Media społecznościowe ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz dodatkowe działania online nastawione na efektywną komunikację i promocję

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe i promocję.
Przegląd najciekawszych i najważniejszych narzędzi do działań online wraz z ich funkcjonalnościami i specyfiką ze szczególnym naciskiem na możliwości Facebooka.
Uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online. Pokażemy jak dziś wygląda komunikacja online. Przedstawimy również liczące się platformy social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem największej platformy – Facebooka.

Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, infografiki, animacje żeby angażować,
  • jakie powinno się tworzyć skuteczne teksty do internetu,
  • jakie online daje możliwości (SM i inne opcje),
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB i korzystać z ich potencjału,
  • planować i przeprowadzać transmisje na żywo,
  • jak kręcić i montować krótkie video,
  • jak planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
  • Na czym polega dzisiejsza komunikacja online?
  • Zasady pisania tekstów do internetu.
  • Jak tworzyć przyciągające tytuły i treści?
  • Czym są social media i jaka jest ich rola.
  • Różnice między profilem osobistym a stroną na Facebooku.
  • Założenie i uzupełnienie strony na Facebooku.
  • Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
  • Jak planować posty, jak i gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
  • Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva.com?
  • Jak robić infografiki przy pomocy darmowego programu – easyl.ly?
  • Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
  • Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka)? Zastosowanie, zalety i możliwości.
  • Jak tworzyć grupy i odnajdować te, które mogą nas interesować?
  • Zalety i możliwości grup oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki, sposoby na szybki przyrost członków grupy.
  • Jak tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał?
  • Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook.
  • Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku?
  • Jak pisać angażujące posty?
  • Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
  • Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
  • Jak robić live (transmisję na żywo) z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
  • Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
  • Aplikacja, która umożliwia planowanie transmisji i przeprowadzenie ich z gościem.
  • Zalety video i różne ich rodzaje.
  • Tworzenie animowanych grafik.
  • Gdzie pojawiają się reklamy na Facebooku?
  • Najważniejsze elementy dobrej reklamy wraz z przykładami.
  • Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak założyć konto reklamowe? Jak pobierać faktury z Facebooka, jak dołączyć zewnętrznego reklamodawcę?
  • Zrobimy przykładową reklamę. Omówimy możliwości testowania reklam.
  • Inne narzędzia do promocji online (webinary, mailing, boty).
  • Użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę na co dzień.
  • Inne platformy social mediowe – zobaczymy jakie branże/urzędy/instytucje najlepiej się nadają, poznamy ich podstawowe funkcjonalności oraz możliwości:
    • Instagram, (wraz z dodatkowymi aplikacjami)
    • Twitter,
    • You Tube,
    • Linkedin.
  • Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Czym jest i jak działa monitoring działań online?
  • Krótkie podsumowanie/pytania.

Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania.

Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, firmie B2B oraz agencji marketingowej. Trenerka z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych, z zamiłowania blogerka (tyibiznes.com.pl).

Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi firmowe strony dla przedsiębiorców oraz warsztaty dla firm instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online.
Pisze artykuły, teksty na strony www i opisy produktów dla e-sklepów.

Pasjonuje się rozwojem osobistym i przedsiębiorczością.

Współtwórczyni konferencji „Jak rozwijać i zarabiać we własnej firmie?” oraz Biznesowej Grupy Wsparcia. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie.

Motto życiowe: Nigdy się nie poddawaj!

4900 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 4900 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.


Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Temat wiadomości (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


Media społecznościowe ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz dodatkowe działania online nastawione na efektywną komunikację i promocję

Czas trwania: 3 dni
Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta
Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta

Comments are closed