Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Budowanie relacji z biznesem, czyli sponsoring w praktyce – warsztaty dla instytucji publicznych

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie dedykowane jest osobom, które w instytucjach kultury, uczelniach publicznych, samorządach, zajmują się pozyskiwaniem sponsorów na bieżącą działalność lub organizowane wydarzenia.
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z zakresu pozyskiwania sponsorów poprzez tworzenie ciekawych i profesjonalnych ofert, właściwy dobór potencjalnych partnerów oraz prowadzenie rozmów z nimi. Szkolenie ma charakter warsztatowy z aktywnym udziałem uczestników.

1. Wstęp

  • Integracja grupy, dyskusja: czym jest sponsoring?

2. Partner Idealny – czy go znamy?

  • Kto może zostać Partnerem danej organizacji/imprezy i dlaczego?
  • Jak prawidłowo i efektywnie klasyfikować potencjalnych Partnerów?
  • Stworzenie profilu Partnera Idealnego dla każdego z uczestników.

3. Oferta sponsorska.

  • Objętość i struktura oferty sponsorskiej.
  • Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu ofert.
  • Stworzenie draftu oferty sponsorskiej.

4. Pierwszy kontakt z potencjalnym sponsorem

  • Pierwszy email – jak go napisać, żeby został przeczytany?
  • Pierwsza rozmowa telefoniczna.
  • Jeśli nie mail ani telefon to co? Inne formy nawiązania kontaktu z przedsiębiorcami i firmami.

5. Spotkanie z potencjalnym sponsorem

  • Przygotowanie do spotkania.
  • Prezentacja oferty – jak mówić językiem korzyści sponsora?
  • Zamykanie procesu pozyskiwania sponsora.
  • Najczęściej popełniane błędy podczas spotkań ze sponsorami.

6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Planowane metody szkoleniowe to: wykład, burza mózgów, dyskusja, praca samodzielna, praca w grupach. Szkolenie ma charakter warsztatowy i zakłada aktywny udział uczestników.

Natalia Kościuk

Natalia Kościuk

Natalia Kościuk


Z wykształcenia hungarystka (Uniwersytet Warszawski) i manager sportowy (Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie) – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce.

Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

„Natalio! Fantastyczne szkolenie! Niby oczywiste rzeczy, a przekazałaś je nam w zwięzły i kompaktowy sposób, ilustrując rzeczywistymi przykładami. Konkretnie! Dzisiejsze szkolenie otworzyło mi oczy na nowe strony sponsoringu.”

„Już wiem, jak rozpoznać Partnera Idealnego i jakich argumentów użyć, by sen o realizowaniu celów z pozoru niemożliwych stał się realny i wykonalny. Dziękuję! Zarażasz swym optymizmem i wiarą w sukces. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy.”

„Sponsoring w praktyce” to najlepsze szkolenie, w którym brałem udział. Natalia była świetnie przygotowana do spotkania. Dużo kreatywnych pomysłów i zadań praktycznych. Polecam każdemu!”

„Świetna atmosfera, brawo za zespolenie grupy”

„Świetne prowadzenie szkolenia, szybko, zwięźle i na temat. Super!”

„Natalio, jestem pod wrażeniem wczorajszych warsztatów. Podobały mi się sposoby angażowania grupy, sporo tej aktywności było – tego oczekiwałem!”


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Budowanie relacji z biznesem, czyli sponsoring w praktyce – warsztaty dla instytucji publicznych

    Czas trwania: 1 dzień
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta

    Comments are closed