Szkolenia

"Szkolimy Najlepiej" - nasze szkolenia wyróżnia wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Zapraszamy do współpracy.

Promocja organiczna i płatna instytucji na Facebooku z praktycznymi ćwiczeniami – warsztaty online

Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.

  • SZKOLENIE OTWARTE
Szkolenie zalecamy osobom początkującym w działaniach na Facebooku oraz osobom, które chcą nabytą wiedzę spokojnie przećwiczyć podczas warsztatów, pod opieką trenerki. Wiedza nabywana i wdrażana w spokojnym tempie.
  • Umiejętność efektywnego poruszania się po Facebooku, tworzenia postów, relacji, wydarzeń, live, czyli transmisji na żywo od podstaw.
  • Nauka tworzenia przyciągających uwagę grafik do postów, tworzenie różnych rodzajów i form postów.
  • Poznanie możliwości tworzenia reklam w Managerze Reklam dla Facebooku – podstawy.
  • Zapoznanie uczestników z obsługą funkcjonalności organicznych na Facebooku w zakresie fanpage przy korzystaniu z dostępnych narzędzi. Przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej promocji płatnej.
  • Uczestnicy stworzą pierwszą prostą reklamę w Managerze Reklam.
Część 1 – Facebook: fanpage, Canva.com (3 godziny)

Podczas warsztatów:

  • zrobię wprowadzenie do Facebooka, pokażę kilka danych i ogólną wizja platformy,
  • każdy uczestnik utworzy fanpage do wykorzystania podczas szkolenia (warunkiem jest posiadanie profilu osobistego na FB),
  • przekażę wiedzę na temat ważnych elementów fanpage’a (omówimy zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe, ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) oraz zasady jakimi dziś kieruje się Facebook – wszyscy uzupełniają swoje fanpage lub pracują na stworzonych do szkolenia,
  • nauczymy się robić grafiki z szablonów przy pomocy prostego program Canva i zrobimy praktyczne ćwiczenia – przygotujemy grafiki do postów, które stworzymy na fanpage’u razem (grafika do zdjęcia w tle, do cyklu, do pokazu slajdów, do wydarzenia, do posta poziomego),
  • utworzymy razem posty (różne – zwykły ze zdjęciami, link post, z filmem, karuzela, pokaz slajdów, z animacją),
  • nauczymy się planować posty w Creator Studio – wprowadzenie.
Część 2 – Facebook: tworzenie i planowanie postów, przegląd fanpage’y (3 godziny)

Podczas warsztatów:

  • omówimy cechy angażującego posta i znaczenie relacji (24h),
  • utworzymy relację z grafiką lub samym tekstem, dodamy przycisk CTA, uruchomimy archiwum relacji w Creator Studio,
  • nauczymy się obsługiwać Bibliotekę treści w Creator Studio,
  • obejrzymy i omówimy inspiracje postów,
  • przejrzymy przykładowe fanpage’e uczestników – omówienie oraz wymiana uwag między uczestnikami (wymiana doświadczeń),
  • wspólnie spróbujemy stworzyć bazę rodzajów z postów, które działają u uczestników szkolenia (informacja oficjalna, news dla mieszkańców/odbiorców, infografika – podsumowanie kwartału itd.).
Część 3 – Facebook: Messenger Rooms, live, wydarzenia, grupy (3 godziny)

Podczas warsztatów:

  • pokażę i omówię jak wykorzystać pokój spotkania online w Messenger Rooms,
  • zobaczymy jak zrobić live oraz omówimy sobie sposoby jego wykorzystania – pomysły również od uczestników (wymiana doświadczeń),
  • omówimy wydarzenia na FB tworzone dla eventów stacjonarnych czy online,
  • omówimy sobie potencjał drzemiący w grupach, omówimy ich rodzaje i czym się różnią, pokażę jak założyć grupę i jak ją uzupełnić na samym początku. Omówimy też ważność nadanej jej nazwy oraz zaangażowania fanów do jej stworzenia. Przejrzymy kilka przykładowych grup,
  • podsumuję całość działań organicznych na FB + pytania od uczestników.
Część 4 –Facebook: promocja płatna, podstawy reklamy w Managerze Reklam (3 godziny)

Podczas warsztatów:

  • omówię jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku – najważniejsze regulaminowe kwestie,
  • jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam – czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb:
    • omówienie poszczególnych celów reklamowych,
    • przedstawienie ich przeznaczenia do konkretnych potrzeb,
    • omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nich,
    • od czego zacząć?
  • jak targetować reklamy:
    • geolokalizacja, wiek, płeć, język, zainteresowania, dane demograficzne, zachowania,
    • podobne grupy odbiorców.
  • jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne?
  • czy tworzyć reklamę, która będzie jednocześnie w wielu umiejscowieniach?
  • jak wybrać budżet między dziennym a całkowitym?
  • jak stworzyć ciekawe copy i grafikę/zdjęcie do reklamy na Facebooku?
  • na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach, podstawy analityki,
  • pytania od uczestników i zamknięcie szkolenia.
Beata

Beata Tomaszek

Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy

Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie +marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Cena: 877 zł zw. VAT*/osoba

*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.

Cena zawiera: uczestnictwo w czterech dniach warsztatów (w sumie 12 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.

Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika po szkoleniu.

Jak się zgłosić?

  • Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
  • Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
  • 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
  • Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.

Czego potrzebujesz?

  • Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
  • Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
  • Mikrofonu i słuchawek lub głośników.

Jak to wygląda?

  • Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
  • Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
  • Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
  • Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
  • W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
  • Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Promocja organiczna i płatna instytucji na Facebooku z praktycznymi ćwiczeniami – warsztaty online

Czas trwania: 4 dni (w sumie 12 godzin zegarowych)
Harmonogram: 20-21-22-23 kwietnia 2021 r., godz. 10.00 – 13.00

Comments are closed