Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
  • Wprowadzenie do dostępności w obsłudze klienta – informacja, komunikacja, przestrzeń.
  • Osoba z niepełnosprawnością a osoba ze szczególnymi potrzebami.
  • Obszary obsługi klienta – jakie sprawy można załatwić w naszym urzędzie.
  • Perspektywa i zasady obsługi osób:
    • z niepełnosprawnością słuchu,
    • z niepełnosprawnością wzroku,
    • głuchoniewidomej,
    • z niepełnosprawnością ruchową,
    • niskorosłą,
    • z niepełnosprawnością intelektualną,
    • w spektrum autyzmu,
    • z problemami zdrowia psychicznego,
    • ze szczególnymi potrzebami (m.in. seniorzy, kobiety w zaawansowanej ciąży, dzieci, osoby z czasową niepełnosprawnością, opiekunowie z dziećmi, opiekunowie osób dorosłych).
  • Czy i jak pomóc osobie z niepełnosprawnością – podsumowanie najważniejszych zasad.
  • Różne sposoby komunikacji – podsumowanie (komunikacja z użyciem narzędzi/aplikacji/systemów ułatwiających komunikację i komunikacja alternatywna, np.: tłumacz PJM/SJM, pętla indukcyjna, ETR, AAC).
  • Składanie wniosków.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Szkolenie poprowadzi Magdalena Dydyszko lub Paweł Dydyszko.

Magdalena Dydyszko

Uczę jak w sektorze usług skutecznie zbudować pozytywne i przyjazne relacje z klientem z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub z niepełnosprawnością ruchu. Swoją wiedzę zbudowałam w oparciu o doświadczenia, które zdobyłam w sektorze usług elektronicznych i sektorze transportu kolejowego. Łączę je ze znajomością Polskiego Języka Migowego (PJM). Dzięki temu mogę dzielić się swoim unikalnym doświadczeniem jak mówić uniwersalnie aby być globalnie.

Jestem:

  • Absolwentką Akademii Trenerów i Trenerek.
  • Liderką społeczną oraz kreatorką ogólnopolskiego forum partnerstwa biznesu i nauki „Sensorycznie i na serio”.
  • Laureatką nagrody Lista 100 za szczególne zasługi dla rozwoju kompetencji cyfrowych.
  • Współautorką standardu i elektronicznego narzędzia oceny poziomu dostępności komunikacyjnej i architektonicznej przedsiębiorstwa i urzędu (https://baforum.pl/ankieta-dostepnosci).
  • Konsultantką i mentorką w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej lub architektonicznej w firmie Kompetencje na Plus.

Od 2015 r. działam na rzecz inkluzywności, dostępności, rozwoju oraz zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami przez organizacje lub firmy. W latach 2020 – 2023 Koordynatorka ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Od 2023 specjalistka ds. rozwoju różnorodności i inkluzywności w mBanku.

Jestem trenerką, która specjalizuje się i może Ci pomóc w:

  • aktywnej i skutecznej komunikacji z klientem ze szczególnymi potrzebami,
  • stosowaniu standardów dostępności architektonicznej oraz komunikacyjnej w organizacji,
  • analizie dostępności organizacji czy firmy oraz opracowaniu rekomendacji.

Przygotowuję oraz realizuję szkolenia otwarte i zamknięte (stacjonarne oraz online). Przeprowadziłam szkolenia zamknięte dla pracowników centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, Oddziału Świętokrzyskiego NFZ, Oddziału Wielkopolskiego NFZ i Sądu Okręgowego w Łodzi.

Jestem ekspertką i doradczynią, która weryfikuje i opiniuje standardy dostępności komunikacyjnej i architektonicznej organizacji.

Wspieram merytorycznie i organizacyjnie kampanie informacyjne, wydarzenia medialne, konferencje oraz spotkania robocze, które dotyczą komunikacji i współpracy z klientem z niepełnosprawnością słuchu, wzroku lub z niepełnosprawnością ruchu.

Znam wyzwania, z którymi możesz się mierzyć na co dzień i potrafię je rozwiązać.

Paweł Dydyszko

– trener, certyfikowany ekspert prostego języka, praktyk efektywnej i zrozumiałej komunikacji, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Przez 16 lat związany był z pasażerskimi przewoźnikami kolejowymi w Polsce, z czego ponad 10 lat z „PKP Intercity” S.A. Doświadczony doradca i ekspert w zakresie organizacji procesów pracy zespołu w przedsiębiorstwie usługowym. Szkolił pracowników bezpośredniej obsługi klienta w „PKP Intercity” S.A. Współprowadził szkolenia i warsztaty z obsługi klienta z niepełnosprawnością oraz savoir-vivre wobec osób ze szczególnymi potrzebami. Posiada ponad 13 lat praktyki w tworzeniu i redagowaniu (również wg standardów prostego języka) dokumentów o charakterze formalnym. Dzięki zdobytemu doświadczeniu wie jak w praktyce wdrażać i stosować zasady dobrej komunikacji. Jako menedżer rozproszonego i zróżnicowanego kulturowo zespołu zdobył również umiejętność komunikacji inkluzywnej. Podczas pracy w środowisku międzynarodowym wykazał się znajomością dyplomacji oraz elastycznością w podejmowaniu decyzji i osiąganiu kompromisów, które uwzględniały różnorodność opinii i potrzeb biznesowych. Przeszkolił m.in. Wojska Obrony Terytorialnej.

5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.


Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Obsługa klienta z niepełnosprawnością

    Czas trwania: 2 dni
    Harmonogram: zgodnie z wytycznymi Klienta
    Miejsce: zgodnie z wytycznymi Klienta

    Comments are closed