Jak tworzyć atrakcyjne grafiki do social media – WARSZTATY ONLINE
- Znaczenie przemyślanej i celowanej grafiki do promocji instytucji.
- Trendy w grafice w roku 2023.
- Wskazanie zasad jakimi rządzą się dobrze przygotowane grafiki.
- Omówienie znaczenie wymiarów grafik, kolorów oraz fontów i ich doboru jako elementu spójności komunikacji graficznej. – przykłady/inspiracje.
- Różnorodne formaty grafik, których używamy w Social Media i nie tylko (na przykładzie Facebooka/Instagrama tj. grafiki kwadratowe, pionowe do relacji, rolki, pokazy slajdów z muzyką).
- Omówienie możliwości tworzenia grafik w Canva.com – grafiki do przestrzeni online i nie tylko.
- Przedstawienie możliwości szybkiego (z szablonów Canva) wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik przyciągających uwagę odbiorców. Dzięki tej funkcjonalności każdy może zrobić grafikę.
- Budowanie własnego szablonu grafiki w oparciu o dostępne narzędzia Canva.com.
- Animowanie grafik – napisów i zdjęć i dodawanie muzyki do pokazu slajdów.
- Usuwanie tła ze zdjęć i ich użycie.
- Rozpoznawanie koloru ze stron www.
- Zastosowanie tzw. mockupów do tworzenia grafik.
- Tworzenie wykresów, kodów QR, zdjęć z tekstu.
- Infografika, plakat, prezentacja – to też tutaj można tworzyć.
- Dodawanie napisów do krótkich filmów wykonanych na szkoleniu w dodatkowym narzędziu.
- Przedstawienie dodatkowych narzędzi do tworzenia grafik (bezpłatne stocki zdjęciowe i video, muzyczne, stocki ikon, inne narzędzia do tworzenia grafik).
- Czas na pytania.
Uczestnicy podczas warsztatu wykonają samodzielnie do 6 ćwiczeń, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia działań w Canva.com. Będzie też czas na pytania.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed