Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Efektywny sekretariat – organizacja pracy, komunikacja, stres, pewność siebie warsztaty dla instytucji publicznych – Ustroń

  • SZKOLENIE OTWARTE

1. Organizacja pracy sekretariatu i stres z tym związany:
– Nastroje i emocje w relacji przełożony-podwładny.
– Klasyfikacja zadań i organizacja pracy sekretariatu.
– Jak dopasować komunikację do rozmówcy?

2. Efektywny sekretariat:
– Rola sekretariatu jako centrum biura.
– Emocje w pracy sekretariatu – jak sobie z nimi radzić?
– Jak zacząć od tego, co najważniejsze i nie robić zaległości?

3. Spokojny sekretariat, czyli jak radzić sobie ze stresem i presją?
– Obsługa trudnego Klienta.
– Jak zachować spokój, czyli techniki szybkiej redukcji stresu.
– Narzędzia radzenia sobie ze stresem i niezabierania emocji do domu.

4. Komunikacja:
– Co zaburza efektywną komunikację?
– Obieg informacji w dużej instytucji – co pomaga, a co przeszkadza?
– Organizacja spotkań, umawianie wizyt itp. – czyli jak współpracować z innymi?

5. Sprawny sekretariat:
– Sprawy bieżące – jak pracować, aby się nie nawarstwiały?
– Jak być samodzielną/nym w organizacji sekretariatu?
– Co robić, kiedy zdarzają się wpadki i błędy?

6. Pewny siebie sekretariat:
– Siła tego, co mówimy, jak się zachowujemy oraz jak robić dobre pierwsze wrażenie?
– Proksemika i etykieta biznesowa.
– Granica między pewnością siebie a arogancją – jak jej nie przekraczać?

7. Asertywny sekretariat:
– Kiedy warto zachować się asertywnie?
– Czym jest asertywność i jakie są jej zasady?
– Jak mówić asertywnie i jasno wyznaczać granice?

8. Manipulacja w pracy sekretariatu:
– Jak rozpoznać manipulację?
– Samoobrona w przypadku manipulacji.
– Zachowania, które przekraczają nasze grancie – jak nie pozwolić sobie wejść na głowę?

9. Praktyka pewności siebie, asertywności i radzenia sobie ze stresem:
– Co buduje naszą pewność siebie i co możemy robić samemu?
– Jak możemy wykorzystać naturalne predyspozycje mózgu do zachowania spokoju?
– Mentalne wskazówki, czyli mity i fakty na temat efektywnego sekretariatu i spokoju osobistego.

Paweł Węgier

Jestem Certyfikowanym Trenerem Mentalnym i jedynym w Polsce Trenerem Spokoju. Zdrowiem mentalnym Polaków zajmuję się od 2014 roku, kiedy prowadziłem pierwsze szkolenia rozwojowe dla mojego zespołu sprzedażowo-obsługowego w Orange Polska S.A. Przez prawie 12 lat pracowałem w wyżej wymienionej Firmie z czego ponad połowę tego czasu jako manager.

Do tej pory prowadziłem warsztaty, webinary i programy szkoleniowe dla największych firm w Polsce.
Między innymi:

  • Orange Polska S.A.
  • ING Hubs Poland
  • Żabka Polska Sp. z o.o.
  • Amazon Web Services
  • Instytut Zdrowia Mentalnego
  • TDJ S.A.
  • Netcompany
  • Savills
  • Fundacja IT Girls
  • Symfonia Sp. z o.o.

oraz Urząd Gminy w Ujeździe, Urząd Gminy w Bolesławcu, Sinfonia Varsovia i wiele innych.

Współtworzę Leśną Akademię Spokoju, której celem jest wsparcie mentalne młodzieży i dorosłych poprzez kontakt z naturą. W swojej pracy skupia się na młodzieży i dorosłych. Moją pasją jest, aby Polki i Polacy na co dzień odczuwali więcej spokoju i szczęścia.

Jestem autorem artykułów dla takich portali jak Świat Kobiecej Mocy, Akademia Trenerów Mentalnych, Top Guitar. Wielokrotnie gościłem w TVP3 jako Trener Spokoju oraz w podcaście Polskiego Radia „Kozetka”. Współtworzę magazyn internetowy i kanał na You Tube “Mentality.tv”. Jestem autorem podcastu oraz kanału na YouTube „Spokój w głowie”.

Poza warsztatami prowadzę również konsultacje indywidualne w Katowicach oraz online.

Od zawsze pasjonował mnie człowiek – to jak działa i jak myśli. Pewnie z tego powodu wybrałem na studia fizjoterapię. Podążając za głosem serca postanowiłem jednak bardziej zgłębiać obszar mentalny, a najbardziej zanurzyłem się w spokoju. Prywatnie mąż i współlokator dwóch kotów – Tobiasza i Furii. Uwielbiam ruch, a najbardziej góry, rolki, bieganie i bujanie na hamaku. Medytuje, czytam i staram się dobrze bawić w tym życiu.

I dzień – 20 luty
godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

II dzień – 21 luty
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

III dzień – 22 luty
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Cena standardowa: 2770 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2-osobowych), wyżywienie (20 luty: kolacja, 21 luty: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 22 luty: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).

Uwaga: dopłata za pokój 1-osobowy wysokości 200 zł za dwa dni

Cena bez zakwaterowania: 1770 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 21-22 lutego.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność 7 dni po szkoleniu, faktura zostanie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Efektywny sekretariat – organizacja pracy, komunikacja, stres, pewność siebie warsztaty dla instytucji publicznych

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 20-22 luty 2024 r.
Miejsce: Hotel Mazowsze Medi-SPA, Ustroń

Comments are closed