Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak wzmocnić odporność psychiczną, radzić sobie ze stresem i zarządzać sobą w czasie

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Celem szkolenia jest pozyskanie wskazówek jak zwiększyć swoją odporność psychiczną, skuteczniej radzić sobie ze stresem oraz zarządzać sobą w czasie.
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:

  • świadomy wpływu stresu na swoje funkcjonowanie
  • potrafił zastosować techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych i osobistych
  • potrafił określić jakie wskaźniki odporności psychicznej może wzmocnić, aby zwiększyć swoją efektywność osobistą
  • świadomy wartości swojego czasu
  • miał sformułowane cele i wartości przez co określi swoje faktyczne priorytety
  • potrafił wykorzystywać w praktyce narzędzia planowania
  • świadomy swoich złych nawyków uniemożliwiających lub utrudniających realizację planu oraz będzie wiedział jak z nimi walczyć
  • znał i potrafił zastosować w praktyce technik kontroli założonego planu, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy
1. Odporność psychiczna
Czym jest odporność psychiczna. Model 4C. Jak wzmocnić swoją odporność?

2. Zrozumieć stres
Indywidualna definicja stresu. Eustres i dystres. Objawy stresu. Źródła stresu. Magiczne koło (myślenie, emocje, działanie). Błędy w myśleniu. Stres a osobowość.

3. Radzenie sobie z emocjami w trudnych sytuacjach
Zrozumieć swoje emocje. Zapalniki powodujące stres. Techniki radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach.

4. Metody radzenia sobie ze stresem
Podział na konstruktywne i nie konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem, Łagodzenie napięcia użyteczne techniki w niespodziewanych sytuacjach: techniki NLP, regulacja oddechu, pozytywne przewartościowanie, koncentracja na problemie.

Dobre nawyki w radzeniu sobie ze stresem: oddech relaksacyjny, kotwice, relaksacja i wizualizacja. Rola muzyki w radzeniu sobie ze stresem. Rozpoznawanie indywidualnych zasobów i sposobów regeneracji poziomu energii.

5. Analiza wykorzystania czasu (zawodowego i osobistego)
Wartość czasu. Satysfakcja a wykorzystanie czasu. Diagnoza wykorzystania czasu na podstawie własnego stanowiska. Indywidualne różnice w postrzeganiu upływu czasu.

6. Ustalanie celów
Kryteria formułowania celów. Cele zawodowe a osobiste. Cele a wartości. Wyznaczanie celów krótko – i długoterminowych. Wzbudzanie motywacji do osiągania celów.

7. Planowanie pracy
Techniki określania priorytetów – Zasada Eisenhowera, reguła ABC. Reguły skutecznego planowania – krzywa wydajność, zasada Pareto, 60/40. Tworzenie harmonogramu pracy (kamienie milowe, plan awaryjny)

8. Realizacja planu
Analiza dobrych i złych nawyków w zarządzaniu sobą w czasie. Złodzieje czasu. Eliminacja złych nawyków. Techniki podnoszenia własnej efektywności.

9. Kontrola realizacji planu
Techniki kontroli efektywności działania. Wykorzystanie cyklu Deminga do kontroli organizacji pracy.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy szkolenia biorą aktywny udział, aby jak najszybciej i efektywniej implantowali zdobyte na szkoleniu umiejętności w codzienną praktykę.

Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer.

Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, INFOR Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, Sitel Contact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie, Urząd Gminy Ujazd, Sąd Rejonowy w Elblągu.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Jak wzmocnić odporność psychiczną, radzić sobie ze stresem i zarządzać sobą w czasie

    Czas trwania: 2 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed