Promocja organiczna i płatna instytucji publicznej na Facebooku i Instagramie – WARSZTATY ONLINE
Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.
Dzień 1 – Facebook (3h)
Podczas warsztatów opowiem:
- o najważniejszych elementach fanpage’a (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) oraz zasady jakimi dziś kieruje się Facebook,
- jak wykonać grafiki z szablonów przy pomocy prostego program Canva i zrobimy praktyczne ćwiczenia,
- o rodzajach postów i ich różnych formatach (karuzela, pokaz slajdów, notatka) oraz obejrzymy i omówimy inspiracje,
- cechach jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o relacjach,
- czemu służy Creator Studio i Messenger Rooms,
- zaletach live i video jako formatów atrakcyjnych dla odbiorców,
- o znaczeniu wydarzenia do promocji wydarzeń stacjonarnych czy online, ale nie tylko,
- o zaletach płynących z działań na grupach oraz ich tworzenia.
Dzień 2 – Instagram (3h)
Podczas warsztatów opowiem o tym:
- dlaczego warto prowadzić oficjalny profil na Instagramie,
- jakie są cechy charakterystyczne tej platformy – zasady działania, formaty,
- jak uzupełnić profil – poznamy jego elementy:
- znaczenie bio,
- nazwa profilu a nazwa firmy (imię, nazwisko),
- kluczowy link,
- zapisane relacje,
- zdjęcie profilowe.
- jak przełączyć profil osobisty na biznesowy/oficjalny,
- jak dobierać #hashtagi i dlaczego są takie ważne,
- co wybrać- grafikę czy zdjęcie i dlaczego,
- czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem,
- czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie,
- jak tworzyć ciekawa Insta Story:
- z czego wynika tak duże zainteresowanie IS,
- co możemy w nich komunikować,
- jakich aplikacji używać, żeby je urozmaicić.
- czym jest IGTV i jak go wykorzystać do promocji instytucji,
- jak korzystać z Creatora Studio dla Instagrama.
Dzień 3 – Reklama w Managerze Reklam (3h)
Podczas warsztatów opowiem o tym:
- jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku i Instagramie – najważniejsze regulaminowe kwestie,
- jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam – czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb:
- omówienie poszczególnych celów reklamowych,
- przedstawienie ich przeznaczenia do konkretnych potrzeb,
- omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nich,
- od czego zacząć?
- jak targetować reklamy:
- geolokalizacja, wiek, płeć, język,
- zainteresowania, dane demograficzne, zachowania,
- podobne grupy odbiorców,
- jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne,
- czy tworzyć reklamę, która będzie jednocześnie na Facebooku i Instagramie, czy jednak tworzyć je oddzielnie,
- jak wybrać budżet między dziennym i całkowitym,
- jak stworzyć ciekawe copy i grafikę/zdjęcie do reklamy na Facebooku i Instagramie,
- na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach. Podstawy analityki.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie +marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
5700 zł zw. VAT*/dzień szkolenia lub 5700 zł + 23% VAT/dzień szkolenia
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
Comments are closed