Obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Wprowadzenie do dostępności w obsłudze klienta – informacja, komunikacja, przestrzeń.
- Osoba z niepełnosprawnością a osoba ze szczególnymi potrzebami.
- Obszary obsługi klienta – jakie sprawy można załatwić w naszym urzędzie.
- Perspektywa i zasady obsługi osób:
- z niepełnosprawnością słuchu,
- z niepełnosprawnością wzroku,
- głuchoniewidomej,
- z niepełnosprawnością ruchową,
- niskorosłą,
- z niepełnosprawnością intelektualną,
- w spektrum autyzmu,
- z problemami zdrowia psychicznego,
- ze szczególnymi potrzebami (m.in. seniorzy, kobiety w zaawansowanej ciąży, dzieci, osoby z czasową niepełnosprawnością, opiekunowie z dziećmi, opiekunowie osób dorosłych).
- Czy i jak pomóc osobie z niepełnosprawnością – podsumowanie najważniejszych zasad.
- Różne sposoby komunikacji – podsumowanie (komunikacja z użyciem narzędzi/aplikacji/systemów ułatwiających komunikację i komunikacja alternatywna, np.: tłumacz PJM/SJM, pętla indukcyjna, ETR, AAC).
- Składanie wniosków.
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Magdalena Dydyszko
Od 2015 r. związana z szeroko pojętą dostępnością. Mówi po polsku i w polskim języku migowym. Jest współautorem projektu UKE w PJM oraz prowadzenia kampanii edukacyjnych w PJM, jak również pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia Sensorycznie i na serio – warsztatów połączonych z hackathonem. Bliski jest jej temat ochrony praw konsumentów i osób ze szczególnymi potrzebami na rynku kolejowym i telekomunikacyjnym. Obecnie Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie planuje, wdraża i koordynuje działania na rzecz zwiększenia dostępności. Prowadzi szkolenia dla współpracowników z obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami oraz na temat rozwiązań korzystnych dla poszczególnych grup osób z niepełnosprawnościami. Uwielbia robić coś dla ludzi i z ludźmi oraz dzielić się zdobytym doświadczeniem, wiedzą, informacjami czy dobrymi praktykami. Jak sama mówi „dostępność to odpowiedź na pytanie: Jak mogę pomóc?”
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Comments are closed