Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych i na stronę www przy użyciu efektywnych formuł copywriterskich oraz współpracy z Chat GPT? Poznaj zasady webwritingu i języka mediów społecznościowych przy wsparciu sztucznej inteligencji. – SZKOLENIE ONLINE
- Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
- Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu w oparciu o efektywne formuły copywriterskie oraz współpracę z Chat GPT.
- Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
- Jakie treści przyciągają dziś uwagę odbiorców poszczególnych platform Social Media i jak je najlepiej dystrybuować?
- Jakiego języka używać w komunikacji z odbiorcami social mediów?
- Jak pisać teksty na stronę www zgodne z zasadami webwritingu oraz oczekiwaniami odbiorców oraz przyjazne dla SEO?
- Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy w obszarze tekstów, video, grafik oraz monitoringu mediów społecznościowych.
- Dowiesz się czym jest content marketing i poznasz jego możliwości.
- Dowiesz się dlaczego tak ważne jest poznanie swojego odbiorcy zanim zaczniesz tworzyć dla niego treści – ćwiczenie.
- Poznasz piramidę contentu i dowiesz się jak ją wykorzystać.
- Dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, X, YouTube, Tik Tok – przegląd i inspiracje.
- Jak pisać prosto, zwięźle i ciekawie różne teksty, których potrzebujesz do komunikacji ze swoim odbiorcą:
- 10 zasad prostego i atrakcyjnego pisania tekstów a w tym:
- 3 zasady pisania pod SEO.
- 7 sposobów na pokazanie emocji w tekście.
- 3 sposoby zastosowania techniki kątów.
- 4 techniki wizualne, które przyciągną uwagę do tekstu i pozwolą go szybko przeczytać
- Jak pisać intrygujące leady, które zachęcą do przeczytania artykułu i jak działa tutaj reguła Pareto – przykłady + ćwiczenie.
- Jak tworzyć przyciągające tytuły, które zaciekawią Google i czytelnika – przykłady, inspiracje + ćwiczenie.
- Dlaczego warto tworzyć plan tekstu (artykuł, e-book, wystąpienie publiczne etc.) również przy użyciu Chat GPT.
- 3 efektywne formuły copywriterskie, z których korzystają profesjonaliści, budzące emocje i opartych na znajomości psychologii człowieka, które możesz zastosować w swojej codziennej pracy:
- Tej zasady nie sposób pominąć jeśli chcesz stworzyć dobry artykuł. Stosuj język korzyści, przekonuj odbiorców do działania dzięki niemu – ćwiczenie.
- Jak pisać skuteczne Call To Action – ćwiczenie.
- 3 najpopularniejsze formuły copywriterskie do zastosowania od zaraz. Używanie formuł copywriterskich do pracy z Chatem GPT.
- Czym jest Chat GPT i jak z nim rozmawiać:
- 7 rzeczy, w których Chat GPT może Cię wesprzeć w Social Media.
- Co Chat GPT może zrobić dla Ciebie na etapie pisania?
- Jak najskuteczniej wykorzystać Chat GPT – dodatkowe wtyczki i ich użycie.
- 12 kluczowych zasad współpracy z Chat GPT.
- Jak skutecznie rozmawiać z Chatem GPT. – Prompt Engeneering.
- Analiza kilku gotowych wzorów promptów do zastosowania od zaraz.
- Metoda na stworzenie idealnego prompta – ćwiczenie.
Beata Tomaszek
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed