Jak efektywnie wykorzystać trendy 2025, nowości i AI aby uatrakcyjnić komunikację w social media i przyciągnąć uwagę odbiorców? – SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie online, podczas którego uczestnicy poznają Trendy 2025 roku w wielu obszarach działań marketingowych, które posłużą nad do uatrakcyjnienia komunikacji na platformach social mediowych.
Przyjrzymy się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy. Zobaczymy czy i jakie nowości pojawiły się na platformach SM – FB, IG oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci.
Omówimy zalety wyznaczania celów i tworzenia planów komunikacji w celu ich realizacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.
Będzie czas na dyskusję, wymianę, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy.
- Poznanie trendów marketingu online w 2025 roku oraz dane liczbowe dotyczące Internetu oraz Social Media w Polsce i odpowiedzi sobie na pytanie – jak się to zmieniło od zeszłego roku i co to dla nas oznacza.
- Zaprezentowanie potencjałów promocyjnych platform social mediowych – FB, IG oraz nowości, które pojawiły się na platformach i jak je wykorzystać w swoich celach.
- Przedstawienie dobry praktyk w zakresie promocji instytucji w social mediach oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI w codziennej pracy.
- Uczestnicy:
- dowiedzą się co można robić w 2025 roku w Social Media oraz w przestrzeni online przy pomocy sztucznej inteligencji – Chat GPT (bezpłatnej wersji i wskazanie również płatnych alternatyw) i innych narzędzi,
- poznają różnorodność możliwości, formatów i treści, które oferuje każda z platform jak również ich unikatowe właściwości i jak je wykorzystać dla swoich potrzeb, czyli kiedy post, kiedy relacja, a kiedy rolka i co one nam dają,
- pozyskają wiele świeżych inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej, której poznanie zgłębimy,
- będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia,
- poznają aplikacje i narzędzia, również oparte na AI, ułatwiające działania w Social Mediach,
- będzie czas na wymianę i dyskusję oraz pytania.
- Trendy marketingu online na 2025 rok w różnych obszarach:
- obszar treści (content marketing, video marketing, chatboty),
- obszar grafik (kolory, formaty, fonty, nowe sposoby na przyciągnięcie uwagi),
- obszar komunikacji,
- obszar promocji,
- obszar technologii i AI oraz AR.
- Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji publicznej? – dyskusja.
- Cele na kolejne miesiące 2025 roku – czy masz je sprecyzowane?
- Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Mediów:
- co nowego na platformach – nowe możliwości, a może nowe podejście – Facebook, Instagram – omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły; omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji w odniesieniu do możliwości każdej platformy i wyznaczonych celów na rok 2025,
- jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie również przy użyciu Chat GPT? czego mogę robić więcej? czego mniej? co zacząć robić? – ćwiczenie dla uczestników,
- przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc – jak go stworzyć, żeby ułatwić sobie pracę?
- jak się poruszać miedzy platformami? jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach? – 3 złote zasady.
- Jak odświeżyć swoją komunikację w roku 2025 dzięki wybranym trendom i wytyczonym celom?
- Jak wykorzystać ustawienia reklamowe nie płacąc za reklamę – posty z aktywnym przyciskiem.
- Burza mózgów – może być w podgrupach – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online. Wymiana doświadczeń. Omówienie problemów. Wspólne szukanie rozwiązań.
- Czas na pytania i dyskusja.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 970 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed