Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak efektywnie promować instytucję publiczną na Facebooku w sposób organiczny i płatny? – warsztaty online

Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych i płatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.
  • Wprowadzenie uczestników w Managera Reklam, tworzenie kont reklamowych, omówienie celów reklamowych, wspólne utworzenie reklamy i omówienie form płatności. Zapoznanie uczestników z targetowaniem, budżetem i harmonogramem, stworzenie reklamy na poziomie grafiki treści.
Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • efektywnie poruszać się po Facebooku,
  • tworzyć angażujące posty oraz przyciągające uwagę grafiki do postów,
  • tworzyć różnego rodzaje i formy postów,
  • wykorzystać potencjał wydarzenia oraz grup,
  • tworzyć ciekawe konkursy,
  • korzystać z narzędzia, które odpowie na pytanie – czy mój klient/odbiorca jest na FB?
  • dokładnie czytać statystyki fanpage,
  • używać narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam.
Podczas warsztatów:

👉 przejrzymy ustawienia oficjalnej strony na Facebooku,
👉 przyjrzymy się niezbędnym elementom strony oficjalnej (coverphoto, profil photo, CTA ),
👉 nauczymy się wykonać ciekawe grafiki przy pomocy prostego program Canva,
👉 wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć,

a także…
👉 pokażę różne formaty postów – karuzela, pokaz slajdów, notatka,
👉 nauczę jak prowadzić swój profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować, poznamy też różne ich rodzaje,
👉 opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook aktualnie i co teraz działa,
👉 przekażę wskazówki jak stworzyć plan promocji na Facebooku,
👉 nauczę jak prowadzić profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować,
👉opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak z niego korzystać,
👉pokażę jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych i opowiem o jego potencjale.

dowiesz się również:
👉 jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać,
👉 jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
👉 jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB,
👉 jak czytać statystyki i dlaczego to ważne,
👉 jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB,
👉 jakich narzędzi używać do usprawnienia działań na FB,
👉 czym są i do czego służą Messenger Rooms.

zdobędziesz wiedzę:
👉o zasadach tworzenia reklam na Facebooku, powiem kilka słów o regulaminie FB.
👉dotyczącą celów reklamowych na FB – czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb:

  • omówienie poszczególnych celów reklamowych,
  • przedstawienie ich przeznaczenia do konkretnych potrzeb,
  • omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nich,
  • od czego zacząć?

👉na temat targetowania:

  • geolokalizacja, wiek, płeć, język,
  • zainteresowania, dane demograficzne, zachowania,
  • podobne grupy odbiorców.

👉jak dobrać umiejscowienia – automatyczne czy ręczne?

👉jak określić budżet i harmonogram:dzienny czy całkowity.

👉o tworzeniu reklamy i użyciu istniejącego posta:

  • zasady tworzenia grafiki do reklamy,
  • treści przykuwające uwagę – przykłady,
  • zachęć do wykonania akcji – CTA,
  • nazewnictwo, ostateczne sprawdzenie i zatwierdzenie.

👉na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach. Podstawy analityki.

UWAGA: Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć i testować wszelkie funkcje Facebooka. Transmisję szkolenia online możesz oglądać również z telefonu komórkowego i tabletu.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Zobacz jakie to proste: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/video/jak-dolaczyc-2/



Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak efektywnie promować instytucję publiczną na Facebooku w sposób organiczny i płatny? – warsztaty online

    Czas trwania: 3 dni (w sumie 9 godzin zegarowych)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    UWAGA: Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć i testować wszelkie funkcje Facebooka. Transmisję szkolenia online możesz oglądać również z telefonu komórkowego i tabletu.

    Comments are closed