Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu – Gdańsk

  • SZKOLENIE OTWARTE
Uczestnicy dowiedzą się:
  • Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
  • Jakie treści zaliczamy do content marketingu i gdzie najlepiej je dystrybuować?
  • Czym jest storytelling i jak z niego korzystać?
  • Jak tworzyć ciekawą treść zgodnie z obowiązującymi zasadami webwritingu?
  • Jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video – praktyczna nauka kilku narzędzi?
  • Jak pisać teksty na stronę www, żeby były interesujące dla odbiorców i przyjazne dla SEO?
  • Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych?
Korzyści ze szkolenia
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć.
  • Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie www.
  • Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.
Podczas warsztatów:
  • dowiesz się czym jest content marketing i co jest w nim najważniejsze,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube,
  • dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i określenie grupy odbiorców oraz określenie celów działania,
  • dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują,
  • dowiesz się czym jest storytelling i jak go wykorzystać,
  • poznasz wiele rodzajów treści (postów) z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treści i używając emoji,
  • poznasz kilka narzędzi, które urozmaicą graficznie publikowane treści,
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka)
  • dowiesz się jak pisać teksty do internetu, na stronę www, do mailingu i czym powinny się cechować,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
  • dowiesz się czym jest redystrybucja treści,
  • poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
  • będzie też czas na pytania.

UWAGA: Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć i testować content marketing.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena standardowa: 590 zł zw. VAT*/osoba

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 15 września 2020 r.)

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i obiad.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

Miejsce szkolenia: Gdańsk, dokładne miejsce zostanie ustalone na 7 dni przed szkoleniem i podane do wiadomości zgłoszonych uczestników.


FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu

Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: Gdańsk
30 września 2020 r., godz. 10.00 – 16.00

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 15 września 2020 r.)

Comments are closed