Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak atrakcyjnie przedstawiać informacje i dane? Narzędzia do tworzenia prezentacji multimedialnych Prezi i Powerpoint – warsztaty

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

1. Podstawy pracy z Prezi.

  • Różnice Prezi vs PowerPoint.
  • Zakładanie kontaPrezi – darmowe i płatne.
  • Poruszanie się w środowisku Prezi.
  • Tworzenie scenariuszy.
  • Ulubione elementy.
  • Szablony – wykorzystanie i modyfikacja.

2. Wprowadzenie do tworzenia prezentacji.

  • Ogólne zasady tworzenia prezentacji.
  • Identyfikacja odbiorcy prezentacji.
  • Planowanie prezentacji.
  • Prezentacje w programie PowerPoint i Prezi.

3. Osadzanie obiektów.

  • Tekstu.
  • Zdjęć/grafiki.
  • Filmów (Youtube).
  • Wykresów.
  • Plików zewnętrznych (.xlsx, .pdf).
  • Muzyki w tle.

4. Dostosowywanie prezentacji.

  • Praca z ramkami.
  • Dodawanie widoków.
  • Grupowanie elementów.
  • Modyfikacja tła.
  • Hiperłącza.

5. Praca z programem Power Point.

  • Uruchamianie programu PowerPoint.
  • Omówienie interfejsu programu.
  • Podstawowe funkcje programu.
  • Zastosowanie różnych układów programu w celu szybszego tworzenia prezentacji.
  • Schematy działania prezentacji.
  • Zapis prezentacji w różnych formatach.

6. Praca ze slajdami.

  • Tworzenie nowego slajdu.
  • Wykorzystanie różnych układów slajdów.
  • Wykorzystanie szablonów slajdów.
  • Podgląd slajdu.
  • Zestawienie slajdów.
  • Formatowanie tła slajdów.
  • Nadawanie wzorca slajdów.
  • Wstawianie formatowanie tekstu na slajdzie.

7. Tabele i wykresy.

  • Tworzenie tabel na slajdzie.
  • Formatowanie tabeli.
  • Tworzenie wykresu.
  • Formatowanie wykresu.
  • Wstawianie wykresów z programu MS Excel.

8. Diagramy.

  • Wstawianie różnych typów diagramów.
  • Formatowanie diagramów.

9. Grafika i multimedia PowerPoint i Prezi.

  • Operowanie krojem, kolorem i układem tekstu.
  • Efekty cieniowania i uwypuklania tekstu.
  • Wstawianie plików graficznych do slajdu.
  • Osadzanie plików filmowych i dźwiękowych na slajdzie.
  • Wstawianie „artystycznych” napisów jako obiektów – wykorzystanie narzędzia WordArt.
  • Dodawanie faktury, cieni i efektu 3 wymiaru do elementów graficznych.
  • Reguły doboru rozdzielczości i formatu obrazka.

10. Animacje.

  • Dodawanie animacji do slajdów.
  • Dodawanie animacji do obiektów na slajdzie.
  • Animacja przejścia slajdu.
  • Animacje na wejście, zatrzymanie i wyjście.
  • Animacje i efekty tekstowe.
  • Efekty cieniowania i uwypuklania tekstu.
  • Efekty przejścia w listach i napisach.
  • Animacja elementów graficznych za pomocą efektów przejścia.
  • Animacja wykresów.
  • Określenie czasu wyświetlania animacji.
  • Dodawanie dźwięków do animacji.
  • Wyświetlanie pokazu prezentacji.
  • Próba tempa prezentacji.

11. Łączenie slajdów.

  • Sterowanie prezentacją przez zadawanie ograniczeń czasowych i umieszczanie elementów sterujących.
  • Dodawanie łączy do obiektów.
  • Niestandardowe łączenie slajdów.
  • Wywoływanie akcji „na kliknięcie”.
  • Odnośniki.
  • Dodawanie elementów stałych na wzorcu slajdów.

12. Drukowanie.

  • Sposoby drukowania slajdów.
  • Dołączanie notatek i materiałów informacyjnych.

13. Dystrybucja prezentacji Prezi.

  • Proporcje ekranu.
  • Zapis na dysku.
  • Udostępnianie online.

UWAGA: SZKOLENIE MA CHARAKTER WARSZTATOWY, PROSIMY UCZESTNIKÓW O PRZYBYCIE Z LAPTOPAMI.

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Trener, coach, konsultant, doradca i mówca motywacyjny.Wykładowca na Studiach Podyplomowych i MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i Szczecinie oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketingi Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.

Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation).

Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights. Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.

Od wielu lat prowadzi szkolenia przygotowane dla specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Premiera RP, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Urzędy Wojewódzkie: Dolnośląski, Kujawsko-Pomorski, Lubelski, Lubuski, Małopolski, Łódzki, Opolski, Podkarpacki, Podlaski, Pomorski, Śląski, Świętokrzyski, Warmińsko-Mazurski, Wielkopolski, Zachodniopomorski, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Urząd Miejski w Radomiu, Urząd Miasta Wejherowa, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Urząd Miejski w Zabrzu, Urząd Miasta i Starostwo Powiatowe w Prudniku, Starostwo Powiatowe w Policach, Starostwo Powiatowe w Tczewie, Starostwo Powiatowe w Brzegu, Urząd Miasta Brzeg, Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim, Gródków, Olszanka, Głuchołazy, Pakosławice, Skoroszyce, Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wlkp., Powiatowy Urząd Pracy w Mławie, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, Powiatowy Urząd Pracy Pszczyna, Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Powiatowy Urząd Pracy w Opolu, Powiatowy Urząd Pracy w Policach, Urząd Pracy m. st. Warszawy, MPWiK w m. st. Warszawie S.A., Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Olsztynie, Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, Izba Celna w Przemyślu, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Białymstoku, Urząd Miasta Krosna, Urząd Miejski w Zelowie, Urząd Gminy Rymanów, Urząd Miasta Iława, Sąd Rejonowy w Zamościu, Sąd Rejonowy Poznań Stare Miasto w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, Sąd Okręgowy w Przemyślu, Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim, Sąd Rejonowy w Wołominie, Sąd Okręgowy w Poznaniu, Sąd Rejonowy w Pile, Sąd Rejonowy w Suwałkach, Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Sąd Apelacyjny w Lublinie, Sąd Rejonowy w Nysie, Sąd Rejonowy w Grójcu, Sąd Rejonowy w Bełchatowie i wiele innych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak atrakcyjnie przedstawiać informacje i dane? Narzędzia do tworzenia prezentacji multimedialnych Prezi i Powerpoint

    Czas trwania: 1 dzień
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed