Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną i jak komunikować się z odbiorcami w mediach społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe i promocję.
Przegląd najciekawszych i najważniejszych narzędzi do działań online wraz z ich funkcjonalnościami i specyfiką ze szczególnym naciskiem na możliwości Facebooka.
Uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online. Pokażemy jak dziś wygląda komunikacja online. Przedstawimy również liczące się platformy social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem największej platformy – Facebooka.

Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, infografiki, animacje żeby angażować,
  • jakie powinno się tworzyć skuteczne teksty do internetu,
  • jakie online daje możliwości (media społecznościowe i inne opcje),
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na Facebooku i korzystać z ich potencjału,
  • planować i przeprowadzać transmisje na żywo,
  • poznać potencjał video i pamiętać, że można je tworzyć również telefonem,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
  • Na czym polega dzisiejsza komunikacja online? Przegląd bogactwa możliwości i omówienie działań online oraz obowiązujących trendów.
  • Jak tworzyć teksty do internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
  • Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać jego bogactwo do uatrakcyjnienia działań?
  • Czym są media społecznościowe i jaka jest ich rola.
  • Audyt fanpage na Facebooku (ustawienia, informacje, CTA) – omówienie.
  • Jak tworzyć atrakcyjne i angażujące oraz różnorodne posty(karuzela, pokaz slajdów, notatka, relacja, link, zdjęcia + i inne)? Zastosowanie, zalety i możliwości. Inspiracje.
  • Jak planować posty na Facebooku i Instagramie? (Creator Studio)
  • Jak wykonać grafiki zwykłe i animowane przy pomocy bezpłatnego programu Canva.com?
  • Jak robić infografiki przy pomocy bezpłatnego programu – easel.ly?
  • Gdzie szukać zdjęć? Strony z dostępem do bezpłatnych zdjęć i muzyki.
  • Jak tworzyć grafiki pod różne platformy social mediowe? (FB, Instagram, Lin – wymiary/rodzaje).
  • Jak wykorzystać potencjał grup istniejących na FB? Jak je wyszukiwać? Dlaczego dołączać?
  • Jak i po co tworzyć grupy?Zalety i możliwości grup oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki, sposoby na moderację grupy.
  • Jak tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał?
  • Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook.
  • Czym są i do czego służą Messenger Rooms?
  • Jak czytać statystyki fanpage i jak je wykorzystać?
  • Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak robić live (transmisję na żywo) z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
  • Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
  • Aplikacja, która umożliwia planowanie transmisji i przeprowadzenie ich z gościem.
  • Zalety video i różne ich rodzaje.
  • Dlaczego warto zainwestować w reklamę na Facebooku?
  • Najważniejsze elementy dobrej reklamy wraz z przykładami.
  • Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak założyć konto reklamowe? Jak pobierać faktury z Facebooka, jak dołączyć zewnętrznego reklamodawcę?
  • Zrobimy przykładową reklamę na Facebooka i Instagrama. Omówimy możliwości testowania reklam.
  • Przeprowadzimy przegląd innych platform social mediowych: Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówimy ich potencjał, zalety i kompatybilność z branżami, celami, grupami odbiorców.
    • od czego zacząć działania,
    • jak przygotować plan działań,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę.
  • Czy musimy być wszędzie? Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.
  • Inne narzędzia do promocji online (webinary, mailing, boty).
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Czym jest i jak działa monitoring działań online?
  • Użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę online na co dzień.
  • Krótkie podsumowanie/pytania.

Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak promować instytucję publiczną i jak komunikować się z odbiorcami w mediach społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka

    Czas trwania: 3 dni
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed