Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Jak założyć, uzupełnić i prowadzić profil urzędu na Facebooku – SZKOLENIE ONLINE

  • SZKOLENIE OTWARTE
Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności do działania z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.
  • Umiejętność utworzenia strony (fanpage) na Facebooku oraz uzupełnienia o niezbędne elementy graficzne i informacyjne.
  • Tworzenie różnorodnych postów, ich planowanie w Meta Business Suite i udostępnianie w grupach.
  • Tworzenie relacji.
  • Tworzenie wydarzeń.
  • Tworzenie live.
  • Tworzenie rolek ze zdjęć.
  • Umiejętność tworzenia prostych grafik w Canva.com.
  • Sposoby na wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, transmisji na żywo i innych postów.
Podczas warsztatów:
  • Kto jest użytkownikiem Facebooka w Polsce dzisiaj?
  • Co trzeba ustalić przed założeniem fanpage?
  • Jak utworzyć fanpage do profilu osobistego?
  • Jak utworzyć fanpage w Managerze Firmy?
  • Pierwsze kroki na nowym fanpage:
    • uzupełnimy cover photo, które uprzednio przygotujemy w Canva.com (krótkie szkolenie z podstaw Canva.com),
    • wstawimy profil photo,
    • uzupełnimy przycisk CTA,
    • uzupełnimy informacje o Urzędzie,
    • omówimy ustawienia – role na stronie, wiadomości, połączenia z innymi platformami, blokowanie użytkowników, różne możliwości ustawień fanpage.
  • Omówimy różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage:
    • różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels, live, wydarzenie,
    • zrobimy pierwszy post z grafiką przygotowaną w Canva.com.
  • Przyjrzymy się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
  • Pokażę jak sprawnie prowadzić stronę na FB:
    • jak pisać angażujące różnorodne posty,
    • i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite),
    • gdzie sprawdzać wyniki (statystyki).
  • Omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj.
  • Przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów.
  • Powiem jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać.
  • Opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu).
  • Będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.
  • Szkolenie warsztatowe, pełne ćwiczeń dla uczestników.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.

Jak się zgłosić?

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
  • 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
  • Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Jak założyć, uzupełnić i prowadzić profil urzędu na Facebooku – szkolenie online

Czas trwania: 1 dzień (w sumie 4 godziny zegarowe)
Harmonogram: 13 czerwca 2024 r., godz. 10.00 – 14.00

Comments are closed