Integracja z biznesem – jak nawiązać kontakty i zaprosić do współpracy przedstawicieli lokalnego biznesu?
- Wstęp.
- Integracja grupy, dyskusja: czym jest networking ?
- Spotkanie networkingowe
- Po co je organizujemy ?
- Kto i dlaczego na nie przyjdzie?
- Co my zyskamy na organizacji ?
- Przygotowanie do spotkania.
- Koncepcja i założenia.
- Formuła spotkania – która będzie dla nas najlepsza?
- Korzyści i atrakcje dla uczestników.
- Przebieg spotkania.
- Rola i znaczenie prowadzącego.
- Efektywny networking – jak go przeprowadzić?
- Po spotkaniu – bądźmy w kontakcie!
- Ankieta.
- Podsumowanie dla uczestników czyli follow-up.
- Planowanie kolejnego spotkania.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Natalia Kościuk
Z wykształcenia hungarystka (Uniwersytet Warszawski) i manager sportowy (Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie) – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce.
Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
„Już wiem, jak rozpoznać Partnera Idealnego i jakich argumentów użyć, by sen o realizowaniu celów z pozoru niemożliwych stał się realny i wykonalny. Dziękuję! Zarażasz swym optymizmem i wiarą w sukces. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy.”
„Sponsoring w praktyce” to najlepsze szkolenie, w którym brałem udział. Natalia była świetnie przygotowana do spotkania. Dużo kreatywnych pomysłów i zadań praktycznych. Polecam każdemu!”
„Świetna atmosfera, brawo za zespolenie grupy”
„Świetne prowadzenie szkolenia, szybko, zwięźle i na temat. Super!”
„Natalio, jestem pod wrażeniem wczorajszych warsztatów. Podobały mi się sposoby angażowania grupy, sporo tej aktywności było – tego oczekiwałem!”
Comments are closed