Jak tworzyć atrakcyjne treści do social media (FB/IG) przy użyciu Chat GPT oraz jak wykorzystać mechanizm reklamowy za darmo – SZKOLENIE ONLINE
- Uczestnicy poznają zasady tworzenia atrakcyjnych dla swoich odbiorców krótkich i dłuższych treści do publikacji w social mediach również przy użyciu Chat GPT oraz 3 formuł copywriterskich. Content marketing końca roku z 3 głównymi trendami w content marketingu na 2025. Wiedza, inspiracje, ćwiczenia praktyczne.
- Uczestnicy poznają funkcjonalności Managera Reklam niezbędne do zbudowania posta z przyciskiem przekierowującym bez konieczności wstawiania linka do treści i bez płacenia za reklamę.
Uczestnicy dowiedzą się:
- czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze,
- jakie treści w ramach content marketingu warto dziś tworzyć i dlaczego,
- jak formuły copywriterskie pomagają w tworzeniu treści,
- jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia atrakcyjniejszych treści,
- jak wykorzystać mechanizm reklamowy Facebooka – Managera Reklam – do tworzenia postów z przekierowaniem bezpłatnie,
- ćwiczenia praktyczne.
- Dlaczego content marketing jest nadal ważny i o co w nim chodzi.
- Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
- Kim jest Twój odbiorca? – dlaczego warto go znać (określenie grupy odbiorców) + ćwiczenie.
- Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują – do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać + ćwiczenie.
- Prezentacja wielu różnych rodzajów, formatów treści do social mediów – posty podstawowe, posty z przyciskiem reklamowym/przekierowującym, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej – inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych.
- Jak tworzyć rolki, które nadal wiodą prym atrakcyjności formatów. Kilka cennym wskazówek + ćwiczenie.
- Co oznacza 3H w content marketingu? Dlaczego pomaga w planowaniu treści?
- Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treści i używając emoji?
- Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą.
- Jak te 3 najczęściej używane przez profesjonalistów formuły copywriterskie pomogą Ci w tworzeniu treści? – ćwiczenie.
- Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia atrakcyjniejszych treści – scenariusze rolek, plany tekstów, teksty napisane w języku pokolenia Z – co jeszcze możemy uzyskać od AI?
- Jak pisać prompty, żeby otrzymywać najlepsze treści? O czym nie można zapominać – 5 zasad ich tworzenia – ćwiczenie.
- Jak wykorzystać Managera Reklam do tworzenia postów z przekierowaniem bezpłatnie:
- założenie konta reklamowego, ustawienia, formalności,
- stworzenie „reklamy” z przekierowaniem z posta i opublikowanie jej bezpłatnie na fanpage.
- omówienie i pokazanie możliwości tworzenia postów z rolkami/video/grafikami – z przekierowaniem, czyli linkiem, który nie będzie wpływał negatywnie na zasięgi.
- Czas na pytania.
Uwagi!
Program szkolenia będzie aktualizowany wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 970 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed