Jak efektywnie prowadzić oficjalną stronę na Facebooku? – Warszawa

  • SZKOLENIE OTWARTE
Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • efektywnie poruszać się po Facebooku,
  • tworzyć angażujące posty oraz przyciągające uwagę grafiki do postów,
  • tworzyć różnego rodzaje i formy postów,
  • wykorzystać potencjał wydarzenia oraz grup,
  • tworzyć ciekawe konkursy,
  • korzystać z narzędzia, które odpowie na pytanie – czy mój klient/odbiorca jest na FB?
  • dokładnie czytać statystyki fanpage,
  • używać narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam.
Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych i płatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage
Podczas warsztatów:
  • przejrzymy ustawienia oficjalnej strony na Facebooku
  • przyjrzymy się niezbędnym elementom strony oficjalnej (cover photo, profil photo, CTA ),
  • nauczymy się wykonać ciekawe grafiki przy pomocy prostego program Canva,
  • wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć,

a także…

  • pokażę różne formaty postów – karuzela, pokaz slajdów, notatka,
  • nauczę jak prowadzić swój profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować, poznamy też różne ich rodzaje,
  • opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook aktualnie i co teraz działa,
  • przekażę wskazówki jak stworzyć plan promocji na Facebooku,
  • nauczę jak prowadzić profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować,
  • opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak z niego korzystać,
  • pokażę jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych i opowiem o jego potencjale.

dowiesz się również:

  • jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać,
  • jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
  • jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB,
  • jak czytać statystyki i dlaczego to ważne,
  • jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB,
  • jakich narzędzi używać do usprawnienia działań na FB.

UWAGA: SZKOLENIE MA CHARAKTER WARSZTATOWY, PROSIMY UCZESTNIKÓW O PRZYBYCIE Z LAPTOPAMI.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena standardowa: 550 zł zw. VAT*/osoba

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 23 listopada)

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i obiad.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom usytuowane jest w samym centrum Warszawy w budynku biurowym tuż przy Placu Zawiszy pod adresem: ul. Grójecka 1/3, na III piętrze. Na parterze budynku siedzibę mają Banki PKO BP oraz Pekao SA. Idealna lokalizacja w samym centrum stolicy gwarantuje szybki i sprawny dojazd z najważniejszych punktów komunikacyjnych: dwa przystanki tramwajowe od stacji metra Warszawa Centrum i dwa przystanki tramwajowe od Stacji metra Rondo Daszyńskiego. Odległość od Dworca Centralnego 1,3 km. Dojazd tramwajami: 1, 8, 22, 24. Dojazd autobusami: 105, 125, 150, 159, 178.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak efektywnie prowadzić oficjalną stronę na Facebooku?

Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom
ul. Grójecka 1/3, Warszawa
5 grudnia 2018 r., godz. 10.00 – 16.00

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 23 listopada)

Comments are closed