Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych i przestrzeni online – zasady webwritingu, języka mediów społecznościowych oraz różnorodnych formatów postów i grafik – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.
Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie są trendy content marketingu na rok 2023 wraz z danymi liczbowymi.
  • Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
  • Jakie treści przyciągają dziś uwagę odbiorców social mediów zgodnie z ich specyfiką i jak je najlepiej dystrybuować?
  • Jakiego języka używać w komunikacji z odbiorcami social mediów?
  • Jak pisać teksty na stronę www zgodne z zasadami webwritingu oraz oczekiwaniami odbiorców oraz przyjazne dla SEO?
  • Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy nad tekstami i grafikami oraz do monitoringu mediów społecznościowych.
Podczas warsztatów:

  • poznasz trendy content marketingu nowego roku oraz dane dotyczące uczestników social media 2023,
  • dowiesz się czym jest content marketing i poznasz jego możliwości oraz różnorodność,
  • dowiesz się dlaczego tak ważne jest poznanie swojego odbiorcy zanim zaczniesz tworzyć dla niego treści – ćwiczenie: zdefiniowanie persony idealnego odbiorcy,
  • poznasz piramidę contentu i dowiesz się jak ją wykorzystać,
  • dowiesz się czym są Owned, Paid i Earned Media,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok),
  • poznasz wiele rodzajów treści do social mediów z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
  • dowiesz się jakie są składowe treści posta i jak je wykorzystać (tytuł, CTA, lista, akapity, spacje, emoji),
  • poznasz realne przykłady postów, które zostaną omówione – ćwiczenie,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treść a nie tylko dzięki emoji,
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • napiszesz treść posta przy użyciu zwrotów przemawiających do odbiorców z różnymi predyspozycjami,
  • poznasz zasady webwritingu, dowiesz się jak dziś tworzyć artykuły, teksty na stronę www i do mailingu, żeby były atrakcyjne dla odbiorcy,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich, odkryjesz, że możesz je również stosować tworząc posty,
  • dyskusja, ćwiczenia, wymiana.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak tworzyć atrakcyjny content
    do mediów społecznościowych i przestrzeni online – zasady webwritingu, języka mediów społecznościowych oraz różnorodnych formatów postów i grafik – szkolenie online

    Czas trwania: 6 godzin (rozłożone na 2 dni, po 3 godziny zajęć każdego dnia)
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed