Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu
Uczestnicy dowiedzą się:
- Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
- Jakie treści zaliczamy do content marketingu i gdzie najlepiej je dystrybuować?
- Czym jest storytelling i jak z niego korzystać?
- Jak tworzyć ciekawą treść zgodnie z obowiązującymi zasadami webwritingu?
- Jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video – praktyczna nauka kilku narzędzi?
- Jak pisać teksty na stronę www, żeby były interesujące dla odbiorców i przyjazne dla SEO?
- Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych?
Korzyści ze szkolenia
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć.
- Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie www.
- Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
- Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.
Podczas warsztatów:
- dowiesz się czym jest content marketing i co jest w nim najważniejsze,
- dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube,
- dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i określenie grupy odbiorców oraz określenie celów działania,
- dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują,
- dowiesz się czym jest storytelling i jak go wykorzystać,
- poznasz wiele rodzajów treści (postów) z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
- poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treści i używając emoji,
- poznasz kilka narzędzi, które urozmaicą graficznie publikowane treści,
- dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
- stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka)
- dowiesz się jak pisać teksty do internetu, na stronę www, do mailingu i czym powinny się cechować,
- poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
- dowiesz się czym jest redystrybucja treści,
- poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
- będzie też czas na pytania.
UWAGA: Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć i testować content marketing.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed