Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak w sytuacjach trudnych nie dać się stresowi i reagować asertywnie?

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Celem szkolenia jest trening zachowań asertywnych w kontakcie z innymi, także w sytuacjach trudnych oraz nabycie umiejętności rozpoznawania u siebie objawów stresu i nauczenie się radzenia sobie z nimi.
Dzięki szkoleniu każdy z uczestników będzie:

  • świadomy atutów i rezerw w kontekście zachowań i postaw,
  • potrafił zastosować w praktyce modele asertywnych zachowań także podczas trudnych sytuacji,
  • potrafił rozpoznać swoje objawy stresu i na nie zareagować,
  • znał techniki radzenia sobie ze stresem,
  • potrafił wykorzystać poznane techniki w codziennych sytuacjach życiowych.

1. Podstawy zachowań asertywnych.

Mapa asertywności. Rozróżnianie zachowań asertywnych od agresywnych i uległych. Prawa asertywne.

2. Asertywne radzenie sobie z krytyką.

Asertywne wyrażanie krytyki. Komunikaty typu „ja” i udzielanie informacji zwrotnych.Radzenie sobie z krytyką m.in. wyrażanie sprzeciwu, odkrywanie aluzji.

3. Asertywna odmowa.

Model asertywnej odmowy. Techniki wspomagające asertywną odmowę, m.in. technika zdartej płyty. Przekonania ograniczające.

4. Budowanie poczucia własnej wartości.

Moje mocne i słaby strony – ćwiczenia podwyższające samoświadomość. Kotwice jako sposób docierania do wewnętrznych zasobów.

5. Prawda i mity na temat stresu.

Kiedy stres jest naszym sprzymierzeńcem? Objawy i źródła stresu.Rozpoznanie indywidualnej mapy sytuacji stresowych i sposobów radzenia sobie z tymi sytuacjami.. Rozpoznanie mechanizmu powstawania emocji.

6. Techniki radzenia sobie ze stresem

Konstruktywne i nie konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem, stres a osobowość. Techniki NLP, regulacja oddechu, metoda wizualizacji, relaksacja neuromięśniowa.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy szkolenia biorą aktywny udział i ćwiczą na realnych sytuacjach, aby jak najszybciej i efektywniej wdrażali zdobyte na szkoleniu umiejętności w codzienną praktykę. Podczas szkolenia będą wykorzystane następujące metody pracy: praca indywidualna, dyskusje, odgrywanie ról (scenki), praca w podgrupach, mini – wykłady, dyskusje.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami.Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, Infor Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, SitelContact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak w sytuacjach trudnych nie dać się stresowi i reagować asertywnie?

    Czas trwania: 3 dni
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed