Jak promować instytucję publiczną online? Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka
1 dzień warsztatów
- uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
- przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.
Uczestnicy dowiedzą się jak:
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
- jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
- z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
- tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
- planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
2 dzień warsztatów
Uczestnicy dowiedzą się jak:
- efektywnie poruszać się po Facebooku,
- tworzyć angażujące posty oraz przyciągające uwagę grafiki do postów,
- tworzyć różnego rodzaje i formy postów,
- wykorzystać potencjał wydarzenia oraz grup,
- tworzyć ciekawe konkursy,
- korzystać z narzędzia, które odpowie na pytanie – czy mój klient/odbiorca jest na FB?
- dokładnie czytać statystyki fanpage,
- używać narzędzia do tworzenia reklam na FB – Managera Reklam.
1 dzień warsztatów
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
2 dzień warsztatów
Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych i płatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.
1 dzień warsztatów
1. Przegląd i omówienia możliwości działań online i obowiązujących trendów.
2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą?
3. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
4. Media społecznościowe:
- przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
- od czego zacząć działania,
- jak przygotować plan działań,
- jak zorganizować i usprawnić pracę.
5. Strona www – rodzaje I działanie, reklama w Google.
6. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?
7. Webinary – jak je wykorzystać?
8. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
9. Influencer marketing.
10. Czym jest i czemu służy osobowość marki?
11. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
12. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
2 dzień warsztatów
- przejrzymy ustawienia oficjalnej strony na Facebooku,
- przyjrzymy się niezbędnym elementom strony oficjalnej (coverphoto, profil photo, CTA ),
- nauczymy się wykonać ciekawe grafiki przy pomocy prostego program Canva,
- wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć,
a także…
- pokażę różne formaty postów – karuzela, pokaz slajdów, notatka,
- nauczę jak prowadzić swój profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować, poznamy też różne ich rodzaje,
- opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook aktualnie i co teraz działa,
- przekażę wskazówki jak stworzyć plan promocji na Facebooku,
- nauczę jak prowadzić profil: jak pisać angażujące posty i jak je planować,
- opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak z niego korzystać,
- pokażę jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych i opowiem o jego potencjale.
dowiesz się również:
- jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać,
- jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
- jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB,
- jak czytać statystyki i dlaczego to ważne,
- jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB,
- jakich narzędzi używać do usprawnienia działań na FB.
Beata Tomaszek
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.
Comments are closed