Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • Wprowadzenie do dostępności w obsłudze klienta – informacja, komunikacja, przestrzeń.
  • Osoba z niepełnosprawnością a osoba ze szczególnymi potrzebami.
  • Obszary obsługi klienta – jakie sprawy można załatwić w naszym urzędzie.
  • Perspektywa i zasady obsługi osób:
    • z niepełnosprawnością słuchu,
    • z niepełnosprawnością wzroku,
    • głuchoniewidomej,
    • z niepełnosprawnością ruchową,
    • niskorosłą,
    • z niepełnosprawnością intelektualną,
    • w spektrum autyzmu,
    • z problemami zdrowia psychicznego,
    • ze szczególnymi potrzebami (m.in. seniorzy, kobiety w zaawansowanej ciąży, dzieci, osoby z czasową niepełnosprawnością, opiekunowie z dziećmi, opiekunowie osób dorosłych).
  • Czy i jak pomóc osobie z niepełnosprawnością – podsumowanie najważniejszych zasad.
  • Różne sposoby komunikacji – podsumowanie
    (komunikacja z użyciem narzędzi/aplikacji/systemów ułatwiających komunikację i komunikacja alternatywna, np.: tłumacz PJM/SJM, pętla indukcyjna, ETR, AAC).
  • Składanie wniosków.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji.

Magdalena Dydyszko

Od 2015 r. związana z szeroko pojętą dostępnością. Mówi po polsku i w polskim języku migowym. Jest współautorem projektu UKE w PJM oraz prowadzenia kampanii edukacyjnych w PJM, jak również pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia Sensorycznie i na serio – warsztatów połączonych z hackathonem. Bliski jest jej temat ochrony praw konsumentów i osób ze szczególnymi potrzebami na rynku kolejowym i telekomunikacyjnym. Obecnie Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie planuje, wdraża i koordynuje działania na rzecz zwiększenia dostępności. Prowadzi szkolenia dla współpracowników z obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami oraz na temat rozwiązań korzystnych dla poszczególnych grup osób z niepełnosprawnościami. Uwielbia robić coś dla ludzi i z ludźmi oraz dzielić się zdobytym doświadczeniem, wiedzą, informacjami czy dobrymi praktykami. Jak sama mówi „dostępność to odpowiedź na pytanie: Jak mogę pomóc?”

Marta Walewska

Specjalista ds. dostępności w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, gdzie od ponad 8 lat planuje, wdraża i koordynuje działania na rzecz zwiększenia dostępności. Prowadzi szkolenia dla pracowników i współpracowników instytucji kultury oraz kandydatów na trenerów szkoleń ECHOCAST (szkolenia dla kadry instytucji kultury) na temat szeroko rozumianej dostępności, obowiązujących przepisów prawnych oraz rozwiązań korzystnych dla poszczególnych grup osób z niepełnosprawnościami. Autorka materiałów szkoleniowych „Różne potrzeby zwiedzających – potrzeby osób z niepełnosprawnościami” oraz materiałów w tekście łatwym do czytania i rozumienia.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Obsługa klienta z niepełnosprawnością

    Czas trwania: 2 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta

    Comments are closed