Budowanie relacji z biznesem, czyli sponsoring w praktyce – warsztaty dla instytucji publicznych
1. Wstęp
- Integracja grupy, dyskusja: czym jest sponsoring?
2. Partner Idealny – czy go znamy?
- Kto może zostać Partnerem danej organizacji/imprezy i dlaczego?
- Jak prawidłowo i efektywnie klasyfikować potencjalnych Partnerów?
- Stworzenie profilu Partnera Idealnego dla każdego z uczestników.
3. Oferta sponsorska.
- Objętość i struktura oferty sponsorskiej.
- Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu ofert.
- Stworzenie draftu oferty sponsorskiej.
4. Pierwszy kontakt z potencjalnym sponsorem
- Pierwszy email – jak go napisać, żeby został przeczytany?
- Pierwsza rozmowa telefoniczna.
- Jeśli nie mail ani telefon to co? Inne formy nawiązania kontaktu z przedsiębiorcami i firmami.
5. Spotkanie z potencjalnym sponsorem
- Przygotowanie do spotkania.
- Prezentacja oferty – jak mówić językiem korzyści sponsora?
- Zamykanie procesu pozyskiwania sponsora.
- Najczęściej popełniane błędy podczas spotkań ze sponsorami.
6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Natalia Kościuk
Z wykształcenia hungarystka (Uniwersytet Warszawski) i manager sportowy (Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie) – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce.
Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
„Już wiem, jak rozpoznać Partnera Idealnego i jakich argumentów użyć, by sen o realizowaniu celów z pozoru niemożliwych stał się realny i wykonalny. Dziękuję! Zarażasz swym optymizmem i wiarą w sukces. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy.”
„Sponsoring w praktyce” to najlepsze szkolenie, w którym brałem udział. Natalia była świetnie przygotowana do spotkania. Dużo kreatywnych pomysłów i zadań praktycznych. Polecam każdemu!”
„Świetna atmosfera, brawo za zespolenie grupy”
„Świetne prowadzenie szkolenia, szybko, zwięźle i na temat. Super!”
„Natalio, jestem pod wrażeniem wczorajszych warsztatów. Podobały mi się sposoby angażowania grupy, sporo tej aktywności było – tego oczekiwałem!”
Comments are closed