Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak promować instytucję publiczną i jak komunikować się z odbiorcami w mediach społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka – Kazimierz Dolny

  • SZKOLENIE OTWARTE
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe i promocję.
Przegląd najciekawszych i najważniejszych narzędzi do działań online wraz z ich funkcjonalnościami i specyfiką ze szczególnym naciskiem na możliwości Facebooka.
Uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online. Pokażemy jak dziś wygląda komunikacja online. Przedstawimy również liczące się platformy social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem największej platformy – Facebooka.

Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, infografiki, animacje żeby angażować,
  • jakie powinno się tworzyć skuteczne teksty do internetu,
  • jakie online daje możliwości (media społecznościowe i inne opcje),
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na Facebooku i korzystać z ich potencjału,
  • planować i przeprowadzać transmisje na żywo,
  • poznać potencjał video i pamiętać, że można je tworzyć również telefonem,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
  • Na czym polega dzisiejsza komunikacja online? Przegląd bogactwa możliwości i omówienie działań online oraz obowiązujących trendów.
  • Jak tworzyć teksty do internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
  • Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać jego bogactwo do uatrakcyjnienia działań?
  • Czym są media społecznościowe i jaka jest ich rola.
  • Audyt fanpage na Facebooku (ustawienia, informacje, CTA) – omówienie.
  • Jak tworzyć atrakcyjne i angażujące oraz różnorodne posty(karuzela, pokaz slajdów, notatka, relacja, link, zdjęcia + i inne)? Zastosowanie, zalety i możliwości. Inspiracje.
  • Jak planować posty na Facebooku i Instagramie? (Creator Studio)
  • Jak wykonać grafiki zwykłe i animowane przy pomocy bezpłatnego programu Canva.com?
  • Jak robić infografiki przy pomocy bezpłatnego programu – easel.ly?
  • Gdzie szukać zdjęć? Strony z dostępem do bezpłatnych zdjęć i muzyki.
  • Jak tworzyć grafiki pod różne platformy social mediowe? (FB, Instagram, Lin – wymiary/rodzaje).
  • Jak wykorzystać potencjał grup istniejących na FB? Jak je wyszukiwać? Dlaczego dołączać?
  • Jak i po co tworzyć grupy?Zalety i możliwości grup oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki, sposoby na moderację grupy.
  • Jak tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał?
  • Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook.
  • Czym są i do czego służą Messenger Rooms?
  • Jak czytać statystyki fanpage i jak je wykorzystać?
  • Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak robić live (transmisję na żywo) z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
  • Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
  • Aplikacja, która umożliwia planowanie transmisji i przeprowadzenie ich z gościem.
  • Zalety video i różne ich rodzaje.
  • Dlaczego warto zainwestować w reklamę na Facebooku?
  • Najważniejsze elementy dobrej reklamy wraz z przykładami.
  • Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak założyć konto reklamowe? Jak pobierać faktury z Facebooka, jak dołączyć zewnętrznego reklamodawcę?
  • Zrobimy przykładową reklamę na Facebooka i Instagrama. Omówimy możliwości testowania reklam.
  • Przeprowadzimy przegląd innych platform social mediowych: Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówimy ich potencjał, zalety i kompatybilność z branżami, celami, grupami odbiorców.
    • od czego zacząć działania,
    • jak przygotować plan działań,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę.
  • Czy musimy być wszędzie? Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.
  • Inne narzędzia do promocji online (webinary, mailing, boty).
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Czym jest i jak działa monitoring działań online?
  • Użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę online na co dzień.
  • Krótkie podsumowanie/pytania.

Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

I dzień – 1 lipca 2020 r. (środa)

godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

II dzień – 2 lipca 2020 r. (czwartek)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

III dzień – 3 lipca 2020 r. (piątek)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena standardowa: 1900 zł zw. VAT*/osoba

Cena promocyjna: 1700 zł zw. VAT*/osoba – przy zgłoszeniu do 22 czerwca

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 1 – osobowych), wyżywienie (1 lipca: kolacja, 2 lipca: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 3 lipca: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).

Cena bez zakwaterowania: 1000 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 2-3 lipca 2020 r.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Uwaga: za dodatkową opłatą istnieje możliwość pobytu osoby towarzyszącej oraz wydłużenia pobytu na weekend. Przy zgłoszeniu na dwa nasze szkolenia wyjazdowe do Kazimierza Dolnego, proponujemy atrakcyjny rabat, zapraszamy do kontaktu!

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

Pensjonat Kazimierski: pensjonatkazimierski.eu

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak promować instytucję publiczną i jak komunikować się z odbiorcami w mediach społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka

Czas trwania: 3 dni
Kazimierz Dolny

1 – 3 lipca 2020 r.

Cena promocyjna: 1700 zł zw. VAT*/osoba – przy zgłoszeniu do 22 czerwca

Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

Comments are closed