Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak wykorzystać potencjał Facebooka, Instagrama, Tik Toka do promocji instytucji publicznej – warsztaty z tworzenia treści i grafik

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
1. Jak w pełni wykorzystać potencjał Facebook’a do promocji instytucji:
  • przedstawię kilka ważnych danych ilościowych dotyczących przestrzeni online i użytkowników Facebooka dla Polski wraz z przedziałami wiekowymi,
  • przyjrzymy się niezbędnym elementom budowania strony oficjalnej (cover photo, profil photo, CTA, nazwa użytkownika, informacje, ustawienia, moderacja komentarzy, role na stronie) oraz celom jakie sobie stawiamy budując fanpage wraz z ich weryfikacją,
  • nauczę jak prowadzić fanpage: jak pisać angażujące treści i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite) oraz co jeszcze w nim znajdziemy ważnego,
  • przedstawię inspirujące przykłady postów z różnych instytucji publicznych,
  • opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook aktualnie (algorytm) i co teraz działa, co z czasem publikacji i różnorodnością oraz systematycznością działań,
  • poznamy nowy format: rolki i opowiemy o jego potencjale oraz przyjrzymy się możliwościom jego wykorzystania dla jednostek samorządu terytorialnego w porównaniu z video formatem, który znamy od dawna,
  • omówimy sobie inne formaty, które nadal dobrze działają – jak np. live, czyli transmisja na żywo, czy relacje, które mają również spory potencjał zasięgowy oraz angażujący,
  • dowiemy się jak dzięki grupom zwiększać zasięg organiczny i jak je zakładać oraz wyszukiwać i dołączać do nich jako fanpage. Odpowiem też na pytanie – dlaczego warto pomyśleć o założeniu własnej grupy i jak ją prowadzić,
  • omówimy często pojawiające się błędy przy tworzeniu postów na fanpage’u,
  • opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB w promocji eventów i jak ograć wydarzenie, żeby przyniosło oczekiwany skutek,
  • Canva.com dla Facebooka – mini-warsztat z tworzenia grafik, pokazów slajdów i oprawy graficznej dla FB.
  • przeanalizuję kilka fanpage uczestników i dam konkretne wskazówki.
2. Dlaczego warto założyć i jak rozwijać profil na Instagramie – podczas warsztatów opowiem:
  • o najważniejszych elementach profilu na Instagramie,
  • dlaczego warto prowadzić profil instytucji na Instagramie,
  • jakie są cechy charakterystyczne tej platformy – zasady działania, formaty,
  • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
    • jak stworzyć dobre bio,
    • nazwa profilu a nazwa instytucji (imię, nazwisko)
    • kluczowy link
    • jak wykorzystać zapisane relacje (highlights)
    • zdjęcie profilowe
    • jak budować siatkę?
  • jak dobierać #hashtagi i dlaczego są takie ważne,
  • co wybrać – grafikę czy zdjęcie i dlaczego,
  • czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
  • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
  • jak tworzyć ciekawa Insta Story:
    • z czego wynika tak duże zainteresowanie Instagramem,
    • co możemy w nich komunikować,
    • jakich aplikacji używać, żeby je uatrakcyjnić.
  • czym są rolki (reelsy) i jak działają oraz czym różnią się od tradycyjnego video,
  • jak wykorzystać Canva.com do tworzenia grafik i filmików na IG,
  • jak korzystać z Meta Business Suite (FB) dla Instagrama.
3. Tik Tok i jego możliwości – tej części dowiesz się:
  • kto korzysta z Tik Toka dzisiaj w Polsce – dane,
  • na czym polega fenomen tej platformy,
  • jak działa algorytm na Tik Tok,
  • jak zacząć przygodę z Tik Tokiem i dlaczego warto,
  • jak utworzyć konto na Tik Toku i jak je uzupełnić,
  • dlaczego warto poznać regulamin Tik Toka,
  • jak obserwować konto, lajkować, komentować, zapisywać czy przesyłać filmiki dalej,
  • czym jest zakładka – obserwujesz, a czym – dla Ciebie,
  • jak zacząć tworzyć filmy na TT, jak je dodać i opisać,
  • czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz,
  • najczęstsze błędy na Tik Toku,
  • jak wykorzystać Canva.com do tworzenia filmików,
4. Content marketing, webwriting – dowiesz się:
  • jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać?
  • jak pisać teksty do internetu, (na stronę www/do mailingu) i czym powinny się cechować,
  • na czym polega moc nagłówków i stworzysz kilka swoich,
  • jakie są programy do sprawdzania poprawności treści
UWAGA: prosimy uczestników o zabranie laptopów na warsztaty!
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 6 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak wykorzystać potencjał Facebooka, Instagrama, Tik Toka do promocji instytucji publicznej – warsztaty z tworzenia treści i grafik

    Czas trwania: 3 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta

    UWAGA: prosimy uczestników o zabranie laptopów na warsztaty!

    Comments are closed