Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych oraz przestrzeni online. Poznaj potencjał digital marketingu – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE OTWARTE

Uczestnicy dowiedzą się:

  • poruszać się w przestrzeni online (Social Media/Content i Video Marketing/Influencer Marketing/ChatGPT w służbie contentu) i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • jak wygląda specyfika każdej platformy Social Media i jak się po niej poruszać – przegląd,
  • z jakiej platformy korzystać w zależności od celów,
  • w ilu miejscach warto być i jak o tym zdecydować,
  • jak działać w przestrzeni online za pomocą narzędzi usprawniających te działania.

Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

  1. Przegląd danych dotyczących użytkowników internetu i Social Media w Polsce oraz.
  2. Omówienie możliwości działań online i obowiązujących trendów 2024.
  3. Jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i jaki cel przyświeca naszym działaniom online – ćwiczenie.
  1. Czym są i jak stosować dobre praktyki w komunikacji z odbiorcą.
  2. Strona internetowa – dlaczego nadal jest najważniejsza i jak ją prowadzić?
  3. Media społecznościowe – omówienie ich potencjałów, specyfiki i formatów, z których można korzystać organicznie. Przegląd platform: Facebook, Instagram, X, YouTube, LinkedIn, TikTok.
  4. Omówimy specyfikę każdej platformy, możliwości jakie one dają. Porozmawiamy o tym jak przygotować plan działań oraz jak zorganizować i usprawnić pracę na wybranych platformach.
  5. Webinary – czym są i jak je wykorzystać do komunikacji i dzielenia się wiedzą?
  6. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
  7. Moc podcastów – jak je wykorzystać?
  8. Influencer marketing – co warto o nim wiedzieć i dlaczego warto z niego korzystać?
  9. Wsparcie lokalnych portali online.
  10. Jak w tych działaniach może nam pomóc Chat GPT?
  11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających działania online.
  12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online,  w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji  w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm  i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

Cena: 770 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Jak się zgłosić?

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
  • 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
  • Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych oraz przestrzeni online. Poznaj potencjał digital marketingu – szkolenie online

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 26-27 luty, godz. 10.00 – 13.00

Comments are closed