Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną online? Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji – Gdańsk

  • SZKOLENIE OTWARTE
  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Uczestnicy dowiedzą się jak

  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
  • jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
  • planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.

1. Przegląd i omówienie możliwości działań online i obowiązujących trendów.

2. Strona internetowa – dlaczego nadal jest najważniejsza i jak ją prowadzić?

3. Media społecznościowe – przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn. Jaki jest ich potencjał, zalety i kompatybilność z administracją publiczną, celami, grupami odbiorców.Omówimy specyfikę każdej platformy, narzędzia z jakich na niej można korzystać, jak przygotować plan działań oraz jak zorganizować i usprawnić pracę.

4. Webinary – jak je wykorzystać?

5. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?

6. Influencer marketing – co warto o nim wiedzieć i dlaczego warto z niego korzystać?

7. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.

8. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena standardowa: 550 zł zw. VAT*/osoba

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 15 września 2020 r.)

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i obiad.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

Miejsce szkolenia: Gdańsk, dokładne miejsce zostanie ustalone na tydzień przed terminem szkolenia i podane do wiadomości zgłoszonych uczestników.


FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować instytucję publiczną online?
Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji – warsztaty

Czas trwania: 1 dzień
Gdańsk

28 września 2020 r., godz. 10.00 – 16.00

Cena promocyjna: 490 zł zw. VAT*/osoba (obowiązuje przy zgłoszeniu do 15 września 2020 r.)

Comments are closed