Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak odświeżyć komunikację w social media w roku 2025 dzięki nowościom, trendom oraz Chat GPT? Jak tworzyć atrakcyjny content – rolki w Canva i Capcut? – Jurata

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu, podczas którego szczegółowo, krok po kroku przeanalizujemy trendy 2025 roku w wielu obszarach działań marketingowych, które posłużą do odświeżenia komunikacji na platformach, na których działamy.

Przyjrzymy się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy – wraz ze wskazaniem przykładowych narzędzi. Zobaczymy jakie nowości pojawiły się na platformach Social Media – FB, IG, Tik Tok oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci.

Omówimy zalety wyznaczania celów i tworzenia planów komunikacji w celu ich realizacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami.

Nauczymy tworzyć rolki w Canva.com i CapCut – praktyczne ćwiczenia od tworzenia materiału do montażu, dodawania przejść, napisów, muzyki.
Będzie czas na dyskusję, wymianę, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy.

  • SZKOLENIE OTWARTE
  • Poznanie trendów marketingu online w 2025 roku oraz dane liczbowe dotyczące Internetu oraz Social Media w Polsce i odpowiedzi sobie na pytanie – jak się to zmieniło od zeszłego roku i co to dla nas oznacza.
  • Zaprezentowanie potencjałów promocyjnych platform Social Media – FB, IG, Tik Tok oraz nowości, które pojawiły się na platformach i jak je wykorzystać w swoich celach.
  • Przedstawienie dobrych praktyk w zakresie promocji instytucji w Social Media oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI w codziennej pracy.
  • Uczestnicy:
    • Dowiedzą się co można robić w 2025 roku w Social Media oraz w przestrzeni online przy pomocy sztucznej inteligencji – Chat GPT (bezpłatnej wersji i wskazanie również płatnych alternatyw).
    • Poznają różnorodność możliwości, formatów i treści, które oferuje każda z platform jak również ich unikatowe właściwości i jak je wykorzystać dla swoich potrzeb, czyli kiedy post, kiedy relacja, a kiedy rolka i co one nam dają.
    • Pozyskają wiele inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej, której poznanie zgłębimy.
    • Będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia.
    • Poznają aplikacje i narzędzia ułatwiające działania w Social Media.
    • Nauczą się tworzyć materiał graficzno-tekstowy, który ma coraz większy potencjał zasięgowy na Facebooku i Instagramie, ale nie tylko, czyli rolki (reelsy).
    • Dowiedzą się gdzie szukać inspiracji oraz jak je wykonać w Canva.com i/lub w CapCut.
    • Poznają praktyczne wskazówki oraz wskazanie sposobów na szybkie tworzenie rolek ze zdjęć, z muzyką – nawet w bezpłatnej wersji Canva.com.
    • Dowiedzą się jak je oswoić i znajdować pomysły na ich tworzenie.
  1. Dane liczbowe z rynku online, Social Media w Polsce oraz trendy marketingu online na 2025 rok w różnych obszarach:
    • Obszar treści (content marketing, video marketing, chatboty).
    • Obszar grafik (kolory, formaty, fonty, nowe sposoby na przyciągnięcie uwagi).
    • Obszar komunikacji.
    • Obszar promocji.
    • Obszar AI i narzędzia oraz AR,VR.
  2. Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji? – dyskusja.
  3. Cele na rok 2025 – jak je skutecznie wyznaczać? – ćwiczenie.
  4. Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Media:
    • Co nowego na platformach – nowe możliwości, a może nowe podejście – Facebook, Instagram, Tik Tok – omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły. Omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji w odniesieniu do możliwości każdej platformy i wyznaczonych celów na rok 2025.
    • Jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie również przy użyciu Chat GPT? Czego mogę robić więcej? Czego mniej? Co zacząć robić? – ćwiczenie dla uczestników.
    • Przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc – jak go stworzyć, żeby ułatwić sobie pracę.
    • Jak się poruszać miedzy platformami? Jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach? – 3 złote zasady.
  5. Czy jest recycling treści? Jak z niego mądrze korzystać i oszczędzać swój czas na komunikację i promocję online? – ćwiczenie.
  6. Jak odświeżyć swoją komunikację w roku 2025 dzięki wybranym trendom i wytyczonym celom?
  7. Przegląd 3-4 fanpage FB lub innych pod kątem tego co można zrobić lepiej, inaczej, efektywniej. Zakładamy aktywny udział uczestników szkolenia i wypowiedzi i sugestie w tych kwestiach.
  8. Burza mózgów – ogólnie na forum lub w podgrupach – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online.
  9. Rolka – czym jest i jak ją wykorzystać:
    • Rodzaje, czas trwania, możliwości – podstawy.
    • Dlaczego algorytm preferuje rolki?
    • Skąd czerpać pomysły na rolki?
    • O czym trzeba pamiętać przed realizacją pomysłu – dobre praktyki.
    • Rolki ze zdjęć z treścią i muzyką – czy warto?
    • Rolki video z napisami i naklejkami – co jeszcze można?
    • Rolki edukacyjne, informacyjne, z zaproszeniem, z inspiracją – jakie tworzyć?
    • Od czego zacząć? Jak się inspirować i z korzystać z inspiracji?
    • Ćwiczenie 1 – stwórz 10 pomysłów na rolki.
    • Ćwiczenie 2 – stwórz scenariusz z jednego wybranego pomysłu na rolkę.
  10. Canva.com – jak ją wykorzystać do tworzenia rolek?
  11. CapCut – podstawy poruszania się po aplikacji – pierwsze kroki i dodanie napisów.
  12. Muzyka CC0, video CC0, Zdjęcia CC0 – przykładowe narzędzia do wykorzystania.
  13. Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia rolek?
  14. Jak wykorzystać gotową rolkę do tworzenia atrakcyjnych relacji.
  15. Wspólnie tworzymy nowe pomysły na rolki – dla siebie nawzajem – burza mózgów uczestników.
  16. Podsumowanie, pytania, wymiana.

Uwagi!

  • Programy szkoleń będą aktualizowane wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
  • Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą laptopy, prosimy uczestników o ich zabranie.
  • Każdy z uczestników będzie mógł się skontaktować z trenerką w 7 dni po szkoleniu, a otrzyma wsparcie i pomoc, gdyby napotkał na problemy we wdrażaniu nabytej wiedzy.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

I dzień – 2 kwietnia
godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

II dzień – 3 kwietnia
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

III dzień – 4 kwietnia
godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Cena szkolenia bez noclegu: 1970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 3-4 kwietnia.

Cena szkolenia z noclegiem: 2970 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2-osobowych), wyżywienie (2 kwietnia: kolacja, 3 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 4 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować Urząd Pracy i budować jego wizerunek w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram biorąc pod uwagę trendy marketingu online na rok 2025 roku. Jak tworzyć atrakcyjną oprawę graficzną do treści.

Czas trwania: 3 dni
Harmonogram: 2-4 kwietnia 2025 r.
Miejsce: Jurata

Comments are closed