Jak stworzyć, uzupełnić i prowadzić kanał instytucji publicznej na YouTube – SZKOLENIE ONLINE
- Nauczymy uczestników działania na YT od strony technicznej.
- Przedstawimy pomysły na filmy oraz działania promocyjne z nimi związane.
- Przedstawimy narzędzia ułatwiające te działania.
- Kto jest użytkownikiem tej platformy SM?
- Jak założyć konto na YT?
- Jak uzupełnić swój kanał YT? Grafika kanału, ikona kanału, opis, komentarze inne ustawienia.
- Po co nam zwiastun, jak go ustawić na stronie głównej?
- Czym jest znak wodny i dlaczego warto go mieć?
- O czym warto pamiętać przy wgrywaniu nowego filmu?
- Jak tworzyć playlisty? I dlaczego to ważne.
- Jak zachęcać do subskrypcji kanału?
- Jak pozycjonować filmy na YT?
- Jaki content video tworzyć – rodzaje i formaty video
- Shortsy – jak je wykorzystać?
- Jak promować kanał marki na stronie www i innych platformach Social Mediowych?
- Jakiego sprzętu warto używać, żeby zadbać o jakość dźwięku i obrazu?
- Jakiej aplikacji warto używać do zapisu obrazu z ekranu komputera? Przykład aplikacji darmowej i płatnej.
- Nowość na YT – posty – jak je wykorzystać.
- Praca wspólna: pomysły na filmy (burza mózgów, szukanie inspiracji, tworzenie konkretnej listy filmów).
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed