Media społecznościowe ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz dodatkowe działania online nastawione na efektywną komunikację i promocję
Uczestnicy dowiedzą się jak:
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- pisać posty, tworzyć treść i grafiki, infografiki, animacje żeby angażować,
- jakie powinno się tworzyć skuteczne teksty do internetu,
- jakie online daje możliwości (SM i inne opcje),
- z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
- tworzyć wydarzenia i grupy na FB i korzystać z ich potencjału,
- planować i przeprowadzać transmisje na żywo,
- jak kręcić i montować krótkie video,
- jak planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
- Na czym polega dzisiejsza komunikacja online?
- Zasady pisania tekstów do internetu.
- Jak tworzyć przyciągające tytuły i treści?
- Czym są social media i jaka jest ich rola.
- Różnice między profilem osobistym a stroną na Facebooku.
- Założenie i uzupełnienie strony na Facebooku.
- Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
- Jak planować posty, jak i gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
- Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva.com?
- Jak robić infografiki przy pomocy darmowego programu – easyl.ly?
- Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
- Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka)? Zastosowanie, zalety i możliwości.
- Jak tworzyć grupy i odnajdować te, które mogą nas interesować?
- Zalety i możliwości grup oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki, sposoby na szybki przyrost członków grupy.
- Jak tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał?
- Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook.
- Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku?
- Jak pisać angażujące posty?
- Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
- Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
- Jak robić live (transmisję na żywo) z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
- Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
- Aplikacja, która umożliwia planowanie transmisji i przeprowadzenie ich z gościem.
- Zalety video i różne ich rodzaje.
- Tworzenie animowanych grafik.
- Gdzie pojawiają się reklamy na Facebooku?
- Najważniejsze elementy dobrej reklamy wraz z przykładami.
- Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami Facebooka?
- Jak założyć konto reklamowe? Jak pobierać faktury z Facebooka, jak dołączyć zewnętrznego reklamodawcę?
- Zrobimy przykładową reklamę. Omówimy możliwości testowania reklam.
- Inne narzędzia do promocji online (webinary, mailing, boty).
- Użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę na co dzień.
- Inne platformy social mediowe – zobaczymy jakie branże/urzędy/instytucje najlepiej się nadają, poznamy ich podstawowe funkcjonalności oraz możliwości:
- Instagram, (wraz z dodatkowymi aplikacjami)
- Twitter,
- You Tube,
- Linkedin.
- Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.
- Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
- Czym jest i jak działa monitoring działań online?
- Krótkie podsumowanie/pytania.
Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.
Beata Tomaszek
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.
Comments are closed