniadaniem w pobliskim hotelu.

Uwaga: Przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób z jednego Urzędu Pracy możemy negocjować ceny!

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram biorąc pod uwagę trendy marketingu online na rok 2025 roku. Jak tworzyć atrakcyjną oprawę graficzną do treści.

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 10-11 kwietnia 2025 r., godz. 10-16
Miejsce: Kraków

Comments are closed