Promocja organiczna i płatna instytucji na Facebooku z praktycznymi ćwiczeniami – warsztaty online
Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.
- Umiejętność efektywnego poruszania się po Facebooku, tworzenia postów, relacji, wydarzeń, live, czyli transmisji na żywo od podstaw.
- Nauka tworzenia przyciągających uwagę grafik do postów, tworzenie różnych rodzajów i form postów.
- Poznanie możliwości tworzenia reklam w Managerze Reklam dla Facebooku – podstawy.
- Zapoznanie uczestników z obsługą funkcjonalności organicznych na Facebooku w zakresie fanpage przy korzystaniu z dostępnych narzędzi. Przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej promocji płatnej.
- Uczestnicy stworzą pierwszą prostą reklamę w Managerze Reklam.
Część 1 – Facebook: fanpage, Canva.com (3 godziny)
Podczas warsztatów:
- zrobię wprowadzenie do Facebooka, pokażę kilka danych i ogólną wizja platformy,
- każdy uczestnik utworzy fanpage do wykorzystania podczas szkolenia (warunkiem jest posiadanie profilu osobistego na FB),
- przekażę wiedzę na temat ważnych elementów fanpage’a (omówimy zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe, ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) oraz zasady jakimi dziś kieruje się Facebook – wszyscy uzupełniają swoje fanpage lub pracują na stworzonych do szkolenia,
- nauczymy się robić grafiki z szablonów przy pomocy prostego program Canva i zrobimy praktyczne ćwiczenia – przygotujemy grafiki do postów, które stworzymy na fanpage’u razem (grafika do zdjęcia w tle, do cyklu, do pokazu slajdów, do wydarzenia, do posta poziomego),
- utworzymy razem posty (różne – zwykły ze zdjęciami, link post, z filmem, karuzela, pokaz slajdów, z animacją),
- nauczymy się planować posty w Creator Studio – wprowadzenie.
Część 2 – Facebook: tworzenie i planowanie postów, przegląd fanpage’y (3 godziny)
Podczas warsztatów:
- omówimy cechy angażującego posta i znaczenie relacji (24h),
- utworzymy relację z grafiką lub samym tekstem, dodamy przycisk CTA, uruchomimy archiwum relacji w Creator Studio,
- nauczymy się obsługiwać Bibliotekę treści w Creator Studio,
- obejrzymy i omówimy inspiracje postów,
- przejrzymy przykładowe fanpage’e uczestników – omówienie oraz wymiana uwag między uczestnikami (wymiana doświadczeń),
- wspólnie spróbujemy stworzyć bazę rodzajów z postów, które działają u uczestników szkolenia (informacja oficjalna, news dla mieszkańców/odbiorców, infografika – podsumowanie kwartału itd.).
Część 3 – Facebook: Messenger Rooms, live, wydarzenia, grupy (3 godziny)
Podczas warsztatów:
- pokażę i omówię jak wykorzystać pokój spotkania online w Messenger Rooms,
- zobaczymy jak zrobić live oraz omówimy sobie sposoby jego wykorzystania – pomysły również od uczestników (wymiana doświadczeń),
- omówimy wydarzenia na FB tworzone dla eventów stacjonarnych czy online,
- omówimy sobie potencjał drzemiący w grupach, omówimy ich rodzaje i czym się różnią, pokażę jak założyć grupę i jak ją uzupełnić na samym początku. Omówimy też ważność nadanej jej nazwy oraz zaangażowania fanów do jej stworzenia. Przejrzymy kilka przykładowych grup,
- podsumuję całość działań organicznych na FB + pytania od uczestników.
Część 4 –Facebook: promocja płatna, podstawy reklamy w Managerze Reklam (3 godziny)
Podczas warsztatów:
- omówię jakich zasad trzeba przestrzegać przy tworzeniu reklam na Facebooku – najważniejsze regulaminowe kwestie,
- jakie cele można zrealizować za pomocą Managera Reklam – czemu służą i jak je dobrać i wykorzystać do naszych potrzeb:
- omówienie poszczególnych celów reklamowych,
- przedstawienie ich przeznaczenia do konkretnych potrzeb,
- omówienie efektów, których możemy się spodziewać po każdym z nich,
- od czego zacząć?
- jak targetować reklamy:
- geolokalizacja, wiek, płeć, język, zainteresowania, dane demograficzne, zachowania,
- podobne grupy odbiorców.
- jak dobrać umiejscowienie dla reklam – automatyczne czy ręczne?
- czy tworzyć reklamę, która będzie jednocześnie w wielu umiejscowieniach?
- jak wybrać budżet między dziennym a całkowitym?
- jak stworzyć ciekawe copy i grafikę/zdjęcie do reklamy na Facebooku?
- na jakie wskaźniki zwracamy uwagę przy konkretnych celach, podstawy analityki,
- pytania od uczestników i zamknięcie szkolenia.
Beata Tomaszek – specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie +marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
Cena: 877 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Cena zawiera: uczestnictwo w czterech dniach warsztatów (w sumie 12 godzin zegarowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat nadesłane na adres e-mail uczestnika.
Płatność: na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności. Faktura będzie wysłana na adres e-mail uczestnika po szkoleniu.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach. Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl
- Dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 3 dni przed terminem szkolenia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia oraz linkiem do szkolenia.
- Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link i znajdziesz się w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Czego potrzebujesz?
- Komputera ze stabilnym podłączeniem do internetu.
- Przeglądarki internetowej (Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge).
- Mikrofonu i słuchawek lub głośników.
Jak to wygląda?
- Szkolenie online w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze.
- Podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno trenera, jego prezentację, pulpit oraz tablicę multimedialną.
- Będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu.
- Jeśli masz kamerę, będziemy mogli Ciebie zobaczyć, ale nie jest to wymagane.
- W trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwę.
- Po szkoleniu dostaniesz od nas e-mailem materiały szkoleniowe (prezentację) i certyfikat oraz fakturę w formacie PDF.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Comments are closed