Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć efektywny content do mediów społecznościowych przy użyciu AI (ChatGPT), Canva.com i CapCut? – Warszawa

  • SZKOLENIE OTWARTE

Uczestnicy poznają zasady tworzenia efektywnych krótkich i dłuższych treści do postów do Social Mediów. Nauczą się też tworzyć grafiki przyciągające uwagę odbiorców. Odkryją różnorodność formatów i możliwości również tych zgodnych z najważniejszymi trendami marketingu online na rok 2025. Poznają bogactwo możliwości content marketingu w mediach społecznościowych, co może urozmaicić dotychczasową komunikację. Nauczą się poruszać w Canva.com oraz w aplikacji Capcut na poziomie pozwalającym tworzenie grafik statycznych, z animacjami, karuzeli z muzyką, rolek ze zdjęć, czy rolek video z napisami.

Uczestnicy dowiedzą się:

– czym jest content marketing i jakich dziś treści, formatów oczekują odbiorcy różnych platform SM,

– jak tworzyć ciekawe treści w oparciu o wsłuchiwanie się w odbiorców,

– jak tworzyć ciekawą treść przy pomocy ChatGPT,

– jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video przy pomocy ChatGPT, Canva.com i CapCut,

– najefektywniejsze formaty zgodnie z trendami 2025 w atrakcyjnej oprawie – jak je tworzyć   i dystrybuować,

– narzędzia do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych również narzędzi AI,

– ćwiczenia praktyczne.

  1. Trendy 2025 content marketingu oraz dane z rynku polskiego dotyczące SM.
  2. Dlaczego content marketing nadal rządzi w przestrzeni on-line i jak to wykorzystać.
  3. Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
  4. Jak tworzyć content ciekawy dla swoich odbiorców, którzy przynosi im wartość – dlaczego warto znać swoich odbiorców (określenie grupy odbiorców) + ćwiczenie.
  5. Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują – do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać + ćwiczenie.
  6. Przegląd formatów treści do social mediów w zależności od platformy – posty podstawowe, link posty, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej dopasowując do potrzeb odbiorców – inspiracje i przykłady graficzno-tekstowe. Przegląd contentu uczestników i wspólne inspirowanie się co do treści tekstowych i graficznych – 2-3 fanpage podczas szkolenia.
  7. Czym się różni content codzienny od cyklicznego oraz okazjonalnego (zasada 3H)?
  8. Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treść i używając emoji?
  9. Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą i budować długotrwałe relacje.
  10. Moc nagłówków w postach i podejście SEO przy ich tworzeniu.
  11. Jak wykorzystać potencjał ChatGPT do tworzenia treści – przykłady promptów i najważniejsze zasady ich tworzenia oraz ćwiczenia.
  12. Nauka tworzenia grafik, grafik animowanych, rolek, karuzeli z animacjami i innych potrzebnych do promocji formatów graficznych (warsztat z Canva.com) – warsztat praktyczny.
  13. Dodawanie napisów oraz korzystanie z szablonów do rolek na CapCut. – warsztat praktyczny.
  14. Narzędzia AI, które ułatwią codzienną pracę z treściami w SM.
  15. Czas na pytania i wymianę doświadczeń.

 

Uwagi!

  • Programy szkoleń będą aktualizowane wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
  • Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą laptopy, prosimy uczestników o ich zabranie.
  • Każdy z uczestników będzie mógł się skontaktować z trenerką w 7 dni po szkoleniu,   a otrzyma wsparcie i pomoc, gdyby napotkał na problemy we wdrażaniu nabytej wiedzy.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Cena szkolenia bez noclegu: 1970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady.

Cena szkolenia z noclegiem: 2970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat-wydruk, przerwy kawowe, obiady, 1 nocleg ze śniadaniem w pobliskim hotelu.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom zlokalizowane jest na 10 piętrze budynku biurowego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, w samym centrum Warszawy.

W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Dworzec Centralny, Stacja SKM i WKD oraz Stacja Metra Centrum. Przy budynku znajdują się przystanki autobusowe oraz tramwajowe.

A: 109, 131, 160, 174, 227, 501, 504, 518, 519, 522, 525, 700
T: 7, 9, 10, 17, 22, 24, 33
Metro: Metro Centrum
SKM i WKD: Przystanek Warszawa Śródmieście

Pozostałe atuty lokalizacji to doskonałe połączenie z innymi częściami miasta, 5 minut spacerem do Dworca Centralnego, 20 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak tworzyć efektywny content do mediów społecznościowych przy użyciu AI (ChatGPT), Canva.com i CapCut?

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 20-21 maja 2025 r., godz. 10-16, Warszawa
Miejsce: Warszawa

Comments are closed