Jak komunikować się z mieszkańcami w mediach społecznościowych? – nowoczesne technologie i wystąpienia publiczne w video marketingu
Korzyści ze szkolenia:
- uczestnicy dowiedzą się czym jest video marketing w przestrzeni online,
- uczestnicy poznają możliwości marketingu video na wskazanych platformach,
- dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
- stworzą swój pierwszy materiał video, dodadzą do niego napisy, muzykę,
- będą mieli odpowiednią wiedzę, żeby kontynuować budowanie swojej marki online za pomocą video marketingu.
Uczestnicy dowiedzą się:
- czym jest video marketing i dlaczego jest taki ważny,
- jakie możliwości oferują wskazane platformy mediów społecznościowych,
- jakie rodzaje video marketingu istnieją i od czego zacząć,
- jak tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji,
- co jest potrzebne i jakich aplikacji warto używać do montażu krótkich form video.
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami video marketingu, który ciągle nabiera na znaczeniu. Przedstawienie im możliwości video marketingu oraz możliwości platform, które dziś liczą się na rynku. Nauczenie tworzenia krótkich filmików w formacie reels.
Program warsztatów:
- Marketing online w liczbach na 2023 rok.
- Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na 2023 rok.
- Czym jest video marketing i od czego zacząć działania?
- Jak się komunikować dzisiaj ze swoimi odbiorcami? – znaczenie komunikacji video.
- Facebook i Instagram Reels, TikTok, YouTube Shorts:
- Porównanie specyfiki poszczególnych platform pod kątem video (formaty, długości, specyfika).
- Przedstawienie działania algorytmu na każdej z platform.
- Jakie są rodzaje marketingowych treści video? (vlog, tutorial, testymonial, wywiad, webinar i inne).
- Jakie formaty wybrać by budować silną i rozpoznawalną markę?
- Od czego rozpocząć działania w video marketingu?
- Czego potrzebuję, żeby zacząć?
- Mój pierwszy materiał video – rolka – ćwiczenie.
- Jak i gdzie dystrybuować swoje materiały video.
Wykładowca
Beata Tomaszek
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
Korzyści ze szkolenia:
- uczestnicy dowiedzą się jaka jest różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
- uczestnicy poznają techniki nagrań do mediów społecznościowych,
- dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
- stworzą swoje nagrania do social mediów,
- będą mieli odpowiednie wiedzę i umiejętności, by tworzyć nagrania do mediów społecznościowych własnych oraz instytucjonalnych.
Uczestnicy dowiedzą się:
- jak ważna jest budowa własnej marki w social media,
- jak tworzyć własne nagrania do mediów społecznościowych,
- jakie stosować zasady retoryki, komunikacji parawerbalnej (wokalnej) i niewerbalnej w social media,
- jak w praktyce tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji,
- co jest potrzebne i jakich narzędzi warto używać do tworzenia krótkich form video.
Cele szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z technikami wystąpień w mediach społecznościowych. Przedstawienie im praktycznych umiejętności występowania i nagrywania wystąpień do social media.
Program warsztatów:
- Tworzenie treści do mediów społecznościowych – język odbiorcy a treść komunikatu.
- Różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
- Storytelling w mediach społecznościowych instytucji publicznych – podstawowe zasady i jak go wykorzystać.
- Zbuduj swoją markę – autorytet w życiu zawodowym a autorytet w mediach społecznościowych.
- Tworzenie nagrań do mediów społecznościowych.
- Czego potrzebuję, żeby zacząć? Narzędzia do nagrań: telefon, aparat, mikrofon, lampa, uchwyt i inne.
- Jak mówimy w Internecie: tempo, wymowa, retoryka, argumenty.
- Mowa ciała w wystąpieniach publicznych w mediach społecznościowych.
- Postawa ciała.
- Gesty.
- Mimika twarzy.
- Ekspresja.
- Indywidualny dobór postaw i typów gestów dla uczestników szkolenia.
- Ogólne zasady ubioru podczas wystąpień publicznych.
- Moje nagranie video – warsztat.
- Ocena indywidualnych wystąpień wybranych uczestników szkolenia.
- Postawa i komunikacja niewerbalna.
- Tempo mówienia, natężenie głosu wykorzystywanie pauz.
- Kontakt wzrokowy.
- Postawa ciała.
- Gestykulacja.
- Dynamika – ruch.
- Zwracanie się do słuchaczy.
- Pewność wypowiedzi.
- Indywidualny feedback.
- Jakie tematy poruszać w mediach społecznościowych.
- Dyskusja, wymiana, dobre praktyki, pytania.
Wykładowca
Piotr T. Ruta
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed