Jak wzmocnić odporność psychiczną, radzić sobie ze stresem i zarządzać sobą w czasie – Zakopane
- świadomy wpływu stresu na swoje funkcjonowanie
- potrafił zastosować techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych i osobistych
- potrafił określić jakie wskaźniki odporności psychicznej może wzmocnić, aby zwiększyć swoją efektywność osobistą
- świadomy wartości swojego czasu
- miał sformułowane cele i wartości przez co określi swoje faktyczne priorytety
- potrafił wykorzystywać w praktyce narzędzia planowania
- świadomy swoich złych nawyków uniemożliwiających lub utrudniających realizację planu oraz będzie wiedział jak z nimi walczyć
- znał i potrafił zastosować w praktyce technik kontroli założonego planu, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy
Czym jest odporność psychiczna. Model 4C. Jak wzmocnić swoją odporność?
2. Zrozumieć stres
Indywidualna definicja stresu. Eustres i dystres. Objawy stresu. Źródła stresu. Magiczne koło (myślenie, emocje, działanie). Błędy w myśleniu. Stres a osobowość.
3. Radzenie sobie z emocjami w trudnych sytuacjach
Zrozumieć swoje emocje. Zapalniki powodujące stres. Techniki radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach.
4. Metody radzenia sobie ze stresem
Podział na konstruktywne i nie konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem, Łagodzenie napięcia użyteczne techniki w niespodziewanych sytuacjach: techniki NLP, regulacja oddechu, pozytywne przewartościowanie, koncentracja na problemie.
Dobre nawyki w radzeniu sobie ze stresem: oddech relaksacyjny, kotwice, relaksacja i wizualizacja. Rola muzyki w radzeniu sobie ze stresem. Rozpoznawanie indywidualnych zasobów i sposobów regeneracji poziomu energii.
5. Analiza wykorzystania czasu (zawodowego i osobistego)
Wartość czasu. Satysfakcja a wykorzystanie czasu. Diagnoza wykorzystania czasu na podstawie własnego stanowiska. Indywidualne różnice w postrzeganiu upływu czasu.
6. Ustalanie celów
Kryteria formułowania celów. Cele zawodowe a osobiste. Cele a wartości. Wyznaczanie celów krótko – i długoterminowych. Wzbudzanie motywacji do osiągania celów.
7. Planowanie pracy
Techniki określania priorytetów – Zasada Eisenhowera, reguła ABC. Reguły skutecznego planowania – krzywa wydajność, zasada Pareto, 60/40. Tworzenie harmonogramu pracy (kamienie milowe, plan awaryjny)
8. Realizacja planu
Analiza dobrych i złych nawyków w zarządzaniu sobą w czasie. Złodzieje czasu. Eliminacja złych nawyków. Techniki podnoszenia własnej efektywności.
9. Kontrola realizacji planu
Techniki kontroli efektywności działania. Wykorzystanie cyklu Deminga do kontroli organizacji pracy.
Katarzyna Majewska – psycholog, trener, menedżer.
Od 2000 roku pracuje jako trener szkoleń miękkich, od 2006 roku jako trener biznesu. Szkoli trenerów, menedżerów, urzędników, sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Przeszkoliła setki osób z zakresu pracy zespołowej i budowania efektywnych zespołów, wspiera także menedżerów w zarządzaniu zespołami. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat NLP – Practitioner wydany przez Instytut Miltona H. Eriksona z Berlina. Ukończyła Podyplomowe Studia z zakresu Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia komercyjne i współfinansowane przez EFS (otwarte i zamknięte). Od 2011 roku jest kierownikiem ds. szkoleń wewnętrznych oraz trenerem zespołu szkoleniowców w sieci handlowej z branży FMCG, gdzie jej głównym zadaniem jest budowanie i rozwój zespołu szkoleniowców, rozwija ich umiejętności trenerskie oraz dba o przestrzeganie standardów pracy. Przy współpracy z firmami zewnętrznymi przygotowuje także szkolenia e-learningowe (w tym projekty grywalizacyjne) dla pracowników sklepów. Prowadzi także szkolenia dla kierowników sklepów oraz dla przyszłych właścicieli sklepów. Przeprowadziła szkolenia m.in. dla: Altadis Polska S.A, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko Sp. z o.o, Arvato Services, Avans Centrum-Zachód Sp. z o.o., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Grene, Hart-Rol, Hellmann, INFOR Sp. z o.o., Worldwide Logistics Polska, Intermarche, Henkel, Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o., Josera Polska Sp. Z o.o., JJ Power, Krzyżanowcy Sp. z o.o., Martin Bauer Sp. z o.o., Mlekovita, Nutricia Sp. z o.o., SCA PR Polska, Sitel Contact Center Outsourcing, Starsen Sp. z o.o., Tarczyński S.A, Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., Wheelabrator Sp. z o.o, Wolters Kluwer, Żabka Polska S.A, Pomorski Urząd Wojewódzki, Powiatowe Urzędy Pracy (Wolsztyn, Nowy Tomyśl, Śrem, Kamień Pomorski, Myślibórz, Lubin, Kołobrzeg, Świnoujście, Rawicz, Gostyń, Krosno Odrzańskie), Ministerstwo Gospodarki, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Gminy w Żukowie, Urząd Gminy Ujazd, Sąd Rejonowy w Elblągu.
Cena standardowa: 3370 zł zw. VAT*/osoba
Ceny zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat – wydruk, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2-osobowych), wyżywienie (27 listopada: kolacja, 28 listopada: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 29 listopada: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).
Uwaga: dopłata za pokój 1-osobowy wysokości 200 zł za dwa dni
Cena bez zakwaterowania: 2270 zł zw. VAT*/osoba
Ceny zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, certyfikat – wydruk, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 28-29 listopada.
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed