Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Inteligencja emocjonalna, komunikacja i asertywność w budowaniu zespołu – warsztaty dla kadry kierowniczej sektora publicznego

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

1. Jak budować skuteczny zespół, czyli pewność siebie w pracy skutecznego managera?

  • Proksemika i pewność siebie.
  • Pewność siebie a arogancja – gdzie jest granica?
  • Skąd bierze się skuteczność managera?

2. Inteligencja emocjonalna zespołu jako kluczowa kompetencja przyszłości.

  • Definicja inteligencji emocjonalnej i jej znaczenie dla efektywnego przywództwa.
  • Co robić, kiedy emocje biorą górę?
  • Jak zarządzać emocjami zespołu?


3. Czym jest komunikacja i czy sprawny zespół oznacza sprawną komunikację?

  • Jakie mamy bariery komunikacyjne?
  • Introwersja, ekstrawersja i ambiwersja – jak komunikować się z każdą grupą?
  • Od czego zależy skuteczność komunikacji?

4. Co przeszkadza w budowaniu sprawnej komunikacji w zespole?

  • Osobowość pracowników według modelu Thomasa Eriksona.
  • Jak sprawnie komunikować się z każdym typem osobowości?
  • Neurony lustrzane, czyli jak neuronauka wspiera komunikację?

5. Fazy tworzenia grupy według Tuckmana.

  • Wstęp do poszczególnych etapów tworzenia grupy.
  • Rola managera na każdym z etapów.
  • Czego uczą konflikty?

6. Wstęp do asertywności.

  • Asertywność mity i fakty.
  • Co nam przeszkadza w asertywności i jak tego unikać?
  • Trening asertywności.

7. Inteligencja emocjonalna pogłębienie.

  • Jak rozwijać IE w zespole?
  • Techniki radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.
  • Czym jest odporność psychiczna i jak możemy ją trenować?

8. Empatia w zespole.

  • Rozpoznawanie i rozumienie własnych emocji.
  • Ćwiczenia w empatycznym słuchaniu i aktywnym wyrażaniu zrozumienia.
  • Rola języka ciała i tonu głosu w komunikacji.

9. Trening asertywności.

  • Komunikat asertywny – jak być skutecznie asertywnym?
  • Role zawodowe, a asertywność.
  • Kiedy nie warto być asertywnym?

10. Trudne tematy w pracy managera i zespołu.

  • Jak rozmawiać i się nie pozabijać?
  • Kiedy spokój nie jest rozwiązaniem?
  • Jak słuchać aktywnie i być słuchanym?

11. Budowanie zespołu przez asertywność.

  • Tworzenie kultury otwartej komunikacji i zaufania w zespole.
  • Ćwiczenia w wyrażaniu swoich potrzeb i granic w sposób asertywny.
  • Rozwijanie pewności siebie i autentycznego przywództwa.

12. Mocne strony i wady zespołu.

  • Czy ich świadomość rzeczywiście pomaga?
  • Jak widzimy siebie vs jak widzi nas zespół?
  • Gratyfikacja – co działa i co już wyszło z mody?

13. Dalszy rozwój umiejętności.

  • Podsumowanie kluczowych punktów warsztatu?
  • Indywidualne cele rozwojowe dla uczestników.
  • Zaplanowanie działań na przyszłość w celu utrzymania i dalszego rozwoju zdobytych umiejętności.

Paweł Węgier

Paweł Węgier – zdrowiem mentalnym Polaków zajmuję się od 2014 roku, kiedy prowadziłem pierwsze szkolenia rozwojowe dla mojego zespołu sprzedażowo-obsługowego w Orange Polska S.A. Przez prawie 12 lat pracowałem w wyżej wymienionej Firmie z czego ponad połowę tego czasu jako manager. Jeszcze w trakcie pracy „na etacie” postanowiłem poszerzyć swoją wiedzę trenerską i doświadczenie zapisując się do Akademii Trenerów Mentalnych. Zdając egzamin końcowy uzyskałem certyfikat Trenera Mentalnego. Jestem również autorem artykułów dla takich portali jak Świat Kobiecej Mocy, Akademia Trenerów Mentalnych, Top Guitar. Byłem gościem TVP3 jako Trener Spokoju oraz gościłem w podcaście Polskiego Radia „Kozetka”, gdzie również o spokoju mówiłem. Wychowałem się w Bolesławcu koło Wielunia (woj. Łódzkie). W 2022 roku dla Gminy Bolesławiec prowadziłem warsztaty profilaktyczne dla dzieci i młodzieży z tematu pewności siebie oraz asertywności. W 2023 przeprowadziłem warsztaty z radzenia sobie ze stresem dla Urzędu Gminy w Ujeździe.

Do tej pory prowadziłem warsztaty, webinary i programy szkoleniowe dla największych firm w Polsce. Między innymi:

  • Orange Polska S.A.
  • ING Hubs Poland
  • Żabka Polska Sp. z o.o.
  • Amazon Web Services
  • Instytut Zdrowia Mentalnego
  • TDJ S.A. oraz Netcompany, Savills, Fundacja IT Girls, TDJ S.A., Symfonia Sp. z o.o.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Inteligencja emocjonalna, komunikacja i asertywność w budowaniu zespołu – warsztaty dla kadry kierowniczej sektora publicznego

    Czas trwania: 3 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed