Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak efektywnie promować instytucję na Instagramie – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Umiejętność efektywnego poruszania się po Instagramie: tworzenia angażujących postów, przyciągających uwagę zdjęć/grafik do postów, tworzenie różnorodnych publikacji. Wykorzystanie potencjału Insta Story (relacje), Reels (rolek) i siatki na Instagramie.
Przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych i Instagramie oraz w zakresie profilu instytucji.
Podczas warsztatów opowiem o tym:

  • Kto jest dziś użytkownikiem IG w Polsce?
  • Dlaczego warto prowadzić oficjalny profil na Instagramie?
  • 3 klucze do ciekawego profilu na IG – wybierz je sam/a.
  • J? Czym wyróżnia się Instagram – zasady działania, formaty, strona wizualna – zalety i wyzwania.
  • Części składowe profilu
    • BIO – co powinno zawierać,
    • czym jest nazwa profilu a czym nazwa instytucji,
    • aktywne linki,
    • zapisane relacje, czyli high lights
    • zdjęcie profilowe,
    • siatka.
  • J czym jest siatka i co na niej publikować?
  • Czym jest Insta Story (relacje) i jak wykorzystać jego potencjał:
    • za co młodzi kochają relacje, co warto w nich komunikować żeby angażować,
    • pomysły na relacje – ćwiczenie.
  • Czym jest Instagram Reels (rolki) – jak tworzyć ten najpopularniejszy format na Instagramie i jak go wykorzystać do promocji instytucji?
  • Jak dobierać #hashtagi i dlaczego to nadal ważne?
  • Dlaczego warto łączyć Instagrama z Facebookiem?
  • Czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie?
  • Jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama?
  • Jak przełączyć profil osobisty na biznesowy?
  • NOWOŚCI na Instagramie.
  • Inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów i dodatkowe narzędzia.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak efektywnie promować instytucję na Instagramie – szkolenie online

    Czas trwania: 1 dzień (w sumie 4 godziny zegarowe)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed