Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Postępowanie skargowe jako narzędzie zapewniania dostępności – Warszawa

  • SZKOLENIE OTWARTE
  • Zapoznanie uczestników z procesem postępowania skargowego w kontekście zapewniania dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, w zgodzie z Ustawą o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Polska).
  • Wskazanie, jak skutecznie korzystać z tego narzędzia w celu poprawy dostępności w różnych instytucjach.
Pracownicy instytucji publicznych i firm prywatnych, pełnomocnicy ds. osób z niepełnosprawnościami, przedstawiciele organizacji pozarządowych, pracownicy administracji oraz osoby odpowiedzialne za zapewnianie dostępności w swoich miejscach pracy.
1. Podstawy prawne postępowania skargowego w Polsce.

  • Omówienie Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • Wyjaśnienie, jakie instytucje są zobowiązane do zapewniania dostępności i jakie standardy muszą spełniać.
  • Dyskusja grupowa: Jakie wyzwania związane z dostępnością występują w instytucjach uczestników?

2. Proces postępowania skargowego krok po kroku.

  • Jak złożyć skargę dotyczącą braku dostępności?
  • Omówienie procedur instytucji przyjmujących skargi: od momentu złożenia do rozwiązania.
  • Terminy rozpatrywania skarg i możliwe środki zaradcze.

3. Najczęstsze problemy i wyzwania w postępowaniu skargowym.

  • Jakie są najczęściej zgłaszane skargi? Przykłady realnych przypadków.
  • Bariery w realizacji postępowania skargowego i jak je rozwiązać.

4. Jak postępowanie skargowe może pomóc instytucji.

  • Monitorowanie liczby skarg
  • Najczęstsze powody składania skarg
  • Co jeżeli nie ma skarg?

5. Podsumowanie i pytania.

Magdalena Dydyszko

Uczę jak w sektorze usług skutecznie zbudować pozytywne i przyjazne relacje z klientem z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub z niepełnosprawnością ruchu. Swoją wiedzę zbudowałam w oparciu o doświadczenia, które zdobyłam w sektorze usług elektronicznych i sektorze transportu kolejowego. Łączę je ze znajomością Polskiego Języka Migowego (PJM). Dzięki temu mogę dzielić się swoim unikalnym doświadczeniem jak mówić uniwersalnie aby być globalnie.

Jestem:

  • Absolwentką Akademii Trenerów i Trenerek.
  • Liderką społeczną oraz kreatorką ogólnopolskiego forum partnerstwa biznesu i nauki „Sensorycznie i na serio”.
  • Laureatką nagrody Lista 100 za szczególne zasługi dla rozwoju kompetencji cyfrowych.
  • Współautorką standardu i elektronicznego narzędzia oceny poziomu dostępności komunikacyjnej i architektonicznej przedsiębiorstwa i urzędu (https://baforum.pl/ankieta-dostepnosci).
  • Konsultantką i mentorką w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej lub architektonicznej w firmie Kompetencje na Plus.

Od 2015 r. działam na rzecz inkluzywności, dostępności, rozwoju oraz zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami przez organizacje lub firmy. W latach 2020 – 2023 Koordynatorka ds. dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Od 2023 specjalistka ds. rozwoju różnorodności i inkluzywności w mBanku.

Jestem trenerką, która specjalizuje się i może Ci pomóc w:

  • aktywnej i skutecznej komunikacji z klientem ze szczególnymi potrzebami,
  • stosowaniu standardów dostępności architektonicznej oraz komunikacyjnej w organizacji,
  • analizie dostępności organizacji czy firmy oraz opracowaniu rekomendacji.

Przygotowuję oraz realizuję szkolenia otwarte i zamknięte (stacjonarne oraz online). Przeprowadziłam szkolenia zamknięte dla pracowników centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, Oddziału Świętokrzyskiego NFZ, Oddziału Wielkopolskiego NFZ i Sądu Okręgowego w Łodzi.

Jestem ekspertką i doradczynią, która weryfikuje i opiniuje standardy dostępności komunikacyjnej i architektonicznej organizacji. Wspieram merytorycznie i organizacyjnie kampanie informacyjne, wydarzenia medialne, konferencje oraz spotkania robocze, które dotyczą komunikacji i współpracy z klientem z niepełnosprawnością słuchu, wzroku lub z niepełnosprawnością ruchu. Znam wyzwania, z którymi możesz się mierzyć na co dzień i potrafię je rozwiązać.

Cena promocyjna: 970 zł zw. VAT*/osoba – obowiązuje przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób

Cena standardowa: 1170 zł zw. VAT*/osoba

Ceny zawierają: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe, obiady.

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wręczona uczestnikowi w ostatnim dniu szkolenia.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne BusinessRoom zlokalizowane jest na 10 piętrze budynku biurowego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, w samym centrum Warszawy.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Dworzec Centralny, Stacja SKM i WKD oraz Stacja Metra Centrum. Przy budynku znajdują się przystanki autobusowe oraz tramwajowe.
A: 109, 131, 160, 174, 227, 501, 504, 518, 519, 522, 525, 700
T: 7, 9, 10, 17, 22, 24, 33
Metro: Metro Centrum
SKM i WKD: Przystanek Warszawa Śródmieście
Pozostałe atuty lokalizacji to doskonałe połączenie z innymi częściami miasta, 5 minut spacerem
do Dworca Centralnego, 20 minut jazdy samochodem od Lotniska Chopina.

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników. Na 5 dni przed szkoleniem otrzymasz e-mail z potwierdzeniem szkolenia.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Postępowanie skargowe jako narzędzie zapewniania dostępności

Czas trwania: 1 dzień
Harmonogram: 25 listopada 2024 r., godz. 10.00 – 16.00
Miejsce: Warszawa

Cena promocyjna: 970 zł zw. VAT*/osoba – obowiązuje przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób

Comments are closed