Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Oferta kursu specjalisty ds. mediów społecznościowych z dofinansowaniem – ONLINE

Chcesz się zgłosić na kurs?
  • Kurs składa się 10 szkoleń. Poniżej znajdziesz programy oraz terminy szkoleń.
  • Cena kursu wynosi 7700 zł zw. VAT.
  • Możesz uzyskać dofinansowanie kursu ze środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w wysokości 80% jego ceny.
  • Cena kursu obejmuje koszt sporządzenia wniosku o dofinansowanie.
  • Jeśli jesteś zainteresowana/y zadzwoń 690 045 835 lub napisz e-mail: marta.bannach@jointly.com.pl. Powołaj się na kurs specjalisty ds. mediów społecznościowych organizowany przez SzkolimyNajlepiej.pl i otrzymasz warunki uzyskania dofinansowania.
  • Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat specjalisty ds. mediów społecznościowych.
Chcesz się zgłosić na wybrane szkolenia?
  • Możesz zgłosić się na wybrane szkolenie. Wówczas otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia o tym tytule. W tym wypadku dofinansowanie nie obowiązuje.
  • Ceny każdego ze szkoleń znajdziesz poniżej.
  • Jeśli chcesz się zgłosić na wybrane szkolenie – wypełnij, podpisz i zwrotnie odeślij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT na adres: anna@szkolimynajlepiej.pl. Te dokumenty znajdziesz na dwóch ostatnich stronach tej oferty.
  • Jeśli masz pytania dotyczące wybranych szkoleń zadzwoń 609 123 599.
  • Wszystkie szkolenia odbędą się w formule online.
  • SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w social media

Korzyści ze szkolenia:

  • uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
  • przedstawienie liczących się platform mediów społecznościowych.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie są możliwości i zasoby online,
  • poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
  • poruszać się po przestrzeni online w celu promocji projektów, wydarzeń oraz marki instytucji,
  • jakie mają możliwości poszczególne platformy oraz jak na nich działać efektywnie,
  • jak ułatwiać sobie zadania przy pomocy dodatkowych narzędzi online.

Cele szkolenia: Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Program warsztatów:

  1. Przegląd i omówienie możliwości działań online oraz obowiązujących trendów marketingu online 2023.
  2. Jak się komunikować dzisiaj z odbiorcami – efektywna komunikacja.
  3. Dlaczego wyznaczanie celów ma znaczenie (metoda SMART-ER). – ćwiczenie
  4. Media społecznościowe:
    • przegląd platform: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, YouTube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i słabości oraz możliwości, które oferują,
    • od czego zacząć działania i na jakiej platformie znajdę moich odbiorców
    • jak i dlaczego przygotować plan działań oraz komunikacji,
    • jak zorganizować i usprawnić pracę na kilku platformach.
  5. Strona www – dlaczego nadal jest ważna i jak na niej działać?
  6. E-mail marketing – jak korzystać z wysyłania cyklicznych maili?
  7. Webinary – jak je wykorzystać do edukowania swoich odbiorców?
  8. Video marketing – jak go wykorzystać do promocji i wzmacniania wizerunku?
  9. Influencer marketing – dlaczego warto wziąć go pod uwagę przy promocji wydarzeń?
  10. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających planowanie postów.
  11. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

Cena: 740 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak komunikować się z różnymi pokoleniami w mediach społecznościowych

Program:

  • Różne pokolenia – kim są, jak się z nimi komunikować:
    • Baby Boomers,
    • Generacja X,
    • Generacja Y (Millenialsi),
    • Generacja Z,
    • Generacja Alfa.
  • Omówimy cechy charakterystyczne każdego pokolenia wraz z kontekstem społeczno-historycznym, które go ukształtowało.

  • Różne kanały – różni użytkownicy – poznaj ich zachowania i preferencje:
    • Facebook,
    • Instagram,
    • Linkedin,
    • YouTube,
    • Tik Tok,
    • Twitter.
  • Jak różne pokolenia korzystają z mediów społecznościowych?
  • Jak docierać do poszczególnych pokoleń – nie tylko przez social media?
  • Jakie treści tworzyć dla poszczególnych pokoleń? – video, krótkie video, artykuł, post, grafiki.
  • Gdzie dystrybuować treści dla poszczególnych pokoleń?
  • Jak zaciekawiać treścią i dlaczego różnorodność jest efektywna?
  • Czy omnichannel to jedyne wyjście?
  • Czas na dyskusję i pytania.

Cena: 470 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych i przestrzeni online – zasady webwritingu, języka mediów społecznościowych oraz różnorodnych formatów postów i grafik

Cel szkolenia:

  • Przedstawienie możliwości content marketingu w mediach społecznościowych.
  • Przekazanie umiejętności tworzenia różnorodnego, ciekawego i efektywnego contentu.

Korzyści ze szkolenia, uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie są trendy content marketingu na rok 2023 wraz z danymi liczbowymi.
  • Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
  • Jakie treści przyciągają dziś uwagę odbiorców social mediów zgodnie z ich specyfiką i jak je najlepiej dystrybuować?
  • Jakiego języka używać w komunikacji z odbiorcami social mediów?
  • Jak pisać teksty na stronę www zgodne z zasadami webwritingu oraz oczekiwaniami odbiorców oraz przyjazne dla SEO?
  • Jakie są narzędzia do usprawnienia pracy nad tekstami i grafikami oraz do monitoringu mediów społecznościowych.

Program, podczas warsztatów:

  • poznasz trendy content marketingu nowego roku oraz dane dotyczące uczestników social media 2023,
  • dowiesz się czym jest content marketing i poznasz jego możliwości oraz różnorodność,
  • dowiesz się dlaczego tak ważne jest poznanie swojego odbiorcy zanim zaczniesz tworzyć dla niego treści – ćwiczenie: zdefiniowanie persony idealnego odbiorcy,
  • poznasz piramidę contentu i dowiesz się jak ją wykorzystać,
  • dowiesz się czym są Owned, Paid i Earned Media,
  • dowiesz się jakie treści należy tworzyć dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok),
  • poznasz wiele rodzajów treści do social mediów z przykładami i zasadami ich dystrybucji,
  • dowiesz się jakie są składowe treści posta i jak je wykorzystać (tytuł, CTA, lista, akapity, spacje, emoji),
  • poznasz realne przykłady postów, które zostaną omówione – ćwiczenie,
  • poznasz moc emocji i dowiesz się jak je budzić tworząc treść a nie tylko dzięki emoji,
  • dowiesz się jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać,
  • napiszesz treść posta przy użyciu zwrotów przemawiających do odbiorców z różnymi predyspozycjami,
  • poznasz zasady webwritingu, dowiesz się jak dziś tworzyć artykuły, teksty na stronę www i do mailingu, żeby były atrakcyjne dla odbiorcy,
  • poznasz moc nagłówków i stworzysz kilka swoich, odkryjesz, że możesz je również stosować tworząc posty,
  • dyskusja, ćwiczenia, wymiana.

Cena: 740 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak wykorzystać potencjał Linkedin i Tik Tok do promocji instytucji

Korzyści ze szkolenia: umiejętność efektywnego poruszania się po Linkedin – w tym tworzenia angażujących treści, przyciągających uwagę grafik do postów, różnych rodzajów postów (artykuły) oraz Tik Tok – opartego na krótkich formach wideo.

Cele szkolenia: przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych na Linkedin i Tik Tok na profilach instytucji.

Program:

  • Linkedin – z tej części dowiesz się:
    • Kto dziś jest użytkownikiem Linkedin w Polsce?
    • Jak założyć profil instytucji na Linkedin i czym się różni od profilu osobistego?
    • Jak dobrze uzupełnić profil instytucji i zacząć działać?
    • Jakie formaty postów masz do dyspozycji?
    • Jak tworzyć posty, które lubią użytkownicy Linkedin? Co powinny zawierać?
    • Dlaczego warto używać również artykułu lub ankiety?
    • Czy systematyczność również ma znaczenie?
    • Czym jest i jak działa Employee Advocacy?
    • O czym trzeba pamiętać na Linkedin?
    • Jakie treści tworzyć na profilu instytucji?
    • Jak wykorzystywać wydarzenia?
    • Przykłady, inspiracje, dyskusja.
  • Tik Tok – z tej części dowiesz się:
    • Kto jest dziś użytkownikiem Tik Toka w Polsce?
    • W czym tkwi fenomen Tik Toka?
    • Jak i po co utworzyć konto na Tik Toku?
    • Jak działa algorytm Tik Toka?
    • Jak obserwować konto, lajkować, komentować?
    • Czym jest zakładka „obserwujesz”, a czym „dla Ciebie”?
    • Jak zacząć tworzyć filmy na TT? Jak je dodawać i opisywać?
    • Czy do dobrego filmu potrzebny jest scenariusz?
    • Czym są szablony dźwiękowe, duety i stitche?
    • Pokażę inspirujących twórców z sektora publicznego i nie tylko.
    • Wskażę najczęstsze błędy na Tik Toku.
    • Przykłady, inspiracje, dyskusja.

