Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Uczestnicy dowiedzą się:
  • czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze,
  • jakie treści zaliczamy do content marketingu i gdzie najlepiej je dystrybuować,
  • jak tworzyć ciekawą treść zgodnie z obowiązującymi zasadami webwritingu,
  • jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video – praktyczna nauka kilku narzędzi
  • jak pisać teksty na stronę www, żeby były interesujące dla odbiorców i przyjazne dla SEO,
  • jakie są narzędzia do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych.
Korzyści ze szkolenia
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć.
  • Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie www.
  • Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego i efektywnego contentu.
Podczas warsztatów:
  • dowiesz się czym jest contentmarketing i co jest w nim najważniejsze,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyćdla poszczególnych platform mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube,
  • dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i określenie grupy odbiorców,
  • dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców,na które reagują,
  • poznasz wiele rodzajów treści (postów) z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treści i używając emoji,
  • poznasz kilka narzędzi, które urozmaicą graficznie publikowane treści,
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka)
  • dowiesz się jak pisać teksty do internetu, na stronę www, do mailingu i czym powinny się cechować,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
  • poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
  • będzie też czas na pytania.

UWAGA: SZKOLENIE MA CHARAKTER WARSZTATOWY, PROSIMY UCZESTNIKÓW O PRZYBYCIE Z LAPTOPAMI.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

4900 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 4900 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Temat wiadomości (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu

Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

Comments are closed