Dostępność mediów społecznościowych dla osób ze szczególnymi potrzebami
Dostępność cyfrowa sprawia, że strony internetowe są przyjazne dla osób z różnymi niepełnosprawnościami np. wzroku, słuchu, ruchu, ale też z niepełnosprawnością intelektualną czy zaburzeniami poznawczymi.
- Jakie bariery w mediach społecznościowych napotykają osoby ze szczególnymi potrzebami?
- Czy zawsze publikacje w mediach społecznościowych muszą być dostępne?
2. Tekst.
- język,
- wykorzystanie emoji i emotikonów,
- hasztagi,
- linki,
- formatowanie tekstu
- boldowanie, zmiana czcionki, kursywa.
3. Grafiki.
- tekst na grafice,
- kontrast,
- opis alternatywny.
4. Filmy.
- napisy,
- audiodeskrypcja,
- transkrypcja.
5. Media społecznościowe.
- Facebook,
- Instagram,
- Linkedin,
- YouTube.
Magdalena Dydyszko
Uczę jak w sektorze usług skutecznie zbudować pozytywne i przyjazne relacje z klientem z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub z niepełnosprawnością ruchu. Swoją wiedzę zbudowałam w oparciu o doświadczenia, które zdobyłam w sektorze usług elektronicznych i sektorze transportu kolejowego. Łączę je ze znajomością Polskiego Języka Migowego (PJM). Dzięki temu mogę dzielić się swoim unikalnym doświadczeniem jak mówić uniwersalnie aby być globalnie.
Jestem:
- Absolwentką Akademii Trenerów i Trenerek.
- Liderką społeczną oraz kreatorką ogólnopolskiego forum partnerstwa biznesu i nauki „Sensorycznie i na serio”.
- Laureatką nagrody Lista 100 za szczególne zasługi dla rozwoju kompetencji cyfrowych.
- Współautorką standardu i elektronicznego narzędzia oceny poziomu dostępności komunikacyjnej i architektonicznej przedsiębiorstwa i urzędu (https://baforum.pl/ankieta-dostepnosci).
- Konsultantką i mentorką w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej lub architektonicznej w firmie Kompetencje na Plus.
Od 2015 r. działam na rzecz inkluzywności, dostępności, rozwoju oraz zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami przez organizacje lub firmy. W latach 2020 – 2023 Koordynatorka ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Od 2023 specjalistka ds. rozwoju różnorodności i inkluzywności w mBanku.
Jestem trenerką, która specjalizuje się i może Ci pomóc w:
- aktywnej i skutecznej komunikacji z klientem ze szczególnymi potrzebami,
- stosowaniu standardów dostępności architektonicznej oraz komunikacyjnej w organizacji,
- analizie dostępności organizacji czy firmy oraz opracowaniu rekomendacji.
Przygotowuję oraz realizuję szkolenia otwarte i zamknięte (stacjonarne oraz online). Przeprowadziłam szkolenia zamknięte dla pracowników centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, Oddziału Świętokrzyskiego NFZ, Oddziału Wielkopolskiego NFZ i Sądu Okręgowego w Łodzi.
Jestem ekspertką i doradczynią, która weryfikuje i opiniuje standardy dostępności komunikacyjnej i architektonicznej organizacji. Wspieram merytorycznie i organizacyjnie kampanie informacyjne, wydarzenia medialne, konferencje oraz spotkania robocze, które dotyczą komunikacji i współpracy z klientem z niepełnosprawnością słuchu, wzroku lub z niepełnosprawnością ruchu. Znam wyzwania, z którymi możesz się mierzyć na co dzień i potrafię je rozwiązać.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed