Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Diagnozowanie i rozwiązywanie konfliktów w pracy menedżera

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Celem szkoleniajest przedstawienie problematyki rozwiązywania konfliktu w zespole. Zapoznanie się ze sposobami diagnozowania konfliktu, źródłami sytuacji konfliktowej, z różnymi strategiami radzenia sobie w trakcie konfliktu oraz z technikami rozwiązywanie konfliktu. Szkolenie ma również na celu pokazanie jakie potencjalne korzyści wynikają z sytuacji konfliktowej dla stron występujących w konflikcie.
Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętności:

  • diagnozowania sygnałów nadchodzącego konfliktu,
  • zarządzania sytuacją konfliktową,
  • zastosowania zasad komunikacji w rozwiązywaniu konfliktu
  • asertywnego rozwiązywanie konfliktów,
  • skutecznego stosowania metod rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
  1. Zespół a konflikt. Dynamika zespołu. Kiedy w rozwoju zespołu pojawia się konflikt? Jak zdiagnozować potencjalny konflikt w zespole? Wpływ konfliktu na pracę zespołu.
  2. Diagnozowanie przyczyn powstawania konfliktów w zespole. Dobór członków zespołu a konflikty (typy psychologiczne, nastawienie na rywalizację, oczekiwania, postawy i uprzedzenia). Bariery komunikacyjne.
  3. Zapobieganie konfliktom. Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna. Spójność komunikatów. Asertywny styl komunikacji. Określanie zasad.
  4. Proces rozwiązywania konfliktu. Określenie przyczyny konfliktu. Reakcja na konflikt. Komunikacja służąca rozwiązywaniu konfliktu. Strategie rozwiązywania konfliktu. Skuteczne style prowadzenia negocjacji w trakcie konfliktu. Mediacje i arbitraż – czy i kiedy są potrzebne?
  5. Menedżer a rozwiązywanie konfliktu w zespole. Rola menedżera. Inteligencja emocjonalna a umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konflikt jako szansa rozwoju zespołu i źródło zmiany
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy szkolenia biorą aktywny udział i ćwiczą na realnych sytuacjach zawodowych, aby jak najszybciej i efektywniej wdrażali zdobyte na szkoleniu umiejętności w codzienną praktykę. Podczas szkolenia będą wykorzystane następujące metody pracy: praca indywidualna, dyskusje, odgrywanie ról (scenki), praca w podgrupach, mini – wykłady, dyskusje.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami.Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, Infor Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, SitelContact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak w sytuacjach trudnych nie dać się stresowi i reagować asertywnie?

    Czas trwania: 3 dni
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed