Jak korzystać z funkcjonalności Facebooka i Instagrama oraz pomocy Chat GPT do promocji instytucji – SZKOLENIE ONLINE
- Umiejętność wykorzystywania trendów 2024 do wydobycia pełnego potencjału oficjalnej strony na Facebooku i Instagramie.
- Wiedza o aktualnie angażujących postach oraz nowościach, które już są lub pojawią się za chwilę i do czego można je wykorzystać.
- Umiejętność tworzenia różnorodnych postów również ze współtwórcami oraz ich publikacja lub planowania w Meta Business Suite.
- Wykorzystanie potencjału narzędzi, które oferuje Facebook tj. wydarzenia, grupy, transmisja na żywo, rolki i relacje – do jakich komunikatów używać każdej z nich.
- Umiejętność stałego ulepszania komunikacji do swoich odbiorców dzięki analizie i wyciąganiu wniosków ze statystyk strony.
- Poznanie zasad prostej i zrozumiałej komunikacji z odbiorcami.
- Poznasz sposoby na posługiwanie się Chat GPT w codziennej pracy do tworzenia różnorodnych treści, scenariuszy czy planów.
- Nauczysz się pisać skuteczne prompty, czyli polecenia do Chat GPT.
Facebook i Instagram w 2024 roku
- Poznamy TRENDY 2024 roku w social media oraz przedstawię dane liczbowe dotyczące przestrzeni online oraz odbiorców omawianych platform.
- Zrobimy przegląd kluczowym elementów strony oficjalnej Facebooka (cover photo, profil photo, CTA) oraz Instagrama (bio, highlights, siatka, aktywny link).
- Wskażę NOWOŚCI, nowe funkcjonalności na obu platformach oraz sposoby na ich wykorzystanie do zwiększenia zasięgów oraz zaangażowania odbiorców.
- Zwrócę uwagę na znaczenie dopasowania grafik, video, rolek do wymogów platform, ale i komunikatów, które chcemy przekazać.
- Omówię różnorodność publikacji jakie aktualnie warto używać bardziej spośród dostępnych na fanpage (post, relacja, live, rolka, wydarzenie) Facebooka oraz różnorodność publikacji i formatów na Instagramie (siatka – posty, video, reels oraz Insta Story). Dopasowanie formatów do treści i komunikatów, które chcemy przekazać. Przyjrzymy się możliwościom Meta Business Suite.
- Omówię składowe aktualnego algorytmu obu platform i wskażę działania, formaty treści, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
- Pokażę na przykładach jak pisać angażujące posty (składowe takich treści, CTA).
- Przyjrzymy się kilku popularnym i lubianym stronom na Facebooku i Instagramie – dyskusja, wymiana doświadczeń. Omówimy sobie kilka fanpage uczestników.
- Uczestnicy dowiedzą się jak dzięki uczestnictwu w grupach zawierających naszych odbiorców można zwiększać zasięgi postów ze swojej strony na Facebooku. Odpowiem na pytanie jak i dlaczego warto zakładać grupy na Facebooku.
Dzień 2
- Omówię potencjał Insta Story (relacje) i Reels (rolki) oraz hight lights na IG.
- Omówimy znaczenie i dobór # do zwiększenia zasięgów na IG i odpowiemy sobie, czy na FB warto ich używać.
- Jak efektywnie prowadzić oba konta jak planować komunikację, żeby się wzajemnie wspierała, uzupełniała, a nie powielała.
- Jak komunikować się w prosty, zrozumiały dla odbiorców sposób – jakiego języka należy dziś używać w social media.
- Jak angażować odbiorców? – magia CTA.
- Dlaczego warto zachęcać do pozostawania w kontakcie – dodawanie strony do ulubionych?
- Jak publikować zewnętrzne treści na Facebooku, a jak na Instagramie (artykuły, cytaty, posty z innych profili). Dlaczego warto to robić?
- Wskażę czym się różni hejt od krytyki, omówię procedury jakie można stworzyć na wypadek wystąpienia obu. Dlaczego pomoże nam w tym regulamin strony – przykład.
- Omówię narzędzia pomagające w prostej i zrozumiałej komunikacji w social media.
Wykorzystanie Chat GPT do tworzenia różnorodnych treści do social media.
- Jakie treści są Ci potrzebne do tworzenia contentu np. video i do efektywnego działania w SM. (np. scenariusz do podcastów, do rolek). I jak może Ci w tym pomóc Chat GPT.
- Czym jest Chat GPT i jak z nim rozmawiać.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Chat GPT do tworzenia treści, ale nie tylko.
- Jak skutecznie rozmawiać z Chatem GPT – Prompt Engeneering.
- Analiza kilku gotowych wzorów promptów do zastosowania od zaraz.
- Przepis na stworzenie idealnego prompta – ćwiczenia.
- Przegląd kilku fp FB i profili IG uczestników.
- Ćwiczenie łączące umiejętności zdobyte podczas szkolenia.
- Czas na pytania, wymianę i inspirację.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 970 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed