Najważniejsze narzędzia do promocji online
Uczestnicy dowiedzą się jak:
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
- z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
- tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
- jak planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
- Wprowadzenie i przedstawienie się.
- Przegląd i omówienia narzędzi do promocji online i obowiązujących trendów.
- Webinary – przygotowanie do nich i aplikacje do ich przeprowadzenia.
- Live’y – przygotowanie do nich i aplikacje do ich przeprowadzenia.
- Blogosfera i współpraca z nią.
- Kilka słów o kontent marketingu i storytellingu.
- Strona www/landingpage/squeezepage – czym się różnią I jakie są ich cele.
- Mailing – czy to jeszcze działa? Narzędzia.
- Zagłębienie się w social media – branże, funkcjonalności, możliwości:
- Facebook,
- Instagram,
- Twitter,
- YouTube,
- Snapchat,
- Wybór platformy socialmediowej, planowanie działań.
- Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
- Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, firmie B2B oraz agencji marketingowej. Trenerka z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych, blogerka z zamiłowania (blog tyibiznes.com.pl). Doradza przedsiębiorcom oraz organizacjom w zakresie działań marketingu online, w szczególności social media.
Jest zapraszana do prowadzenia prelekcji podczas spotkań networkingowo-biznesowych dla przedsiębiorców czy konferencjach skierowanych do przedsiębiorczych kobiet.
Założycielka i administratorka grupy dla kobiet na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie. Inspiratorka, która wspiera przedsiębiorcze kobiety w drodze do realizacji swoich marzeń. Współtwórczyni konferencji „Jak rozwijać i zarabiać we własnej firmie?” i Biznesowej Grupy Wsparcia opartej na założeniach Master Mind. Pasjonuje się rozwojem osobistym i przedsiębiorczością. Tłumacz i nauczyciel języka francuskiego. Więcej informacji znajdziesz tu: http://tyibiznes.com.pl/kim-jestem
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, dojazd i zakwaterowanie wykładowcy.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.
Comments are closed