Cena: 470 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak w sposób organiczny prowadzić instytucjonalną stronę na Facebooku

Korzyści ze szkolenia: Umiejętność efektywnego poruszania się po fanpage’u FB: tworzenia angażujących postów wraz z przyciągającymi grafikami, tworzenie różnych rodzajów i form postów oraz ich planowania w Meta Business Suite. Wykorzystanie potencjału wydarzenia, grup, transmisji na żywo. Umiejętność ulepszania komunikacji dzięki danym ze statystyk fanpage.

Cel szkolenia: Nabycie wiedzy przez uczestników z zakresu obsługi funkcjonalności bezpłatnych Facebooka w zakresie strony oficjalnej, czyli fanpage.

Podczas warsztatów:

  • przedstawię kilka ważnych danych i omówię trendy firmy Meta w 2023 r.,
  • przyjrzymy się ważnym elementom strony oficjalnej (cover photo, profil photo, CTA, informacje, ustawienia – role na stronie, wiadomości, Instagram połączenie, blokowanie użytkowników, różne możliwości ustawień fanpage),
  • omówię różnorodność publikacji, jakie są aktualnie dostępne na fanpage: różnorodne posty, link post, video, live, pokaz slajdów, infografika, cykl, promocja wydarzenia, relacja 24h, rolka czyli tzw. Reels, live, wydarzenie,
  • przyjrzę się algorytmowi i wskażę działania, które przynoszą najwięcej oczekiwanych efektów,
  • pokaże jak sprawnie prowadzić stronę na FB: jak pisać angażujące posty i jak je planować (narzędzie Meta Business Suite), gdzie sprawdzać wyniki (statystyki),
  • omówimy język, jakim warto komunikować się z odbiorcami dzisiaj,
  • przedstawię inspiracje z innych stron Facebook z różnych sektorów,
  • nauczymy się odróżniać krytykę konstruktywną od hejtu i co robić z hejtem na FB,
  • dowiemy się jak dzięki grupom zwiększać zasięg, jak je zakładać i wyszukiwać, a może warto założyć grupę, żeby budować społeczność?
  • opowiem jak wykorzystywać potencjał wydarzeń FB i jak je tworzyć oraz promować, żeby event został zauważony (proces promocji projektu, eventu),
  • powiem czym jest recycling treści i jak z niego korzystać,
  • przejrzymy wspólnie kilka stron uczestników i omówimy je (w zależności od liczebności grupy),
  • będzie też czas na dyskusję, wymianę i odkrywanie nowych możliwości – wspólnie.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak efektywnie promować instytucję na Instagramie

Korzyści ze szkolenia: umiejętność efektywnego poruszania się po Instagramie: tworzenia angażujących postów, przyciągających uwagę zdjęć/grafik do postów, tworzenie różnorodnych publikacji. Wykorzystanie potencjału Insta Story (relacje), Reels (rolek) i siatki na Instagramie.

Cel szkolenia: przekazanie wiedzy uczestnikom w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych i Instagramie oraz w zakresie profilu instytucji.

Podczas warsztatów opowiem o tym:

  • jakich odbiorców zyskasz na Instagramie – dane 2023 r.
  • co nam daje prowadzenie oficjalnego profilu na Instagramie,
  • co wyróżnia Instagram – zasady działania, możliwości, formaty, strona wizualna,
  • jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
    • znaczenie bio wraz z aktywnym linkiem,
    • zdjęcie profilowe, nazwa profilu a nazwa instytucji,
    • zapisane relacje – czemu służą,
    • siatka/relacje, czyli Insta Story a Reels,
  • czym jest siatka i co warto na niej publikować,
  • czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
  • co wybrać – grafikę czy zdjęcie i dlaczego,
  • czy można prowadzić profil tylko w oparciu o grafiki,
  • jak dobierać #hashtagi i dlaczego to takie ważne,
  • czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
  • jak tworzyć ciekawe Insta Story:
    • tu i teraz, częsty kontakt z instytucją,
    • angażowanie odbiorców,
    • opowiadanie historii zdjęciami wraz z muzyką oraz linkiem,
  • czym jest Instagram Reels (rolki) – jak wykorzystać ten format efektywnie i zasięgowo dla instytucji,
  • jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama i co nam to ułatwia,
  • jak działają poszczególne formaty, jak działa algorytm, jak działać żeby rozwijać profil,
  • inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów, Insta Story i rolek,
  • przegląd kilku profili uczestników szkolenia wraz ze wskazaniem możliwości rozwoju.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Reklama płatna na Facebooku i Instagramie – Manager Reklam od podstaw


Korzyści ze szkolenia:
Umiejętność efektywnego poruszania się po Managerze Reklam. Umiejętność dobierania celów do oczekiwanych efektów. Omówienie pisania tekstów oraz tworzenia grafik do reklamy. Targetowanie, umiejscowienie reklam, dobór budżetu, optymalizacja. Pierwsze analizy. Przejście przez Managera Reklam i proces tworzenia reklamy.

Cele szkolenia:
nabycie przez uczestników umiejętności tworzenia reklam realizujących konkretne cele oraz obsługi Managera Reklam.

Program:
Podczas warsztatów opowiem o tym:

  • Jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku i Instagramie – najważniejsze regulaminowe kwestie.
  • Jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam – czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb.
  • Omówienie poszczególnych celów reklamowych.
  • Omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nich.
  • Jak targetować reklamy:
    • geolokalizacja, wiek, płeć, język,
    • zainteresowania, dane demograficzne, zachowania,
    • podobne grupy odbiorców,
    • jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne,
    • optymalizacja – na czym polega.
  • Czy tworzyć reklamę, która będzie jednocześnie na Facebooku i Instagramie, czy jednak tworzyć je oddzielnie.
  • Jak wybrać budżet między dziennym i całkowitym.
  • Jak stworzyć ciekawe copy i grafikę/zdjęcie do reklamy na Facebooku i Instagramie.
  • Jak zrobić najprostszą reklamę z celu aktywność dotycząca posta – przejście przez tworzenie reklamy.
  • Jak zrobić ustawienia konta reklamowego i płatności oraz jak pobierać faktury dla księgowości.
  • Jak i gdzie zgłaszać problemy dotyczące reklamy.
  • Na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach. Podstawy analityki.
  • Pytania, dyskusja, wymiana doświadczeń.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak stworzyć, uzupełnić i prowadzić kanał instytucji publicznej na YouTube

Cel szkolenia:

  • Nauczymy uczestników działania na YT od strony technicznej.
  • Przedstawimy pomysły na filmy oraz działania promocyjne z nimi związane.
  • Przedstawimy narzędzia ułatwiające te działania.

Program:

  • Kto jest użytkownikiem tej platformy SM?
  • Jak założyć konto na YT?
  • Jak uzupełnić swój kanał YT? Grafika kanału, ikona kanału, opis, komentarze inne ustawienia.
  • Po co nam zwiastun, jak go ustawić na stronie głównej?
  • Czym jest znak wodny i dlaczego warto go mieć?
  • O czym warto pamiętać przy wgrywaniu nowego filmu?
  • Jak tworzyć playlisty? I dlaczego to ważne.
  • Jak zachęcać do subskrypcji kanału?
  • Jak pozycjonować filmy na YT?
  • Jaki content video tworzyć – rodzaje i formaty video
  • Shortsy – jak je wykorzystać?
  • Jak promować kanał marki na stronie www i innych platformach Social Mediowych?
  • Jakiego sprzętu warto używać, żeby zadbać o jakość dźwięku i obrazu?
  • Jakiej aplikacji warto używać do zapisu obrazu z ekranu komputera? Przykład aplikacji darmowej i płatnej.
  • Nowość na YT – posty – jak je wykorzystać.
  • Praca wspólna: pomysły na filmy (burza mózgów, szukanie inspiracji, tworzenie konkretnej listy filmów).

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak wykorzystać storytelling do promocji instytucji w mediach społecznościowych

Cel szkolenia: Nauczymy uczestników czym jest storytelling i jak tworzyć wciągające historie do promocji, budowania relacji i zaangażowania w social mediach.

Program szkolenia:

  1. Czym jest storytelling?
  2. Dlaczego opowiadanie historii jest tak wciągające i efektywne?
  3. Jakie są 3 najważniejsze zasady storytellingu?
  4. Jakie są rodzaje storytellingu?
  5. Jak działa storytelling na odbiorców ?
  6. Jak tworzyć najprostsze historie?
  7. Dlaczego pokazanie przed i po jest takie ważne?
  8. Przykłady storytellingu — case study.
  9. Poznaj 6 podstawowych opowieści bazowych.
  10. Jakiego typu historie można tworzyć do budowania marki?
  11. Jak zbudować dobrą historię? Co powinna zawierać?
  12. Jak storytelling działa na nasz mózg?
  13. Jakie efekty można osiągnąć opowiadając historie?
  14. Praktyka, ćwiczenia tworzenia krótkich historii, dyskusja i wymiana doświadczeń.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Jak tworzyć grafiki do social media

Korzyści ze szkolenia: Umiejętność efektywnego wykorzystania programu graficznego Canva.com do tworzenia grafik do social mediów i nie tylko.

Cele szkolenia: Nauczenie uczestników jak tworzyć ciekawe, przyciągające uwagę grafiki zgodne z identyfikacją wizualną marki/instytucji w Internecie. Nauka tworzenia grafik (grafika statyczna, z animacją, pokaz slajdów, rolka, video) w darmowym programie graficznym online. Wskazanie dodatkowych narzędzi do obróbki graficznej.

Program:
Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jakie trendy panują w grafice w roku 2023,
  • dlaczego grafika jest dziś kluczowa – kilka zasad tworzenia dobrych grafik,
  • jak działa Canva.com – omówienie funkcjonalności, możliwości narzędzia oraz wskazanie ich poprzez tworzenie grafiki online w trakcie omawiania przed zaproszeniem do ćwiczeń praktycznych,
  • jak tworzyć spójną grafikę we wszystkich platformach online (na czym ona polega – przykłady),
  • jak sprawdzić nr koloru pantone na stronie www,
  • jak dobrać fonty do swojej identyfikacji graficznej,
  • gdzie szukać darmowych zdjęć i video,
  • jak przygotować ciekawą grafikę do posta (formaty, składowe),
  • jak przygotować spójne grafiki do projektów (wydarzenia, rekrutacja, nabór itd.),
  • czym jest grafika do cyklu i jak ją zbudować,
  • jak stworzyć grafikę do Insta Stories,
  • jak tworzyć grafiki z animacjami,
  • jak tworzyć infografiki,
  • jak tworzyć wykresy oraz kody QR,
  • jak usunąć tło ze zdjęcia i jak to wykorzystać,
  • dodatkowe narzędzia, pytania, dyskusja.

Cena: 570 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 6 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi portal dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Ceny zawierają: udział w szkoleniach, prezentację szkoleniową i certyfikat nadesłane e-mailem do uczestnika.

Płatność za kurs: Na podstawie faktury z 14-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika po zakończonym kursie.

Płatność za szkolenie: Na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika po szkoleniu. Istnieje możliwość wydłużenia terminu płatności.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Szkolenia odbędą się na platformie ClickMeeting, która jest w polskiej wersji językowej.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć trenera i jego prezentację oraz pulpit.
  • Będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez czat.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat.

Wyślij zapytanie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Temat wiadomości (wymagane)

    Treść wiadomości (wymagane)

    W treści proszę podać miejsce, liczbę uczestników oraz ilość dni.


    Oferta kursu specjalisty ds. mediów społecznościowych z dofinansowaniem – Online

    Kurs składa się z 10 szkoleń:

    Jak promować instytucję publiczną i budować jej wizerunek w social media
    Jak komunikować się z różnymi pokoleniami w mediach społecznościowych
    Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych i przestrzeni online – zasady webwritingu, języka mediów społecznościowych oraz różnorodnych formatów postów i grafik
    Jak wykorzystać potencjał Linkedin i Tik Tok do promocji instytucji
    Jak w sposób organiczny prowadzić instytucjonalną stronę na Facebooku
    Jak efektywnie promować instytucję na Instagramie
    Reklama płatna na Facebooku i Instagramie – Manager Reklam od podstaw
    Jak stworzyć, uzupełnić i prowadzić kanał instytucji publicznej na YouTube
    Jak wykorzystać storytelling do promocji instytucji w mediach społecznościowych
    Jak tworzyć grafiki do social media

    Comments are closed