Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Uczestnicy dowiedzą się:
  • Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
  • Jakie treści zaliczamy do content marketingu i gdzie najlepiej je dystrybuować?
  • Czym jest storytelling i jak z niego korzystać?
  • Jak tworzyć ciekawą treść zgodnie z obowiązującymi zasadami webwritingu?
  • Jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video – praktyczna nauka kilku narzędzi?
  • Jak pisać teksty na stronę www, żeby były interesujące dla odbiorców i przyjazne dla SEO?
  • Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych?
Korzyści ze szkolenia
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć.
  • Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie www.
  • Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.
Podczas warsztatów:
  • dowiesz się czym jest content marketing i co jest w nim najważniejsze,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube,
  • dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy i określenie grupy odbiorców oraz określenie celów działania,
  • dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują,
  • dowiesz się czym jest storytelling i jak go wykorzystać,
  • poznasz wiele rodzajów treści (postów) z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treści i używając emoji,
  • poznasz kilka narzędzi, które urozmaicą graficznie publikowane treści,
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka)
  • dowiesz się jak pisać teksty do internetu, na stronę www, do mailingu i czym powinny się cechować,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
  • dowiesz się czym jest redystrybucja treści,
  • poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
  • będzie też czas na pytania.

UWAGA: Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć i testować content marketing.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w 2 dniach warsztatu (w sumie 6 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak tworzyć atrakcyjne i różnorodne komunikaty do mediów społecznościowych? – warsztaty dla administracji publicznej z content marketingu

    Czas trwania: 1 dzień
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed