Jak promować instytucję publiczną online? Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka – Zakopane

  • SZKOLENIE OTWARTE

1 dzień warsztatów

  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.

Uczestnicy dowiedzą się jak:

  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
  • jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
  • planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.

2 dzień warsztatów

Uczestnicy dowiedzą się jak:

  • efektywnie poruszać się po Facebooku,
  • tworzyć angażujące posty oraz przyciągające uwagę grafiki do postów,
  • tworzyć różnego rodzaje i formy postów,
  • wykorzystać potencjał wydarzenia oraz grup,
  • tworzyć ciekawe konkursy,
  • korzystać z narzędzia, które odpowie na pytanie – czy mój klient/odbiorca jest na FB?
  • dokładnie czytać statystyki fanpage,
  • używać narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam.

1 dzień warsztatów

Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

2 dzień warsztatów

Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych i płatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.

1 dzień warsztatów

1. Przegląd i omówienia możliwości działań online i obowiązujących trendów.
2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą?
3. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
4. Media społecznościowe:

  • przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
  • od czego zacząć działania,
  • jak przygotować plan działań,
  • jak zorganizować i usprawnić pracę.

5. Strona www – rodzaje I działanie, reklama w Google.
6. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?
7. Webinary – jak je wykorzystać?
8. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
9. Influencer marketing.
10. Czym jest i czemu służy osobowość marki?
11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.


2 dzień warsztatów

  • przejrzymy ustawienia oficjalnej strony na Facebooku,
  • przyjrzymy się niezbędnym elementom strony oficjalnej (coverphoto, profil photo, CTA ),
  • nauczymy się wykonać ciekawe grafiki przy pomocy prostego program Canva,
  • wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć,

a także…

  • pokażę różne formaty postów – karuzela, pokaz slajdów, notatka,
  • nauczę jak prowadzić swój profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować, poznamy też różne ich rodzaje,
  • opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook aktualnie i co teraz działa,
  • przekażę wskazówki jak stworzyć plan promocji na Facebooku,
  • nauczę jak prowadzić profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować,
  • opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak z niego korzystać,
  • pokażę jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych i opowiem o jego potencjale.

dowiesz się również:

  • jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać,
  • jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
  • jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB,
  • jak czytać statystyki i dlaczego to ważne,
  • jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB,
  • jakich narzędzi używać do usprawnienia działań na FB.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

I dzień – 4 grudnia 2019 r. (środa)

godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

II dzień – 5 grudnia 2019 r. (czwartek)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

III dzień – 6 grudnia 2019 r. (piątek)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Cena standardowa: 1900 zł zw. VAT

Cena promocyjna: 1600 zł zw. VAT – obowiązuje przy zgłoszeniu do 20 listopada 2019 r.

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2 – osobowych), wyżywienie (4 grudnia: kolacja, 5 grudnia: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 6 grudnia: śniadanie, przerwy kawowe i obiad)

Cena bez zakwaterowania: 1000 zł zw. VAT

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 5 – 6 grudnia 2019 r.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

Hotel Czarny Potok w Zakopanem to idealne miejsce na szkolenia i biznesowe spotkania. Domowa kuchnia, urzekająca atmosfera, piękny ogród otaczający hotel oraz szum przepływającego Czarnego Potoku sprawiają, że można tu także odpocząć. Hotel Czarny Potok położony jest zaledwie 5 minut od ulicy Krupówki. Każdy pokój posiada telefon, TV satelitarną, mini bar, radio z budzikiem, prywatny sejf oraz dostęp do internetu. Łazienki z kabiną prysznicową i podgrzewaną podłogą są dodatkowo wyposażone w podgrzewacz do ręczników. Większość pokoi posiada balkony z widokiem na góry.

Strona internetowa hotelu: czarnypotok.pl

Uwagi:
  • Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 a kończy o godz. 12.00.
  • Na terenie hotelu zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu.
  • Parking niestrzeżony płatny 10 zł /doba/auto.
  • Bezpłatny dostęp do centrum wodno-termalnego: basen, jacuzzi, sauny.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować instytucję publiczną online? Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Czas trwania: 3 dni
Miejsce: Hotel Czarny Potok
ul. Tetmajera 20, 34-500 Zakopane
4 -6 grudnia 2019 r.

Cena promocyjna: 1600 zł zw. VAT – obowiązuje przy zgłoszeniu do 20 listopada 2019 r.

Comments are closed