Jak prowadzić profesjonalnie instytucjonalną stronę na Facebooku w sposób organiczny – SZKOLENIE ONLINE
- przedstawię kilka ważnych danych i omówię trendy firmy Meta w 2025 r.,
- przyjrzymy się ważnym elementom strony oficjalnej (cover photo, profil photo, CTA),
- omówię różnorodność formaty publikacji jakie mamy aktualnie dostępne na fanpage (post, rolka (reels), relacja, live, wydarzenie),
- przyjrzę się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów,
- omówię NOWOŚCI jakie już się pojawiły lub pojawią się za chwilę, z których warto korzystać,
- nauczę jak prowadzić swój profil:
- jak pisać angażujące posty biorąc pod uwagę zasady SEO obowiązujące dotąd tylko strony www,
- jak planować posty, relacje i rolki w Meta Business Suite,
- wyjaśnię jak wykorzystywać potencjał MBS i jak z niego korzystać,
- przedstawię inspiracje z profili FB z różnych sektorów i branż – ćwiczenie,
- powiem jak odróżnić hejt od krytyki, jak sobie z nim radzić i dlaczego warto mieć regulamin na stronie FB,
- dowiemy się jak dzięki grupom zwiększać zasięg,
- omówimy dlaczego warto je zakładać i rozwijać oraz jak je wyszukiwać,
- opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć,
- opowiem o recyclingu treści i podpowiem jak dzięki niemu oszczędzać czas,
- dlaczego warto zaglądać do statystyk i wyciągać z nich wnioski,
- przejrzymy wspólnie 2-3 strony uczestników i omówimy je,
- narzędzia dodatkowe, które mogą ułatwić prowadzenie fanpage.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Muzeum Gdańska, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie, Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju, Powiatowego Urzędu Pracy w Kraśniku, Powiatowego Urzędu Pracy w Krasnymstawie, Powiatowego Urzędu Pracy w Parczewie, Powiatowego Urzędu Pracy w Mińsku Mazowieckim, Powiatowego Urzędu Pracy w Grajewie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed