Jak tworzyć grafiki do social media – WARSZTATY ONLINE
- trendy w grafice na rok 2024,
- znaczenie grafiki w komunikacji – profesjonalne zasady tworzenia grafik,
- Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych,
- znaczenie wymiarów grafik, kolorów oraz fontów i ich doboru jako elementu spójności komunikacji graficznej – przykłady i inspiracje,
- możliwości szybkiego tworzenia wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik przyciągających uwagę odbiorców (z szablonów Canva),
- budowanie własnego szablonu grafiki w oparciu o dostępne narzędzia Canva.com.
- animowanie grafik – napisów i zdjęć – tzw. mikro ruchy w grafikach,
- AI w Canva – stwórz obraz jaki chcesz!
- użycie koloru ze strony www w grafice – aplikacja,
- darmowe zdjęcia i video do użycia w grafikach (licencja CC0),
- darmowa muzyka – kolekcja nagrań od Facebooka – gdzie ją znaleźć,
- przyciągająca uwagę ciekawą grafika do posta (formaty, składowe) – czyli jaka,
- różne formaty (post, relacja, rolka, grafika do wydarzenia, do grupy) w spójnych grafikach (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.),
- cykle tematyczne – co to takiego i jak robić do nich grafiki do postów lub relacji,
- ruchome fonty i elementy w video – animacje i ruch w pokazie slajdów, rolkach, filmach ze zdjęć w połączeniu z video,
- infografiki – jak i dlaczego warto je tworzyć, (nie tylko w Canva.com),
- wykresy oraz kody QR, prezentacje, plakaty, ulotki i inne formaty graficzne również do druku,
- usunięcie tła ze zdjęcia i wykorzystanie go
- dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.
Uwaga!
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędny jest komputer/laptop, na którym będziesz ćwiczyć w ww. programach graficznych.
Beata Tomaszek
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed