Media społecznościowe ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz dodatkowe działania online nastawione na efektywną komunikację i promocję – Jurata

  • SZKOLENIE OTWARTE
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe i promocję.
Przegląd najciekawszych i najważniejszych narzędzi do działań online wraz z ich funkcjonalnościami i specyfiką ze szczególnym naciskiem na możliwości Facebooka.
Uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online. Pokażemy jak dziś wygląda komunikacja online. Przedstawimy również liczące się platformy social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem największej platformy – Facebooka.

Uczestnicy dowiedzą się jak:
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • pisać posty, tworzyć treść i grafiki, infografiki, animacje żeby angażować,
  • jakie powinno się tworzyć skuteczne teksty do internetu,
  • jakie online daje możliwości (SM i inne opcje),
  • z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
  • tworzyć wydarzenia i grupy na FB i korzystać z ich potencjału,
  • planować i przeprowadzać transmisje na żywo,
  • jak kręcić i montować krótkie video,
  • jak planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
  • ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
  • Na czym polega dzisiejsza komunikacja online?
  • Zasady pisania tekstów do internetu.
  • Jak tworzyć przyciągające tytuły i treści?
  • Czym są social media i jaka jest ich rola.
  • Różnice między profilem osobistym a stroną na Facebooku.
  • Założenie i uzupełnienie strony na Facebooku.
  • Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
  • Jak planować posty, jak i gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
  • Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva.com?
  • Jak robić infografiki przy pomocy darmowego programu – easyl.ly?
  • Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
  • Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka)? Zastosowanie, zalety i możliwości.
  • Jak tworzyć grupy i odnajdować te, które mogą nas interesować?
  • Zalety i możliwości grup oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki, sposoby na szybki przyrost członków grupy.
  • Jak tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał?
  • Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook.
  • Jak stworzyć plan komunikacji na Facebooku?
  • Jak pisać angażujące posty?
  • Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
  • Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
  • Jak robić live (transmisję na żywo) z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
  • Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
  • Aplikacja, która umożliwia planowanie transmisji i przeprowadzenie ich z gościem.
  • Zalety video i różne ich rodzaje.
  • Tworzenie animowanych grafik.
  • Gdzie pojawiają się reklamy na Facebooku?
  • Najważniejsze elementy dobrej reklamy wraz z przykładami.
  • Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami Facebooka?
  • Jak założyć konto reklamowe? Jak pobierać faktury z Facebooka, jak dołączyć zewnętrznego reklamodawcę?
  • Zrobimy przykładową reklamę. Omówimy możliwości testowania reklam.
  • Inne narzędzia do promocji online (webinary, mailing, boty).
  • Użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę na co dzień.
  • Inne platformy social mediowe – zobaczymy jakie branże/urzędy/instytucje najlepiej się nadają, poznamy ich podstawowe funkcjonalności oraz możliwości:
    • Instagram, (wraz z dodatkowymi aplikacjami)
    • Twitter,
    • You Tube,
    • Linkedin.
  • Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.
  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści?
  • Czym jest i jak działa monitoring działań online?
  • Krótkie podsumowanie/pytania.

Uwaga: Uczestników prosimy o zabranie laptopów – zajęcia mają formę warsztatową.

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena standardowa: 1900 zł zw. VAT*/osoba

Cena promocyjna: 1750 zł zw. VAT*/osoba – przy zgłoszeniu do 15 marca

Ceny zawierają: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, zakwaterowanie (2 noclegi w pokojach 2 – osobowych), wyżywienie (1 kwietnia: kolacja, 2 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe, obiad, kolacja, 3 kwietnia: śniadanie, przerwy kawowe i obiad).

Cena bez zakwaterowania: 1000 zł zw. VAT*/osoba

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady oraz przerwy kawowe w ciągu dwóch dni szkolenia tj. 2-3 kwietnia 2019 r.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w dniu szkolenia.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

I dzień – 1 kwietnia 2019 r. (poniedziałek)

godz. 16.00-19.00 – przyjazd i zakwaterowanie
godz. 19.00 – kolacja

II dzień – 2 kwietnia 2019 r. (wtorek)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00-17.00 – szkolenie
godz. 17.00-20.00 – czas wolny
godz. 20.00 – kolacja

III dzień – 3 kwietnia 2018 r. (środa)

godz. 08.00-09.00 – śniadanie
godz. 09.00-10.30 – szkolenie
godz. 10.30-10.45 – przerwa na kawę
godz. 10.45-12.15 – szkolenie
godz. 12.15-12.30 – przerwa na kawę
godz. 12.30-14.00 – szkolenie
godz. 14.00-15.00 – obiad
godz. 15.00 – zakończenie szkolenia i wyjazd

Pośród sosnowego lasu, przy samych wydmach i zaledwie 300 m od morza, znajduje się kameralny Ośrodek Wypoczynkowy Melodia, oferujący komfortowy wypoczynek kilka kroków od plaży. Obiekt dysponuje przestronnymi pokojami, wyposażonymi w łazienkę z prysznicem i bezprzewodowy internet. W ośrodku do dyspozycji gości są: basen rekreacyjny, sauna sucha i parowa, jacuzzi siłownia, sala fitness, wypożyczalnia rowerów i kijków do Nordic Walkingu. Ośrodek jest połączony podziemnym łącznikiem z hotelem Best Western Jurata, gdzie czeka jeszcze więcej rozrywek, m.in. stół bilardowy, stół do ping-ponga, kręgielnia i wielofunkcyjne boisko. Goście z pewnością nie będą narzekać na brak rozrywek. W obiekcie będą mogli skorzystać z piłkarzyków, bilarda, tenisa stołowego i bowlingu. Na terenie ośrodka funkcjonuje też wypożyczalnia gier i książek. W ośrodku znajduje się sala gastronomiczna, w której codzienne serwowane są smaczne śniadania i obiadokolacje. W sąsiednim hotelu Best Western Hotel Jurata można wstąpić do Bistro Burta, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Krótka karta menu zmieniana jest aż trzy razy do roku, co gwarantuje różnorodność dań. Wszystkie potrawy przygotowywane są w oparciu o świeże, lokalne produkty. Wypiekane na miejscu desery podbiją Twoje serce.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Media społecznościowe ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz dodatkowe działania online nastawione na efektywną komunikację i promocję

Czas trwania: 3 dni
Miejsce: Ośrodek Wypoczynkowy Melodia
ul. Świętopełka 11, 84-141 Jurata

1-3 kwietnia 2019 r.

Cena promocyjna: 1750 zł zw. VAT*/osoba – przy zgłoszeniu do 15 marca

Comments are closed