Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Efektywna komunikacja, czyli jak rozmawiać, kiedy emocje sięgają zenitu? – warsztaty dla instytucji publicznych – Jurata

  • SZKOLENIE OTWARTE
  1. Psychologia w komunikacji – jak ją wykorzystać i jak może nam pomóc?
  • Omówienie stylów komunikacji.
  • Jak rozpoznać styl osobowości rozmówcy i dopasować do niego komunikat?
  • Co robić, kiedy emocje przesłaniają zdrowy rozsądek?
  1. Stres i jego wpływ na komunikację.
  • Z jakiego powodu negatywne emocje mają pierwszeństwo i łatwo wpadamy w kłótnię?
  • Jakie narzędzia do spokoju (w komunikacji) sugerują najnowsze badania?
  • Czym jest „postawa opieki i przyjaźni” w reakcji stresowej i co zrobić, żeby nam nie przeszkadzała?
  1. Reakcje psychosomatyczne, po trudnych rozmowach.
  • Po czym poznać, że reagujemy psychosomatycznie?
  • Co zrobić, żeby wysokie emocje nie odkładały się w ciele?
  • Jak spalać nadwyżki kortyzolu?
  1. Co przeszkadza nam się dogadać?
  • Jak być skoncentrowanym i słuchać aktywnie?
  • Klarowność w komunikacji.
  • Co jest najważniejsze w komunikacji?
  1. Wstęp do asertywności.
  • Czym jest asertywność?
  • Test asertywności.
  • Jak być spójnym w komunikacji?
  1. Reguły komunikacji.
  • Jaka powinna być skuteczna komunikacja?
  • Z jakiego powodu rozmówca obraża innych?
  • Obsługa trudnego rozmówcy.
  1. Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi.
  • Jak rozpoznać manipulację i szantaż emocjonalny?
  • Co robić żeby nie dać sobą manipulować?
  • Samoobrona w przypadku szantażu emocjonalnego.
  1. Strategie radzenia sobie z agresją i roszczeniowym podejściem.
  • Jak radzić sobie z postawą roszczeniową rozmówcy?
  • Jak mówić asertywnie?
  • Praktyka asertywności.
  1. Wewnętrzne bariery asertywności i jak je pokonać?
  • 5 najczęstszych obaw przed zachowaniem asertywnym.
  • Zachowania, które przekraczają nasze granice
  • Co robić kiedy ktoś przekracza nasze grancie psychiczne lub fizyczne?
  1. Trudne tematy.
  • Jak rozmawiać i się nie pozabijać?
  • Kiedy spokój nie jest rozwiązaniem?
  • Jak słuchać aktywnie i być słuchanym?
  1. Jak komunikować się skutecznie?
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Najczęstsze bariery komunikacyjne.
  • Od czego zależy skuteczność komunikacji?
  1. Radzenie sobie z własnymi emocjami i higiena mentalna:
  • Jak nie brać do siebie obraźliwych słów ze strony rozmówcy?
  • Co robić żeby emocje nie odkładały się w ciele?
  • Jak dbać o spokój i nie zabierać emocji do domu?

Paweł Węgier – jedyny w Polsce Trener Spokoju i certyfikowany trener mentalny

Od 2014 roku pomaga Polkom i Polakom zadbać o zdrowie psychiczne i wewnętrzny spokój. Jest prekursorem badań nad spokojem w Polsce i twórcą „Raportu o Spokoju Polek i Polaków”. Kierunkiem jego działań jest to, byśmy na co dzień odczuwali więcej spokoju i szczęścia. Z jego warsztatów, webinarów  i programów rozwojowych skorzystały już tysiące osób.

Wiedza, którą przekazuje, została doceniona przez największe firmy i uczelnie w Polsce oraz instytucje publiczne, w tym między innymi: Orange Polska S.A., ING Hubs Poland, Żabka Polska Sp. z o.o., Amazon Web Services, TDJ S.A., BCG Platinion, Netcompany, Symfonia Sp. z o.o., Nowa Era, Fundacja IT Girls, Sinfonia Varsovia, Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Zdrowia Mentalnego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

W 2022 roku dla Gminy Bolesławiec prowadził warsztaty profilaktyczne dla dzieci i młodzieży z tematu pewności siebie oraz asertywności. W 2023 zrealizował warsztaty z radzenia sobie ze stresem dla Urzędu Miasta Ujazd. Dla tego samego Urzędu w 2024 przeprowadził warsztaty z asertywność i komunikacji   w pracy. W 2024 przeszkolił z efektywnej komunikacji i emocji Centrum Weterana Działań poza Granicami Państwa.

Regularnie dzieli się wiedzą w podcaście „Paweł Węgier Trener Spokoju”, który znajdziesz na YouTube i Spotify. Motto, którym się kieruje: „Nikt nie przeżyje Twojego życia za Ciebie, więc „get to work” i żyj!”

I dzień – 2 kwietnia

godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

 

II dzień – 3 kwietnia

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

 

III dzień – 4 kwietnia

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Cena standardowa: 2970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2-osobowych), wyżywienie (2 kwietnia: kolacja, 3 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 4 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).

Uwaga: dopłata za pokój 1-osobowy wysokości 300 zł za dwa dni

Cena bez zakwaterowania: 1970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 3-4 kwietnia.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Efektywna komunikacja, czyli jak rozmawiać, kiedy emocje sięgają zenitu? – warsztaty dla instytucji publicznych

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 2-4 kwietnia 2025 r.
Miejsce: Jurata

Comments are closed