Jak tworzyć atrakcyjne treści do komunikacji z odbiorcą w social media przy użyciu formuł copywriterskich oraz współpracy z Chat GPT (AI) – SZKOLENIE ONLINE
- Poznasz zasady, które umożliwią ci pisanie tekstów do Social Media w sposób ciekawy, przyciągający i prosty zarazem.
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady oraz jak go możesz wykorzystać w codziennej pracy.
- Poznasz 3 formuły copywriterskie, z których korzystają profesjonaliści, budzących emocje i opartych na znajomości psychologii człowieka, które możesz od razu zastosować w swojej pracy.
- Nauczysz się pisać skuteczne prompty, czyli polecenia do ChatGPT.
- Poznasz narzędzia i aplikacje sztucznej inteligencji do wykorzystania do tworzenia różnych treści (tekstów i grafik) w swojej pracy.
2. Jakie treści są Ci potrzebne do tworzenia contentu np. video i do efektywnego działania w SM. (np. scenariusz do podcastów, do rolek). I jak może Ci w tym pomóc ChatGPT.
3. Poznaj 3 efektywne formuły copywriterskie, z których korzystają profesjonaliści, budzących emocje i opartych na znajomości psychologii człowieka, które możesz zastosować w swojej codziennej pracy:
- Stosuj język korzyści, przekonuj odbiorców do konkretnego działania.
- Jak pisać skuteczne Call To Action. – ćwiczenie.
- 3 najpopularniejsze formuły copywriterskie do zastosowania od zaraz – ćwiczenie.
4. Czym jest ChatGPT i jak z nim rozmawiać :
- 7 rzeczy, w których ChatGPT może Cię wesprzeć w Social Media.
- Co ChatGPT może zrobić dla Ciebie na etapie pisania?
- Jak najskuteczniej wykorzystać ChatGPT – dodatkowe wtyczki i ich użycie.
- Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT. – Prompt Engeneering
- Analiza kilku gotowych wzorów promptów do zastosowania od zaraz.
- Przepis na stworzenie idealnego prompta.
Beata Tomaszek
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed