Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak komunikować się z mieszkańcami w mediach społecznościowych? – nowoczesne technologie i wystąpienia publiczne w video marketingu – Warszawa

  • SZKOLENIE OTWARTE

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy dowiedzą się czym jest video marketing w przestrzeni online,
  • uczestnicy poznają możliwości marketingu video na wskazanych platformach,
  • dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
  • stworzą swój pierwszy materiał video, dodadzą do niego napisy, muzykę,
  • będą mieli odpowiednią wiedzę, żeby kontynuować budowanie swojej marki online za pomocą video marketingu.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • czym jest video marketing i dlaczego jest taki ważny,
  • jakie możliwości oferują wskazane platformy mediów społecznościowych,
  • jakie rodzaje video marketingu istnieją i od czego zacząć,
  • jak tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji,
  • co jest potrzebne i jakich aplikacji warto używać do montażu krótkich form video.

Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z możliwościami video marketingu, który ciągle nabiera na znaczeniu. Przedstawienie im możliwości video marketingu oraz możliwości platform, które dziś liczą się na rynku. Nauczenie tworzenia krótkich filmików w formacie reels.

Program warsztatów:

  1. Marketing online w liczbach na 2023 rok.
  2. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na 2023 rok.
  3. Czym jest video marketing i od czego zacząć działania?
  4. Jak się komunikować dzisiaj ze swoimi odbiorcami? – znaczenie komunikacji video.
  5. Facebook i Instagram Reels, TikTok, YouTube Shorts:
    • Porównanie specyfiki poszczególnych platform pod kątem video (formaty, długości, specyfika).
    • Przedstawienie działania algorytmu na każdej z platform.
  6. Jakie są rodzaje marketingowych treści video? (vlog, tutorial, testymonial, wywiad, webinar i inne).
  7. Jakie formaty wybrać by budować silną i rozpoznawalną markę?
  8. Od czego rozpocząć działania w video marketingu?
  9. Czego potrzebuję, żeby zacząć?
  10. Mój pierwszy materiał video – rolka – ćwiczenie.
  11. Jak i gdzie dystrybuować swoje materiały video.

Wykładowca

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online,  w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji  w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm  i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy dowiedzą się jaka jest różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
  • uczestnicy poznają techniki nagrań do mediów społecznościowych,
  • dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
  • stworzą swoje nagrania do social mediów,
  • będą mieli odpowiednie wiedzę i umiejętności, by tworzyć nagrania do mediów społecznościowych własnych oraz instytucjonalnych.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak ważna jest budowa własnej marki w social media,
  • jak tworzyć własne nagrania do mediów społecznościowych,
  • jakie stosować zasady retoryki, komunikacji parawerbalnej (wokalnej) i niewerbalnej w social media,
  • jak w praktyce tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji,
  • co jest potrzebne i jakich narzędzi warto używać do tworzenia krótkich form video.

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników z technikami wystąpień w mediach społecznościowych. Przedstawienie im praktycznych umiejętności występowania i nagrywania wystąpień do social media.

Program warsztatów:

  1. Tworzenie treści do mediów społecznościowych – język odbiorcy a treść komunikatu.
  2. Różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
  3. Storytelling w mediach społecznościowych instytucji publicznych – podstawowe zasady i jak go wykorzystać.
  4. Zbuduj swoją markę – autorytet w życiu zawodowym a autorytet w mediach społecznościowych.
  5. Tworzenie nagrań do mediów społecznościowych.
  6. Czego potrzebuję, żeby zacząć? Narzędzia do nagrań: telefon, aparat, mikrofon, lampa, uchwyt i inne.
  7. Jak mówimy w Internecie: tempo, wymowa, retoryka, argumenty.
  8. Mowa ciała w wystąpieniach publicznych w mediach społecznościowych.
    • Postawa ciała.
    • Gesty.
    • Mimika twarzy.
    • Ekspresja.
    • Indywidualny dobór postaw i typów gestów dla uczestników szkolenia.
    • Ogólne zasady ubioru podczas wystąpień publicznych.
  9. Moje nagranie video – warsztat.
    • Ocena indywidualnych wystąpień wybranych uczestników szkolenia.
    • Postawa i komunikacja niewerbalna.
    • Tempo mówienia, natężenie głosu wykorzystywanie pauz.
    • Kontakt wzrokowy.
    • Postawa ciała.
    • Gestykulacja.
    • Dynamika – ruch.
    • Zwracanie się do słuchaczy.
    • Pewność wypowiedzi.
    • Indywidualny feedback.
  10. Jakie tematy poruszać w mediach społecznościowych.
  11. Dyskusja, wymiana, dobre praktyki, pytania.

Wykładowca

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online,  w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji  w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm  i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

Cena promocyjna: 1770 zł zw. VAT*/osoba – obowiązuje przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób

Cena standardowa: 1970 zł zw. VAT*/osoba

Ceny zawierają: 2-dniowe szkolenie, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe, obiady.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom zlokalizowane jest
na 10 piętrze budynku biurowego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, w samym centrum Warszawy.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Dworzec Centralny, Stacja SKM i WKD oraz Stacja Metra Centrum. Przy budynku znajdują się przystanki autobusowe oraz tramwajowe.
A: 109, 131, 160, 174, 227, 501, 504, 518, 519, 522, 525, 700
T: 7, 9, 10, 17, 22, 24, 33
Metro: Metro Centrum
SKM i WKD: Przystanek Warszawa Śródmieście
Pozostałe atuty lokalizacji to doskonałe połączenie z innymi częściami miasta, 5 minut spacerem
do Dworca Centralnego, 20 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak komunikować się z mieszkańcami w mediach społecznościowych? – nowoczesne technologie i wystąpienia publiczne w video marketingu

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 15-16 luty 2024 r., godz. 9.00 – 15.00
Miejsce: Warszawa

Cena promocyjna: 1770 zł zw. VAT*/osoba – obowiązuje przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób

Comments are closed