Efektywna komunikacja, czyli jak rozmawiać, kiedy emocje sięgają zenitu? – warsztaty dla instytucji publicznych – Jurata
- Psychologia w komunikacji – jak ją wykorzystać i jak może nam pomóc?
- Omówienie stylów komunikacji.
- Jak rozpoznać styl osobowości rozmówcy i dopasować do niego komunikat?
- Co robić, kiedy emocje przesłaniają zdrowy rozsądek?
- Stres i jego wpływ na komunikację.
- Z jakiego powodu negatywne emocje mają pierwszeństwo i łatwo wpadamy w kłótnię?
- Jakie narzędzia do spokoju (w komunikacji) sugerują najnowsze badania?
- Czym jest „postawa opieki i przyjaźni” w reakcji stresowej i co zrobić, żeby nam nie przeszkadzała?
- Reakcje psychosomatyczne, po trudnych rozmowach.
- Po czym poznać, że reagujemy psychosomatycznie?
- Co zrobić, żeby wysokie emocje nie odkładały się w ciele?
- Jak spalać nadwyżki kortyzolu?
- Co przeszkadza nam się dogadać?
- Jak być skoncentrowanym i słuchać aktywnie?
- Klarowność w komunikacji.
- Co jest najważniejsze w komunikacji?
- Wstęp do asertywności.
- Czym jest asertywność?
- Test asertywności.
- Jak być spójnym w komunikacji?
- Reguły komunikacji.
- Jaka powinna być skuteczna komunikacja?
- Z jakiego powodu rozmówca obraża innych?
- Obsługa trudnego rozmówcy.
- Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi.
- Jak rozpoznać manipulację i szantaż emocjonalny?
- Co robić żeby nie dać sobą manipulować?
- Samoobrona w przypadku szantażu emocjonalnego.
- Strategie radzenia sobie z agresją i roszczeniowym podejściem.
- Jak radzić sobie z postawą roszczeniową rozmówcy?
- Jak mówić asertywnie?
- Praktyka asertywności.
- Wewnętrzne bariery asertywności i jak je pokonać?
- 5 najczęstszych obaw przed zachowaniem asertywnym.
- Zachowania, które przekraczają nasze granice
- Co robić kiedy ktoś przekracza nasze grancie psychiczne lub fizyczne?
- Trudne tematy.
- Jak rozmawiać i się nie pozabijać?
- Kiedy spokój nie jest rozwiązaniem?
- Jak słuchać aktywnie i być słuchanym?
- Jak komunikować się skutecznie?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Najczęstsze bariery komunikacyjne.
- Od czego zależy skuteczność komunikacji?
- Radzenie sobie z własnymi emocjami i higiena mentalna:
- Jak nie brać do siebie obraźliwych słów ze strony rozmówcy?
- Co robić żeby emocje nie odkładały się w ciele?
- Jak dbać o spokój i nie zabierać emocji do domu?
Paweł Węgier – jedyny w Polsce Trener Spokoju i certyfikowany trener mentalny
Od 2014 roku pomaga Polkom i Polakom zadbać o zdrowie psychiczne i wewnętrzny spokój. Jest prekursorem badań nad spokojem w Polsce i twórcą „Raportu o Spokoju Polek i Polaków”. Kierunkiem jego działań jest to, byśmy na co dzień odczuwali więcej spokoju i szczęścia. Z jego warsztatów, webinarów i programów rozwojowych skorzystały już tysiące osób.
Wiedza, którą przekazuje, została doceniona przez największe firmy i uczelnie w Polsce oraz instytucje publiczne, w tym między innymi: Orange Polska S.A., ING Hubs Poland, Żabka Polska Sp. z o.o., Amazon Web Services, TDJ S.A., BCG Platinion, Netcompany, Symfonia Sp. z o.o., Nowa Era, Fundacja IT Girls, Sinfonia Varsovia, Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Zdrowia Mentalnego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
W 2022 roku dla Gminy Bolesławiec prowadził warsztaty profilaktyczne dla dzieci i młodzieży z tematu pewności siebie oraz asertywności. W 2023 zrealizował warsztaty z radzenia sobie ze stresem dla Urzędu Miasta Ujazd. Dla tego samego Urzędu w 2024 przeprowadził warsztaty z asertywność i komunikacji w pracy. W 2024 przeszkolił z efektywnej komunikacji i emocji Centrum Weterana Działań poza Granicami Państwa.
Regularnie dzieli się wiedzą w podcaście „Paweł Węgier Trener Spokoju”, który znajdziesz na YouTube i Spotify. Motto, którym się kieruje: „Nikt nie przeżyje Twojego życia za Ciebie, więc „get to work” i żyj!”
I dzień – 2 kwietnia
godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja
II dzień – 3 kwietnia
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja
III dzień – 4 kwietnia
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd
Cena standardowa: 2970 zł zw. VAT*/osoba
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2-osobowych), wyżywienie (2 kwietnia: kolacja, 3 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 4 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).
Uwaga: dopłata za pokój 1-osobowy wysokości 300 zł za dwa dni
Cena bez zakwaterowania: 1970 zł zw. VAT*/osoba
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 3-4 kwietnia.
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed