Event manager – planowanie i organizacja eventów profilaktyki zdrowotnej
a. Krótka charakterystyka rodzajów eventów.
b. Omówienie aspektów prawnych eventów.
c. Analiza potencjału i lokalnego środowiska.
2. Planowanie eventu.
a. Od czego zacząć – założenia, budżet, planowanie.
b. Rola Event managera.
c. Jak przygotować dobry program eventu?
d. Dzieci na evencie – czym je zainteresować?
3. Promocja eventu.
a. Jak trafić do konkretnych odbiorców?
b. Jak dzięki promocji eventu promować swoje usługi?
4. Event dla osób ze szczególnymi potrzebami.
a. Rodzaje niepełnosprawności – krótkie omówienie.
b. Jak przygotować ciekawą ofertę?
c. Event dostępny – czyli jak przygotować wydarzenie, by było dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami?
d. Gdzie znaleźć odbiorców?
e. Dobre praktyki – omówienie.
Specjalistka Marketingu, entuzjastka działań PR, zaangażowana event managerką i pasjonatka aktywności CSR. Posiada bogate doświadczenie współpracy z wieloma branżami i organizacjami pozarządowymi. Poznała specyfikę i nabyła umiejętności wymagane przy współpracy z klientami z sektora administracji publicznej. Zorganizowała ponad sto imprez i wydarzeń w tym szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych, a także imprez masowych. Potrafi działać w zespole, pełnić funkcję team leaderki, a także samodzielnie realizować powierzone projekty, od etapu kreacji po ostateczną produkcję. Tworzyła strategie marketingowe i wizerunkowe np. dla nowo otwartego największego basenu ekologicznego w Polsce, ma doświadczenie w skrupulatnym planowaniu i budżetowaniu zadań. Posiada rozeznanie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, z sukcesami zapraszała do współpracy sponsorów oraz partnerów biznesowych. Obsługiwała medialnie wydarzenia sportowe na szczeblu krajowym, w kontaktach z mediami stawia na otwartość, budowanie trwałych szczerych relacji i profesjonalizm. Zdobyte doświadczanie i umiejętności z przyjemnością wykorzystuje do działań pro publico bono. Jest autorką i koordynatorką wielu innowacyjnych projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, stworzyła lokalny program „Junior Event Manager”, podczas którego młodzieży zdobywała kompetencje w zakresie organizacji wydarzeń. Prezes Stowarzyszenia „COOLTURA”, które od 2018 roku z powodzeniem pozyskuje dotacje z wielu programów i funduszy, zarówno rządowych jak i europejskich przeznaczonych na szeroko rozumiane działania edukacyjne, kulturalne oraz sportowe.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed