Jak tworzyć atrakcyjne treści wizualne do social mediów za pomocą Canva.com oraz Ideogram.ai? – SZKOLENIE ONLINE
- Opanowanie narzędzia Canva.com w takim stopniu, żeby uczestnicy mogli robić podstawowe grafiki do mediów społecznościowych.
- Nauka tworzenia grafik (grafika statyczna, z animacją, pokaz slajdów, rolka, video) oraz filmików ze zdjęć i nie tylko w darmowym programie graficznym online.
- Przedstawienie możliwości Canva.com, które wesprą działania komunikacyjne na Facebooku czy Instagramie. Pokazanie w jaki sposób szukać różnych rozwiązań w Canva.com tak, żeby w trakcie pracy ciągle pogłębiać swoje umiejętności.
- Pokazanie jak można urozmaicić swoje grafiki przy wsparciu AI ( Canva.com oraz Ideogram.ai) – tworzenie grafik z polecenia (prompta).
Podczas szkolenia przedstawię/omówię:
- Trendy w grafice na rok 2024.
- Znaczenie grafiki w komunikacji – profesjonalne zasady tworzenia grafik.
- Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez:
- tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych;
- znaczenie wymiarów grafik, kolorów oraz fontów i ich doboru jako elementu spójności;
- komunikacji graficznej – przykłady i inspiracje;
- możliwości szybkiego tworzenia wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik;
- przyciągających uwagę odbiorców (z szablonów Canva).
- Budowanie własnego szablonu grafiki w oparciu o dostępne narzędzia Canva.com.
- Animowanie grafik – napisów i zdjęć – tzw. mikro ruchy w grafikach.
- AI w Canva oraz Ideogram.ai – stwórz obraz jaki chcesz! – tworzenie grafik, których nie znajdziesz bezpłatnych stockach zdjęciowych z polecenia (prompta).
- Użycie koloru ze strony www w grafice – aplikacja.
- Darmowe zdjęcia i video do użycia w grafikach (licencja CC0).
- Darmowa muzyka – kolekcja nagrań od Facebooka – gdzie ją znaleźć.
- Przyciągająca uwagę ciekawą grafika do posta (formaty, składowe) – czyli jaka?
- Różne formaty (post, relacja, rolka, grafika do wydarzenia, do grupy) w spójnych grafikach (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.).
- Cykle tematyczne – co to takiego i jak robić do nich grafiki do postów lub relacji.
- Ruchome fonty i elementy w video – animacje i ruch w pokazie slajdów, rolkach, filmach ze zdjęć w połączeniu z video.
- Montaż prostych rolek ze zdjęć z przejściami, animacją i muzyką.
- Infografiki – jak i dlaczego warto je tworzyć (nie tylko w Canva.com).
- Wykresy oraz kody QR, prezentacje, plakaty, ulotki i inne formaty graficzne również do druku, które również przygotujesz w Cavna.com.
- Usunięcie tła ze zdjęcia i wykorzystanie go do stworzenia grafiki.
- Dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.
To szkolenie warsztatowe, pełne ćwiczeń dla uczestników. Będziemy tworzyć różne projekty i dzielić się nimi w celu omówienia. Uczestnicy zakończą szkolenie z umiejętnością obsługi programu Canva.com na podstawowym poziomie, będą potrafili zrobić najprostsze grafiki i będą wiedzieli jak pogłębiać swoje umiejętności w programie Canva.com. Poznają też możliwości graficzne AI z Canva.com oraz Ideogram.ai.
Uwagi!
Program szkolenia będzie aktualizowany wraz z ogłoszonymi zmianami na platformach.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Cena: 970 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed