Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii do komunikacji z mieszkańcami? – warsztaty z wystąpień publicznych w video marketingu

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Komunikacja z mieszkańcami i wystąpienia publiczne w mediach społecznościowych.

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy dowiedzą się jaka jest różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
  • uczestnicy poznają techniki nagrań do mediów społecznościowych,
  • dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
  • stworzą swoje nagrania do social mediów,
  • będą mieli odpowiednie wiedzę i umiejętności, by tworzyć nagrania do mediów społecznościowych własnych oraz instytucjonalnych.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak ważna jest budowa własnej marki w social media,
  • jak tworzyć własne nagrania do mediów społecznościowych,
  • jakie stosować zasady retoryki, komunikacji parawerbalnej (wokalnej) i niewerbalnej w social media,
  • jak w praktyce tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji,
  • co jest potrzebne i jakich narzędzi warto używać do tworzenia krótkich form video.

Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z technikami wystąpień w mediach społecznościowych. Przedstawienie im praktycznych umiejętności występowania i nagrywania wystąpień do social media.

Program warsztatów:

  1. Tworzenie treści do mediów społecznościowych – język odbiorcy a treść komunikatu.
  2. Różnica między wystąpieniami na żywo, w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
  3. Storytelling w mediach społecznościowych instytucji publicznych – podstawowe zasady i jak go wykorzystać.
  4. Zbuduj swoją markę – autorytet w życiu zawodowym a autorytet w mediach społecznościowych.
  5. Tworzenie nagrań do mediów społecznościowych.
  6. Czego potrzebuję, żeby zacząć? Narzędzia do nagrań: telefon, aparat, mikrofon, lampa, uchwyt i inne.
  7. Jak mówimy w Internecie: tempo, wymowa, retoryka, argumenty.
  8. Mowa ciała w wystąpieniach publicznych w mediach społecznościowych.
    • Postawa ciała.
    • Gesty.
    • Mimika twarzy.
    • Ekspresja.
    • Indywidualny dobór postaw i typów gestów dla uczestników szkolenia.
    • Ogólne zasady ubioru podczas wystąpień publicznych.
  9. Moje nagranie video – warsztat.
    • Ocena indywidualnych wystąpień wybranych uczestników szkolenia.
    • Postawa i komunikacja niewerbalna.
    • Tempo mówienia, natężenie głosu wykorzystywanie pauz.
    • Kontakt wzrokowy.
    • Postawa ciała.
    • Gestykulacja.
    • Dynamika – ruch.
    • Zwracanie się do słuchaczy.
    • Pewność wypowiedzi.
    • Indywidualny feedback.
  10. Jakie tematy poruszać w mediach społecznościowych.
  11. Dyskusja, wymiana, dobre praktyki, pytania.
Warsztaty z video marketingu w ujęciu technicznych możliwości wskazanych platform mediów społecznościowych oraz trendów 2023.

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy dowiedzą się czym jest video marketing w przestrzeni online,
  • uczestnicy poznają możliwości marketingu video na wskazanych platformach,
  • dowiedzą się jakie treści video tworzyć dzisiaj dla swoich odbiorców,
  • stworzą swój pierwszy materiał video, dodadzą do niego napisy, muzykę,
  • będą mieli odpowiednią wiedzę, żeby kontynuować budowanie swojej marki online za pomocą video marketingu.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • czym jest video marketing i dlaczego jest taki ważny.
  • Jakie możliwości oferują wskazane platformy mediów społecznościowych,
  • Jakie rodzaje video marketingu istnieją i od czego zacząć,
  • Jak tworzyć materiały video do budowania wizerunku oraz promocji
  • Co jest potrzebne i jakich aplikacji warto używać do montażu krótkich form video.

Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z możliwościami video marketingu, który ciągle nabiera na znaczeniu. Przedstawienie im możliwości video marketingu oraz możliwości platform, które dziś liczą się na rynku. Nauczenie tworzenia krótkich filmików w formacie reels.

Program warsztatów:

  1. Marketing online w liczbach na 2023 rok.
  2. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online na 2023 rok.
  3. Czym jest video marketing i od czego zacząć działania?
  4. Jak się komunikować dzisiaj ze swoimi odbiorcami? – znaczenie komunikacji video
  5. Facebook i Instagram Reels, TikTok, YouTube Shorts:
    • Porównanie specyfiki poszczególnych platform pod kątem video (formaty, długości, specyfika)
    • Przedstawienie działania algorytmu na każdej z platform.
  6. Jakie są rodzaje marketingowych treści video? (vlog, tutorial, testymonial, wywiad, webinar i inne)
  7. Jakie formaty wybrać by budować silną i rozpoznawalną markę?
  8. Od czego rozpocząć działania w video marketingu?
  9. Czego potrzebuję, żeby zacząć?
  10. Mój pierwszy materiał video – rolka – ćwiczenie.
  11. Jak i gdzie dystrybuować swoje materiały video.

Dzień 1

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Piotr T. Ruta

Trener, coach, konsultant, doradca i mówca motywacyjny. Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University. Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation). Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Od wielu lat prowadzi szkolenia przygotowane dla specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Premiera RP, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Urzędy Wojewódzkie: Dolnośląski, Kujawsko-Pomorski, Lubelski, Lubuski, Małopolski, Łódzki, Opolski, Podkarpacki, Podlaski, Pomorski, Śląski, Świętokrzyski, Warmińsko-Mazurski, Wielkopolski, Zachodniopomorski, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Urząd Miejski w Radomiu, Urząd Miasta Wejherowa, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Urząd Miejski w Zabrzu, Urząd Miasta i Starostwo Powiatowe w Prudniku, Starostwo Powiatowe w Policach, Starostwo Powiatowe w Tczewie, Starostwo Powiatowe w Brzegu, Urząd Miasta Brzeg, Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim, Gródków, Olszanka, Głuchołazy, Pakosławice, Skoroszyce, Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wlkp., Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, MPWiK w m. st. Warszawie S.A., Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Olsztynie, Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, Izba Celna w Przemyślu, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Urząd Miasta Krosno, Urząd Miasta Iława, Urząd Miejski w Zelowie, Urząd Gminy w Rymanowie, Urząd Gminy w Żukowie, Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, Urząd Gminy w Dębnie, Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku, Służbę Więzienną Inspektoraty w Gdańsku i w Koszalinie oraz Sąd Najwyższy, Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, Sąd Okręgowy w Przemyślu, Sąd Okręgowy w Poznaniu, Sąd Rejonowy w Zamościu, Sąd Rejonowy Poznań Stare Miasto w Poznaniu, Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim, Sąd Rejonowy w Wołominie, Sąd Rejonowy w Pile, Sąd Rejonowy w Bełchatowie, Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, Sąd Rejonowy w Iławie, Sąd Rejonowy w Nysie, Sąd Rejonowy w Inowrocławiu, Biuro Programu „Zostań Żołnierzem RP”, Wojska Obrony Terytorialnej, Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki i Pomorski Oddział Wojewódzki i wiele innych.

Dzień 2

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii do komunikacji z mieszkańcami? – warsztaty z wystąpień publicznych w video marketingu

    Czas trwania: 2 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed