Jak wykorzystać potencjał Linkedin i Tik Tok do promocji instytucji – SZKOLENIE ONLINE
Z tej części dowiesz się:
- Kto dziś jest użytkownikiem Linkedin w Polsce?
- Jak założyć profil instytucji na Linkedin i czym się różni od profilu osobistego?
- Jak dobrze uzupełnić profil instytucji i zacząć działać?
- Jakie formaty postów masz do dyspozycji?
- Jak tworzyć posty, które lubią użytkownicy Linkedin? Co powinny zawierać?
- Dlaczego warto używać również artykułu lub ankiety?
- Czy systematyczność również ma znaczenie?
- Czym jest i jak działa Employee Advocacy?
- O czym trzeba pamiętać na Linkedin?
- Jakie treści tworzyć na profilu instytucji?
- Jak wykorzystywać wydarzenia?
- Przykłady, inspiracje, dyskusja.
Tik Tok
Z tej części dowiesz się:
- Kto jest dziś użytkownikiem Tik Toka w Polsce?
- W czym tkwi fenomen Tik Toka?
- Jak i po co utworzyć konto na Tik Toku?
- Jak działa algorytm Tik Toka?
- Jak obserwować konto, lajkować, komentować?
- Czym jest zakładka „obserwujesz”, a czym „dla Ciebie”?
- Jak zacząć tworzyć filmy na TT? Jak je dodawać i opisywać?
- Czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz?
- Czym są szablony dźwiękowe, duety i stitche?
oraz poznasz:
- Inspirujących twórców z sektora publicznego i nie tylko.
- Najczęstsze błędy na Tik Toku.
- Przykłady, inspiracje, dyskusja.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed