Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak tworzyć atrakcyjne treści i grafiki? – content marketing i storytelling w mediach społecznościowych – warsztaty dla instytucji publicznych

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe i promocję.
Przedstawienie możliwości content marketingu wraz ze storytellingiem w mediach społecznościowych. Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego i efektywnego i angażującego contentu.
Uczestnicy dowiedzą się czym jest content marketing i jak go tworzyć. Przyjrzymy się różnorodnym formom i rodzajom treści tworzonych w social mediach ale i na stronie www.
Podczas warsztatów:
  • dowiesz się czym jest content marketing i co jest w nim najważniejsze,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube), żeby przyciągały Twoich odbiorców,
  • dowiesz się jak ważne jest poznanie swojego odbiorcy (określenie grupy odbiorców),
  • dowiesz się jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują,
  • poznasz wiele rodzajów treści (posty) z przykładam i zasady ich dystrybucji,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treść i używając emoji,
  • dowiesz się jak budować elektryzujące grafiki (posty z animacjami, video, pokazy slajdów, pionowe grafiki do Relacji i Insta Story dzięki canva.com),
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • stworzysz kilka różnych rodzajów postów podczas warsztatu (np. informacja/news, cykl, rozrywka),
  • dowiesz się jak pisać teksty do internetu, (na stronę www/do mailingu) i czym powinny się cechować,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
  • poznasz programy do sprawdzania poprawności treści,
  • dowiesz się jak opowiadać wciągające historie i czym jest storytelling,
  • dowiesz się dlaczego opowiadanie historii ma tak duże znaczenie,
  • poznasz 3 najważniejsze zasady storytellingu,
  • poznasz rodzaje storytellingu i jego moc,
  • dowiesz się jak tworzyć najprostsze historie,
  • poznasz znaczenie pokazania drogi/zmian/przed i po,
  • poznasz przykłady storytellingu – case study,
  • poznasz 6 podstawowych opowieści bazowych,
  • dowiesz się jakiego typu historie można tworzyć do budowania wizerunku i jak zbudować dobrą historię,
  • dowiesz się jak storytelling działa na nasz mózg i jakie efekty można osiągnąć opowiadając historie,
  • praktyka, ćwiczenia, burza mózgów, będzie też czas na pytania i dyskusję.

Uwaga:
Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak tworzyć atrakcyjne treści i grafiki? – content marketing i storytelling w mediach społecznościowych – warsztaty dla instytucji publicznych

    Czas trwania: 3 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed