Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć atrakcyjne treści do social media (FB/IG) przy użyciu Chat GPT oraz jak wykorzystać mechanizm reklamowy za darmo – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE OTWARTE
  • Uczestnicy poznają zasady tworzenia atrakcyjnych dla swoich odbiorców krótkich i dłuższych treści do publikacji w social mediach również przy użyciu Chat GPT oraz 3 formuł copywriterskich. Content marketing końca roku z 3 głównymi trendami w content marketingu na 2025. Wiedza, inspiracje, ćwiczenia praktyczne.
  • Uczestnicy poznają funkcjonalności Managera Reklam niezbędne do zbudowania posta z przyciskiem przekierowującym bez konieczności wstawiania linka do treści i bez płacenia za reklamę.
Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć. Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w social mediach.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze,
  • jakie treści w ramach content marketingu warto dziś tworzyć i dlaczego,
  • jak formuły copywriterskie pomagają w tworzeniu treści,
  • jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia atrakcyjniejszych treści,
  • jak wykorzystać mechanizm reklamowy Facebooka – Managera Reklam – do tworzenia postów z przekierowaniem bezpłatnie,
  • ćwiczenia praktyczne.
  • Dlaczego content marketing jest nadal ważny i o co w nim chodzi.
  • Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
  • Kim jest Twój odbiorca? – dlaczego warto go znać (określenie grupy odbiorców) + ćwiczenie.
  • Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują – do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać + ćwiczenie.
  • Prezentacja wielu różnych rodzajów, formatów treści do social mediów – posty podstawowe, posty z przyciskiem reklamowym/przekierowującym, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej – inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych.
  • Jak tworzyć rolki, które nadal wiodą prym atrakcyjności formatów. Kilka cennym wskazówek + ćwiczenie.
  • Co oznacza 3H w content marketingu? Dlaczego pomaga w planowaniu treści?
  • Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treści i używając emoji?
  • Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą.
  • Jak te 3 najczęściej używane przez profesjonalistów formuły copywriterskie pomogą Ci w tworzeniu treści? – ćwiczenie.
  • Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia atrakcyjniejszych treści – scenariusze rolek, plany tekstów, teksty napisane w języku pokolenia Z – co jeszcze możemy uzyskać od AI?
  • Jak pisać prompty, żeby otrzymywać najlepsze treści? O czym nie można zapominać – 5 zasad ich tworzenia – ćwiczenie.
  • Jak wykorzystać Managera Reklam do tworzenia postów z przekierowaniem bezpłatnie:
    • założenie konta reklamowego, ustawienia, formalności,
    • stworzenie „reklamy” z przekierowaniem z posta i opublikowanie jej bezpłatnie na fanpage.
    • omówienie i pokazanie możliwości tworzenia postów z rolkami/video/grafikami – z przekierowaniem, czyli linkiem, który nie będzie wpływał negatywnie na zasięgi.
  • Czas na pytania.

Uwagi!
Program szkolenia będzie aktualizowany wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Cena: 970 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Jak się zgłosić?

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
  • 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
  • Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak tworzyć atrakcyjne treści do social media (FB/IG) przy użyciu Chat GPT oraz jak wykorzystać mechanizm reklamowy za darmo

Czas trwania: 2 dni
Harmonogram: 3-4 grudnia 2024 r., godz. 10-14

Comments are closed