Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych i przestrzeni online – zasady webwritingu, języka mediów społecznościowych oraz różnorodnych formatów postów i grafik – SZKOLENIE ONLINE
- Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
- Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.
- Jakie są trendy content marketingu na rok 2023 wraz z danymi liczbowymi.
- Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
- Jakie treści przyciągają dziś uwagę odbiorców social mediów zgodnie z ich specyfiką i jak je najlepiej dystrybuować?
- Jakiego języka używać w komunikacji z odbiorcami social mediów?
- Jak pisać teksty na stronę www zgodne z zasadami webwritingu oraz oczekiwaniami odbiorców oraz przyjazne dla SEO?
- Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy nad tekstami i grafikami oraz do monitoringu mediów społecznościowych.
- poznasz trendy content marketingu nowego roku oraz dane dotyczące uczestników social media 2023,
- dowiesz się czym jest content marketing i poznasz jego możliwości oraz różnorodność,
- dowiesz się dlaczego tak ważne jest poznanie swojego odbiorcy zanim zaczniesz tworzyć dla niego treści – ćwiczenie: zdefiniowanie persony idealnego odbiorcy,
- poznasz piramidę contentu i dowiesz się jak ją wykorzystać,
- dowiesz się czym są Owned, Paid i Earned Media,
- dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok),
- poznasz wiele rodzajów treści do social mediów z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
- dowiesz się jakie są składowe treści posta i jak je wykorzystać (tytuł, CTA, lista, akapity, spacje, emoji),
- poznasz realne przykłady postów, które zostaną omówione – ćwiczenie,
- poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treść a nie tylko dzięki emoji,
- dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
- napiszesz treść posta przy użyciu zwrotów przemawiających do odbiorców z różnymi predyspozycjami,
- poznasz zasady webwritingu, dowiesz się jak dziś tworzyć artykuły, teksty na stronę www i do mailingu, żeby były atrakcyjne dla odbiorcy,
- poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich, odkryjesz, że możesz je również stosować tworząc posty,
- dyskusja, ćwiczenia, wymiana.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed