Jak założyć, uzupełnić i prowadzić profil urzędu na Facebooku – SZKOLENIE ONLINE
- Umiejętność utworzenia strony (fanpage) na Facebooku oraz uzupełnienia o niezbędne elementy graficzne i informacyjne.
- Tworzenie różnorodnych postów, ich planowanie w Meta Business Suite i udostępnianie w grupach.
- Tworzenie relacji.
- Tworzenie wydarzeń.
- Tworzenie live.
- Tworzenie rolek ze zdjęć.
- Umiejętność tworzenia prostych grafik w Canva.com.
- Sposoby na wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, transmisji na żywo i innych postów.
Podczas warsztatów:
- Kto jest użytkownikiem Facebooka w Polsce dzisiaj?
- Co trzeba ustalić przed założeniem fanpage?
- Jak utworzyć fanpage do profilu osobistego?
- Jak utworzyć fanpage w Managerze Firmy?
- Pierwsze kroki na nowym fanpage:
- uzupełnimy cover photo, które uprzednio przygotujemy w Canva.com (krótkie szkolenie z podstaw Canva.com),
- wstawimy profil photo,
- uzupełnimy przycisk CTA,
- uzupełnimy informacje o Urzędzie,
- omówimy ustawienia – role na stronie, wiadomości, połączenia z innymi platformami, blokowanie użytkowników, różne możliwości ustawień fanpage.
- Omówimy różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage:
- różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels, live, wydarzenie,
- zrobimy pierwszy post z grafiką przygotowaną w Canva.com.
- Przyjrzymy się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów.
- Pokażę jak sprawnie prowadzić stronę na FB:
- jak pisać angażujące różnorodne posty,
- i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite),
- gdzie sprawdzać wyniki (statystyki).
- Omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj.
- Przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów.
- Powiem jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać.
- Opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu).
- Będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.
- Szkolenie warsztatowe, pełne ćwiczeń dla uczestników.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed