Jak tworzyć atrakcyjne treści i grafiki? – content marketing i storytelling w mediach społecznościowych – warsztaty dla instytucji publicznych
Podczas warsztatów:
- dowiesz się czym jest content marketing i co jest w nim najważniejsze,
- dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube), żeby przyciągały Twoich odbiorców,
- dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy (określenie grupy odbiorców),
- dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują,
- poznasz wiele rodzajów treści (posty) z przykładam i zasady ich dystrybucji,
- poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treść i używając emoji,
- dowiesz się jak budować elektryzujące grafiki (posty z animacjami, video, pokazy slajdów, pionowe grafiki do Relacji i Insta Story dzięki canva.com),
- dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
- stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka),
- dowiesz się jak pisać teksty do internetu, (na stronę www/do mailingu) i czym powinny się cechować,
- poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
- poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
- dowiesz się jak opowiadać wciągające historie i czym jest storytelling,
- dowiesz się dlaczego opowiadanie historii ma tak duże znaczenie,
- poznasz 3 najważniejsze zasady storytellingu,
- poznasz rodzaje storytellingu i jego moc,
- dowiesz się jak tworzyć najprostsze historie,
- poznasz znaczenie pokazania drogi/zmian/przed i po,
- poznasz przykłady storytellingu – case study,
- poznasz 6 podstawowych opowieści bazowych,
- dowiesz się jakiego typu historie można tworzyć do budowania wizerunku i jak zbudować dobrą historię,
- dowiesz się jak storytelling działa na nasz mózg i jakie efekty można osiągnąć opowiadając historie,
- praktyka, ćwiczenia, burza mózgów, będzie też czas na pytania i dyskusję.
Uwaga:
Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed