Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w mediach społecznościowych oraz przestrzeni online. Poznaj potencjał digital marketingu – SZKOLENIE ONLINE
Uczestnicy dowiedzą się:
- poruszać się w przestrzeni online (Social Media/Content i Video Marketing/Influencer Marketing/ChatGPT w służbie contentu) i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- jak wygląda specyfika każdej platformy Social Media i jak się po niej poruszać – przegląd,
- z jakiej platformy korzystać w zależności od celów,
- w ilu miejscach warto być i jak o tym zdecydować,
- jak działać w przestrzeni online za pomocą narzędzi usprawniających te działania.
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
- Przegląd danych dotyczących użytkowników internetu i Social Media w Polsce oraz.
- Omówienie możliwości działań online i obowiązujących trendów 2024.
- Jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i jaki cel przyświeca naszym działaniom online – ćwiczenie.
- Czym są i jak stosować dobre praktyki w komunikacji z odbiorcą.
- Strona internetowa – dlaczego nadal jest najważniejsza i jak ją prowadzić?
- Media społecznościowe – omówienie ich potencjałów, specyfiki i formatów, z których można korzystać organicznie. Przegląd platform: Facebook, Instagram, X, YouTube, LinkedIn, TikTok.
- Omówimy specyfikę każdej platformy, możliwości jakie one dają. Porozmawiamy o tym jak przygotować plan działań oraz jak zorganizować i usprawnić pracę na wybranych platformach.
- Webinary – czym są i jak je wykorzystać do komunikacji i dzielenia się wiedzą?
- Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
- Moc podcastów – jak je wykorzystać?
- Influencer marketing – co warto o nim wiedzieć i dlaczego warto z niego korzystać?
- Wsparcie lokalnych portali online.
- Jak w tych działaniach może nam pomóc Chat GPT?
- Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających działania online.
- Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Beata Tomaszek
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed